Tittel: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: thomas lybbe på april 27, 2009, 09:41:52 am da jeg har en motor for meget og ikke får brug for den da jeg har solgt bilen den lå i har du/i nu mulighed for at få super cool motor som er kørt til den går som en drøm
med 180hk og har kørt 1500km.... GSC pushrod tubes Bugpack Highroof case . C.B. 86mm Nitrided crank C.B. H beam rods w/ARP2000 rods 5.5 Engle cam FK8 C.B. 30mm lite weight lifters Magnum straight cut gear set Chromoly head studs ( 8mm ) Scat Chromoly lightened flywheel Scat Chromloy gland nut Mahle p/l kit 94mm Tru-arc retainers Tims 42x37 ported heads GSC/Manton moly push rods CB rockers 1.3 Empi valve covers/vented 30mm oil pump/steel full flow cover Dtm shroud/Bosch alt fully Balanced dyno fortaget hos DRD i usa DRD RACING HEADS 3016 S Orange Ave Santa Ana, Ca, 92707 949-350-5350 DYNO SHEET ps blokken har været svejst så derfor denne pris på blok... den er svejst hvor olietrykskontakt sad da studs var knækket, alt arbejde er lavet proff... pris 20.000dkr eller 21.000dkr sendt til jeres adresse Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: thomas lybbe på april 28, 2009, 15:00:10 pm ingen interesseret .. dette er en super pris for denne longblok
Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: TURBO på april 28, 2009, 17:28:53 pm Hvis man skal "putte" denne inn i en 70.mod 1300,så bør man oppgradere bremser fra trommel til skiver og vurdere en annen girkasse?Eller? Noe annet som bør/må justeres?
Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: Hans på april 28, 2009, 17:40:50 pm herr.lybbe - om du setter denne på lager og annonserer den i juli kan jeg garantere at den går til Bergen ;) - er ikke viljen det står på ..
Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: thomas lybbe på april 28, 2009, 17:49:42 pm hvis du vil købe og er 100% sikker så lig 2000dkr nu og så resten til start juli og den er din
mvh thomas Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: Formula Vee på april 28, 2009, 23:07:14 pm Hvis man skal "putte" denne inn i en 70.mod 1300,så bør man oppgradere bremser fra trommel til skiver og vurdere en annen girkasse?Eller? Noe annet som bør/må justeres? Ville anbefalt bedre motor/girkassefester, og ekstra stag bak på motor for å hindre hopping ved pådrag/hjulspinn. Og en automatstarter kan være greit på så stor motor. Så mangler du alt av gassere m/innsug, eksos, bensinpumpe, regulator. Tror du hadde hatt igjen for å betale 15.000.- ekstra og få den turnkey.. Det er de delene den er målt med og justert etter.. Men kjempemotor, jeg velger en svakere...Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: SAS på april 29, 2009, 01:46:01 am Hvordan vil det passe med T-3 kjøling?
Og hvilken rpm er den "tilpasset"? Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: thomas lybbe på april 29, 2009, 06:18:10 am den er tilpasset til type1 og bus der er monteret med type 1 gearbox... den har max effekt ved 6500mdr og max torq ved 4500omdr
Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: T2-Vandal på juni 04, 2009, 09:35:17 am Så du skal ha 35000.- turnkey??..
Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: trimco på juni 04, 2009, 10:17:02 am Så du skal ha 35000.- turnkey??.. Denne er desverre solgt. Tittel: Sv: 2387 longblok kørt 1500km og leveret 180hk Skrevet av: thomas lybbe på juni 04, 2009, 10:55:30 am er solgt.... ps men har en helt nybygget 2533 type 4 motor med porsche blæs.. annoncen findes også på denne side
|