Tittel: T4-trim, beste løsning Skrevet av: Skaravelle på juni 11, 2009, 08:44:31 am Har en -81 Luftdoka som jeg skal begynne på til høsten, og vurderer å legge litt kroner i motor-oppgradering denne gangen. Utgangspunktet er en 2.0 luftkjølt T4 motor med lav km, motorkode CU.
Hva er greieste løsning, hvilke erfaringer sitter folket på? Skal altså beholde kjølingen som den er i størst mulig grad, slipper jo det hodebryet. Satser på kjørbarhet på gata, og holbarhet er jo også greit. Tenker å begynne deleinnsamling snart, så gode råd er gull verd. :D Tittel: Sv: T4-trim, beste løsning Skrevet av: holmsen på juni 11, 2009, 12:32:13 pm Blåmann er en glimrende turbuss med freske fraspark. Består av en 2056 sats,290 graders kam,1800 std, topper, 2 x 45 delorto og (snart, bas eksos) sitter ett en til fire anlegg av billigste slag idag.
Snakk med Kåre Andersen ang. deler,,han har nok det meste av det du trenger. mvh. Jan Tittel: Sv: T4-trim, beste løsning Skrevet av: Skaravelle på juni 11, 2009, 13:39:37 pm Blåmann er en glimrende turbuss med freske fraspark. Består av en 2056 sats,290 graders kam,1800 std, topper, 2 x 45 delorto og (snart, bas eksos) sitter ett en til fire anlegg av billigste slag idag. Snakk med Kåre Andersen ang. deler,,han har nok det meste av det du trenger. mvh. Jan Takk for innspill! Hvilken motor er basisen for denne, og hvor mye effekt tror du det er hentet ut? Tittel: Sv: T4-trim, beste løsning Skrevet av: holmsen på juni 11, 2009, 13:43:29 pm Blåmann er en glimrende turbuss med freske fraspark. Består av en 2056 sats,290 graders kam,1800 std, topper, 2 x 45 delorto og (snart, bas eksos) sitter ett en til fire anlegg av billigste slag idag. Snakk med Kåre Andersen ang. deler,,han har nok det meste av det du trenger. mvh. Jan Takk for innspill! Hvilken motor er basisen for denne, og hvor mye effekt tror du det er hentet ut? |