VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Race-buggy på oktober 28, 2009, 13:43:05 pm



Tittel: kan slettes
Skrevet av: Race-buggyoktober 28, 2009, 13:43:05 pm
.



Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: Einicoktober 29, 2009, 00:43:04 am
T4 har vel full flow oljefilter originalt?


Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: Filip/purityoktober 29, 2009, 08:25:44 am
Ja det var det jeg også trodde. Men kanskje Race-buggy referer til full-flowing som det å borre opp alle pluggene, gjøre rent og sette i NPT plugger..?


Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: Race-buggyoktober 29, 2009, 11:01:26 am
.


Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: Der_Butzelmannoktober 29, 2009, 19:44:53 pm
Ja det var det jeg også trodde. Men kanskje Race-buggy referer til full-flowing som det å borre opp alle pluggene, gjøre rent og sette i NPT plugger..?

det har du rett i Filip/purity at jeg referer til, men har også sett på andre forum at di fjerner den orginale oljefilter holderen,og bruker ekstern filter holder/oljekjøler.
....og tørrsump. Så blir det bra skal du se! ;D
T4 på gang inn i balja?


Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: Race-buggyoktober 29, 2009, 19:48:07 pm
.


Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: tmbryhnnovember 24, 2009, 12:51:46 pm
Fysj-a-mei Race-buggy! Haru konvertert?!

Er det no' hokus-pokus og nappe plugger og gjenge opp da? Trenger ikke være rakketforsker av den grunn du som har gjort dette før mener jeg. Jeg ville bare brukt systemet slik det er originalt og kun nappa pluggene for å vaske skikkelig igjennom.


Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor
Skrevet av: Race-buggydesember 25, 2009, 19:00:45 pm
.