Tittel: 2l t4, bytte av stempelfjærer++ Skrevet av: roskilde02 på oktober 12, 2009, 13:14:21 pm tips til hva man skal gjøre når stempelringer tas, og hva som bør gjøres når man først er i gang??
Tittel: Sv: 2l t4, bytte av stempelfjærer++ Skrevet av: BT på oktober 13, 2009, 09:37:38 am http://www.vwnorge.no/index.php/board,2.0.html
Tittel: Sv: 2l t4, bytte av stempelfjærer++ Skrevet av: 1303SS på oktober 13, 2009, 12:47:42 pm først en grundig vask av motoren før du demonterer så er det berre å demontere å inspisere det er ikke sikkert det hjelper m nye stempelfjærer her må det kontrollmåles for slitasje er allt innenfor spec.er det berre å montere.når først toppene er av så kan det være lurt å slipe ventiler.Her er det også viktigt å måle kan hende ventilstyringer er utslitt å full overhaling av topper er påkrevd.Det er jo dumt å berre skifte stempelfjærer visst toppen er dritt.Det blir liksom som å pisse i buksa for å holde varmen.Det virker litt en stund så går resten :D
Tittel: Sv: 2l t4, bytte av stempelfjærer++ Skrevet av: roskilde02 på oktober 13, 2009, 19:09:49 pm røyklegger iallfall hele bøgda når den startes...måling osv har jeg ingen anelse om..
Tittel: Sv: 2l t4, bytte av stempelfjærer++ Skrevet av: cato® på oktober 13, 2009, 22:36:45 pm Da kan jeg nesten garantere at det er snakk om mer enn slitte stempelfjører...
Tittel: Sv: 2l t4, bytte av stempelfjærer++ Skrevet av: RZR-Jånni på oktober 14, 2009, 02:14:35 am Kan også lekke andre steder. I mitt tilfelle var en ventilstyring knekt. Røykla ganske kjapt.. :)
|