Tittel: Senking Skrevet av: Tom_A på april 15, 2009, 21:24:18 pm Skal på Biltilsynet og vise bobla imorgen prøve og godkjenne senkingen. Har nye papirer fra møller så det er i orden. Går det som regel greit og få godkjennent eller kan de være fryktelig vansklige? Hvordan er det å få godkjent dekk og felger med forskjellige dim? Får sikkert svar på dette imorgen men :P
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: H-MEK på april 15, 2009, 21:26:35 pm Godtar de felgene a?
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: Tom_A på april 15, 2009, 21:35:16 pm 15x5,5 felger 145/65-185/65. Vet ikke hvordan de er på dette,men får prøve
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: Reiel på april 16, 2009, 19:06:47 pm Dette gikk vel ikke greit? Med tanke på dekk altså... ;)
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: Tom_A på april 18, 2009, 00:08:55 am Nei gikk ikke det gitt, må nok sette på orginal dekk
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: LOBO på april 18, 2009, 01:11:26 am Heia Norge!
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: Kjell Roar på april 18, 2009, 09:34:29 am Må jo være likt..... helt naturlig......
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: LOBO på april 20, 2009, 14:06:12 pm Naturlig er kjedelig ;)
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: Kjell Roar på april 20, 2009, 15:55:17 pm Da Jaguar kom med XJ6/12 i 68 og skulle typegodkjenne den, blei den underkjent, fordi det var forskjellig dekkdimensjon foran og bak originalt....
Og det var strengt forbudt i Norge! Tittel: Sv: Senking Skrevet av: -Marius- på april 20, 2009, 23:33:53 pm har jo ikke noe med at det er forskjellig, det er jo rulleomkretsen som er noe så inni helsiken feil! Er det duste norge da?
Tittel: Sv: Senking Skrevet av: Tistlo på april 21, 2009, 00:14:44 am men dersom du får kalibrert speedometeret til den nye hjuldimensjonen, er det lovlig då?
|