VWNorge

Forum => Prosjektgarasjen => Emne startet av: Johnny Oeen på september 12, 2009, 17:31:55 pm



Tittel: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenseptember 12, 2009, 17:31:55 pm
Siden prosjekttråden forsvant i det store " datacrashet" på vwnorge, får eg legge det ut på nytt.

Bilen er ein 73 modell 1303 S, som var kjøpt delvis demontert.
Bilen var nedplukket for ca 15 år siden.
Stilen på bilen er fra tidleg 90 tall, siden den vart ombygd da.

Planen med bilen i første omgang er å sette bilen i sammen igjen, få eu-ok, bruke den mens eg jobber med 55 modellen.
Ellers skal den få ei rullande oppussing.

Legger med nokre biler fra dagen den vart henta.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenseptember 12, 2009, 17:43:41 pm
Legger ved nokre bilder fra korleis bilen ser ut nå..
Nermer seg oppstart....om den blir vellykket vil tiden vise  :)



Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 01, 2009, 19:43:57 pm
Da var oppstarten unnagjort, første start av motoren på nesten 15 år.
Gjekk overaskande fint......nokre småting å reparere på resten av bilen, så skal den få sin første prøvetur på like mange år....


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: Tistlooktober 01, 2009, 21:03:41 pm
Kva hadde du forventa av motoren?:) 15år er jo ingenting!


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 01, 2009, 21:09:30 pm
Kva hadde du forventa av motoren?:) 15år er jo ingenting!
ja, du har rett.....da er jo kvalitetsmotorer  :)


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 03, 2009, 18:05:06 pm
Da var første prøvetur gjort......bilen gjekk fint forover, men....
bakover hopper bilen ut av gear.
Er det nokon som har vert borti dette, det kan virke som eg ikkje får den skikkelig i inngrep, og derfor sprett den ut?
Er det noko som kan justerast? eller er det bare å skifte kasse??
Det står montert ein empi gearspak ( sjå bilde ), kan det ha noko med denne å gjere?
Håper nokon har innspel på dette.....
Legger ved eit par bilder.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: Tistlooktober 03, 2009, 19:07:00 pm
Kva gir er det den hoppar ut av?

Er det berre eit, så er det ikkje utenkjeleg att det er kassa.. men om det er alle, eller 1+3 og 2+4 feks. så er det høgst sannsynleg spaken!

Går spaken fint i alle gir?

Ein an kilde til att spaken spretter tilbake, kan vera dårlige girfester. Eller dårlig clutch. Rister bilen ved igangkjøyring?


Også var det ein heftig David Brown look på den no! ;D


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 03, 2009, 19:18:22 pm
fin den looken.... ;D

Det er kun revers den hopper ut av...alle gear forover tipp topp, ingen risting etc.
Lurer på om det kan vere noko med den spaken som ein løfter opp når ein skal ha bilen i revers??


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: Tistlooktober 03, 2009, 19:33:35 pm
Kun revers ja! Hmm Den spaken har jo sånn fancy optrekk for reversen, så kan det tenkast att den er utsleten?

Eg ville begynt med å setta inn ein orginalspak og sjekka om problemet vedvarar, eller forsvinn!


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 03, 2009, 19:37:35 pm
Er da nokon som da veit kva originale spaker som passer( årstall/ modell)....har sjølsagt ikkje den originale.......


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: Tistlooktober 03, 2009, 22:31:57 pm
Trur med stor sikkerheit att alle spaker går om einan! Du kan nok tilogmed benytta spaken frå ovalen din om eg ikkje tar feil!


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: JTWEoktober 04, 2009, 10:28:59 am
Er det ikke første tegn på slitent reversgir hvis den hopper ut når du belaster?

Hvis den først har gått i gir så har jo girspaken gjort jobben sin. hjelp litt til ved luka under baksetet, og se til at den vris hele veien.

Opptrekket/nedtrykking er kun for å hindre sideveis bevegelse av girspaken så man ikke uforvarende skal havne i revers. Så hvis den først går i revers så er det vel neppe feilen.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 04, 2009, 13:53:45 pm
Har idag prøvd å bytte gearspak, og resultatet er det samme, skal den vere i revers må eg holde igjen på gearspaken.
Ny gearkasse er funnet frem ( forhåpentlig er denne bedre ), så so fort eg får tid får eg ta jobben med å skifte denne.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 05, 2009, 19:40:23 pm
Har idag snakka med nokre vw mekanikere som var nyutdanna den gang boblene var på slutten av sin storheitstid på vw-verkstadene, og dei kunne med stor sikkerheit sei at reversdrevet var utslitt.....så da er det berre å håpa at den " nye " kassen er ok.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: 1303SSoktober 08, 2009, 12:39:43 pm
legg kassen m oljepåfyllingen opp så tar du ut skruen å ser inn på skiftedrevet for revers og 1-2 gir er det slitne tenner der så er det kanse ikke så lenge igjenn der heller.Det er det lille reversdrevet som er svakest men det ser du ikke.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 13, 2009, 19:55:47 pm
Ved skifte av kassen idag dukka da opp eit lite problem.
Kassen som vart tatt ut er ein AT kasse, det fremre gearkassefestet er festet med 3 skruer i ein trekant.
Den nye som skal inn er ein AH kasse, der er det kun 2 skruer som den skal festes med, disse ligg i ein skrå vinkel.

Nokon som veit korleis eg løyser dette? kan eg skifta festet på understellet?

På forhand takk!

mvh

Johnny


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: RZR-Andyoktober 13, 2009, 20:02:58 pm
Du kan vel enten bytte nesekonet (billigste) eller sette bruke et adapter? Synes jeg så noen linke til dette for en stund siden. 


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 13, 2009, 20:10:32 pm
Her er bilder av moroa.......


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: | UMBINC |oktober 13, 2009, 20:15:03 pm
Bytt nesekon eller festet på chassie siden om det går :)

Med tanke på pakn i mellom går det ofte ann å bruke videre. nye er greie å få tak i også.
Jeg har brukt kun pakn silikon. da er det potte tett.

Ulf


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: Johnny Oeenoktober 13, 2009, 20:19:00 pm
Bytt nesekon eller festet på chassie siden om det går :)
Må vel ha nokre pakninger til skift av nesekonet?
Ser at festet på understellet kan skrues av, så kansje det går å få eit nytt som passer?


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenmars 12, 2010, 18:22:42 pm
På tide med ein liten oppdatering.....
Ny kasse er kommen i hus, og blir snart montert.  :)


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod_ De Tomato
Skrevet av: Tistlomars 12, 2010, 18:27:50 pm
Sprett ny kassa ågreier! 8) No slepp du vertfall noko kødd med giret på ei GO stund.


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenmars 12, 2010, 18:29:49 pm
Sprett ny kassa ågreier! 8) No slepp du vertfall noko kødd med giret på ei GO stund.
Håper på da ja.....  ;)


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Johnny Oeenjuli 12, 2010, 18:10:59 pm
Da var omsider bilen eu- godkjent...... :)


Tittel: Sv: 1303S - 73 Mod
Skrevet av: Tistlojuli 12, 2010, 19:50:35 pm
Grattulerar! :) Kjekt med bobla no te sommaren ja