Tittel: Erstatning/forsikring ved sending med Posten Skrevet av: Filip/purity på desember 19, 2008, 21:21:49 pm Jeg sendte fire stempler og to topper i en pakke til EBB for en stund siden, og når han fikk pakken var skjørtene på to av stemplene knekt. Pakken ble sendt som egenemballert Norgespakke. Hvilke muligheter har jeg for å få igjen noe erstatning? Du har jo såkalt "Erstatning inntil kr.10 000,- ved skade eller tap.", men hvor godt innholdet var emballert burde jo spille inn på et evt. erstatningskrav. Men pakken er jo åpnet og pakket ut, så hva tror dere?
Tittel: Sv: Erstatning/forsikring ved sending med Posten Skrevet av: Holmen på desember 19, 2008, 21:41:06 pm Jeg kvitter alltid med "Mottatt, ikke kontrollert".
Tittel: Sv: Erstatning/forsikring ved sending med Posten Skrevet av: MariusR på desember 19, 2008, 23:13:30 pm Ta med deg pakken med innhold og embalasje tilbake til postkontoret,hva som er fristen for reklamasjon er jeg usikker på. Fortell hva som har skjedd og så fyller dere ut en skade melding. Så går det en stund og en saksbehandler fra posten tar kontakt.
Var slik jeg gjorde og fikk tilbake pengene mine Men satt med et lite intrykk av at han saksbehandleren prøvde å lure meg. Så pass på |