VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Tom_A på april 15, 2009, 21:24:18 pm



Tittel: Senking
Skrevet av: Tom_Aapril 15, 2009, 21:24:18 pm
Skal på Biltilsynet og vise bobla imorgen prøve og godkjenne senkingen. Har nye papirer fra møller så det er i orden. Går det som regel greit og få godkjennent eller kan de være fryktelig vansklige? Hvordan er det å få godkjent dekk og felger med forskjellige dim? Får sikkert svar på dette imorgen men :P


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: H-MEKapril 15, 2009, 21:26:35 pm
Godtar de felgene a?


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: Tom_Aapril 15, 2009, 21:35:16 pm
15x5,5 felger 145/65-185/65. Vet ikke hvordan de er på dette,men får prøve


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: Reielapril 16, 2009, 19:06:47 pm
Dette gikk vel ikke greit? Med tanke på dekk altså... ;)


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: Tom_Aapril 18, 2009, 00:08:55 am
Nei gikk ikke det gitt, må nok sette på orginal dekk


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: LOBOapril 18, 2009, 01:11:26 am
Heia Norge!


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: Kjell Roarapril 18, 2009, 09:34:29 am
Må jo være likt..... helt naturlig......


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: LOBOapril 20, 2009, 14:06:12 pm
Naturlig er kjedelig ;)


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: Kjell Roarapril 20, 2009, 15:55:17 pm
Da Jaguar kom med XJ6/12 i 68 og skulle typegodkjenne den, blei den underkjent, fordi det var forskjellig dekkdimensjon foran og bak originalt....

Og det var strengt forbudt i Norge!


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: -Marius-april 20, 2009, 23:33:53 pm
har jo ikke noe med at det er forskjellig, det er jo rulleomkretsen som er noe så inni helsiken feil! Er det duste norge da?


Tittel: Sv: Senking
Skrevet av: Tistloapril 21, 2009, 00:14:44 am
men dersom du får kalibrert speedometeret til den nye hjuldimensjonen, er det lovlig då?