Tittel: kan slettes Skrevet av: Race-buggy på oktober 28, 2009, 13:43:05 pm .
Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: Einic på oktober 29, 2009, 00:43:04 am T4 har vel full flow oljefilter originalt?
Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: Filip/purity på oktober 29, 2009, 08:25:44 am Ja det var det jeg også trodde. Men kanskje Race-buggy referer til full-flowing som det å borre opp alle pluggene, gjøre rent og sette i NPT plugger..?
Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: Race-buggy på oktober 29, 2009, 11:01:26 am .
Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: Der_Butzelmann på oktober 29, 2009, 19:44:53 pm Ja det var det jeg også trodde. Men kanskje Race-buggy referer til full-flowing som det å borre opp alle pluggene, gjøre rent og sette i NPT plugger..? det har du rett i Filip/purity at jeg referer til, men har også sett på andre forum at di fjerner den orginale oljefilter holderen,og bruker ekstern filter holder/oljekjøler. T4 på gang inn i balja? Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: Race-buggy på oktober 29, 2009, 19:48:07 pm .
Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: tmbryhn på november 24, 2009, 12:51:46 pm Fysj-a-mei Race-buggy! Haru konvertert?!
Er det no' hokus-pokus og nappe plugger og gjenge opp da? Trenger ikke være rakketforsker av den grunn du som har gjort dette før mener jeg. Jeg ville bare brukt systemet slik det er originalt og kun nappa pluggene for å vaske skikkelig igjennom. Tittel: Sv: How-to: Full flow T4 motor Skrevet av: Race-buggy på desember 25, 2009, 19:00:45 pm .
|