Tittel: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: anders. på desember 27, 2008, 19:46:37 pm det er en mexiko blokk as 41 , er den det samme som en , eller like bra som en as41 fra tyskland. i så fall hva er forskjellig
den ene toppen er det sprekk i så den er kast , det er singelport . motoren har en mittstilt 40 mm med insug til singelport . da lurte jeg på om det går og kappe av endene på insuget og sette på de alu insuga som passer på dobbelport toppene, så lurer jeg på om det er samme boringa i blokka på 1835 og 1915 kommer meg sikkert lenger inn i motoren en av dagene , spenende dette her , jeg ser det er 8 pinner på veiva :) kansje det er en trimkam inni der å hehe hvis ikke har jeg det på hylla . Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: Filip/purity på desember 28, 2008, 02:18:12 am Er det kun en sprekke mellom ventilene det er snakk om i toppen kan du fint beholde denne, mange topper med store ventiler får denne skaden, og fungerer like godt mangfoldige mil etterpå.
1835 har 92mm og 1915 har 94mm innvendig borring, borring i blokka kan variere. Dette er fordi du får både vanlige og ekstra tykke 92mm sylindre. Den tynne varianten har samme borring i blokka som 90,5mm, men de tykke bruker samme borring i blokka som 94mm. 90,5 = 96mm hull i blokk, 94 = 97,25mm hull. Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: anders. på desember 28, 2008, 05:21:20 am takker . det var utsiden jeg tenkte på ;) de toppene er noen skammporta 1300 topper , ikke no staselig der . sprekken er ved pluggen . så jeg må nåkk borre i hvertfal en topp 1300 topper har jeg masse av , men jeg har et fint sett 1600 dobbelport topper, som jeg allerede har lakt ned masse arbeid i liggende og støve , er det ikke bedre og bruke de ? jeg må jo borre ett eller annet uansett ,
så, mexiko vs german. er mexiko blokka no bra? Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: anders. på desember 29, 2008, 02:03:16 am da er motoren i biter
det er en trimkam der men hva det er ??? det står CVC K2 C1 sier det noen noe? (http://i180.photobucket.com/albums/x144/andersanette/Bilde070.jpg) sån så den ene sylinderen ut :-[ og det var en sprekk vidre der så jeg klaska til den med en hammer . sa så den sån ut (http://i180.photobucket.com/albums/x144/andersanette/Bilde071.jpg) er den kast ? så veiva . jeg sammenlignet den veiva som sto i og en orginalveiv , den eneste forskjellen jeg så var det som sto på dem . er det bare en orginal mexico veiv hehe (http://i180.photobucket.com/albums/x144/andersanette/Bilde073.jpg) orginal veiv (http://i180.photobucket.com/albums/x144/andersanette/Bilde074-1.jpg) Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: anders. på desember 29, 2008, 15:50:43 pm ingen som vet no
Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: Lars Johansen på desember 30, 2008, 23:42:04 pm Ring meg i morgen du Anders
Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: GeirH på desember 30, 2008, 23:51:48 pm Hvor på kammen fant du den merkinga, mellom lobene eller på enden der hvor kamdrevet sitter?
Tittel: Sv: jeg river i fra hverandre en 1835. spm. Skrevet av: anders. på desember 31, 2008, 00:24:55 am merkinga på kammen er mellom lobene , litt her og der
jupp ringer deg i morgen jeg lars |