Tittel: vw variant Skrevet av: ecmar på mars 16, 2009, 18:44:33 pm Hva skal man se på ved et eventuelt kjøp av vw variant? Hvor er de vanligste rustplassene?
Hvordan er disse bilene å trimme, senke etc? Mange spørsmål, men håper på svar på de fleste.. :) Tittel: Sv: vw variant Skrevet av: -Marius- på mars 16, 2009, 19:18:00 pm hvor skal jeg se etter rust? Disse bilene ruster nesten alle steder, mange doble plater. Se på kanaler, skjærmer osv.
Senking er veldig lett da det bare er og løsne deler og flytte. Ingen innkjøp av deler eller sveising. Trimming? som på en vanlig boble motor, utnom innsug da disse må ha lavere innsug Tittel: Sv: vw variant Skrevet av: ecmar på mars 16, 2009, 19:32:51 pm Så det er ikke store jobben å senke. Det liker jeg å høre. Gjelder dette både forran og bak?
Håper det ikke er så mye rust på den, så har jeg kanskje enda en veteran-vw på gårdplassen snart. :) Tittel: Sv: vw variant Skrevet av: Reiel på mars 16, 2009, 20:00:12 pm Så det er ikke store jobben å senke. Det liker jeg å høre. Gjelder dette både forran og bak? Dette gjelder både foran og bak ja... Tittel: Sv: vw variant Skrevet av: Endre S på mars 16, 2009, 20:31:30 pm Sjekk innerskjermer oppe bak rygg på baksete. Der var det bare et stort hull hos meg.....
Tittel: Sv: vw variant Skrevet av: Syncronaut på mars 17, 2009, 10:17:35 am Under baksetet er det gode muligheter for å finne litt kjeks, det samme gjelder fremre innerskjermer. Min så/ser slik ut:
(http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/526/632/20070715/dyn003_original_1014_760_pjpeg_2526632_44d50efd1dcda8141a9cf6aeb864b0bf.jpg) Det er vel litt forskjeller på årsmodeller også, min er en -68 og har forsterkningsbjelker i de fremre innerskjermene (profilen du ser over tankpåfyllingsstussen, den med alle rusthullene rundt...). De ble tatt bort igjen etter et par år - lett å forstå når man ser på min... ::) |