VWNorge

Forum => Prosjektgarasjen => Emne startet av: ovalt på november 03, 2009, 19:12:59 pm



Tittel: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 19:12:59 pm
Ja tenkte eg sko laga ein tråd om eit "skogsvrak" som eg hadde tenkt å bruka til delebil. Har ein kompis som har ein del gamle kjøyretøy, og me vart enige om at eg kunne få kjøpe den som ein delebil til desse andre boblene mine.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 19:25:00 pm
Der bobla stod var det fløtta inn ei mauretubbe, he he. bilen var søkt nedi grunnen med mauretubba på god veg oppover hjula og over bilen generelt. (kanskje mauren likte fasongen på den?) tenkte nok at det snart er på tide å redde den før dette vert ei kjempetubbe då ;D
Bobla stod vanskeleg til so me måtte dra den på stive hjul tilsides og oppover i skogen til ein traktorveg ca tjue meter lenger opp.
Etter noke lirking og m traktorhjelp so var bien oppe på traktorvegen og derifrå vart det då enkelt å få bilen på hengaren min og eg kom meg så heim med den.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 19:29:25 pm
Då eg var heimkomen var det tid for å sjå inni,an for det var mykje traps inni der. (Alltid spennandes dette)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 19:36:00 pm
Sidan eg sko ha denne til ein delebil...so gjekk eg på å tømma,n for rusk å rask, og tok ein rask vask på,n for å lettare finna ut kor eg sko begynna å høgga,n -Mauren MÅTTE fløtta.
Den vart so satt inn i sida på verkstaden min for neste trinn...Det vart då å få fjerna alt dette Teddystoffet som var klint utover alle plassar inni bilen ::) ::)
Det mangla motor og ein del smådeler var plukka av og fjerna...men eg har hatt ein boblemotor ståande i over tjue år under låven min, so eg tok traktoren og løfta forsiktigt fram denne og satte den inn i verkstaden for å sjekka den, (Begynte altso no å få ein anelse for at dette ikkje vert noken delebil likavel.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Martinnovember 03, 2009, 19:41:37 pm
hva er det som ligger inni fra setet å opp mot rattet


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 19:48:55 pm
hva er det som ligger inni fra setet å opp mot rattet
Å det er berre ein slik plexiskjerm til støtfangaren, for å hindre småteinspretter på pansert det Martin. Var mykje grusvegar i gamle dagar veit du.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Martinnovember 03, 2009, 19:50:54 pm
det er en kul option det. er vel den eneste som syns det  ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 20:00:28 pm
Ja den plexiskjermen havner nok påatt ein dag den.

Då måtte eg prøve å vaske taktrekket og solskjermane, før eg begynte på motoren, og det såg ikkje ut...det var såå møkkete over heile slik som solskjermane, men med godt såpevatn og jif på skrubbepad, so vart jammen taktrekket heilt strøkent overalt :o (te å være so gamal bil) Eg vert meir og meir imponert over kor lite denne bilen er "skadd" av å stå i skogen?? Kanskje det er mauren som hadde passa på,n ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 20:24:06 pm
Motoren ja, den er no sjekka, det er ein 1300 byttemotor som ikkje har gått mykje, den gikk fint rundt og m liten endeslark, og derfor skifta eg olje, reinska silen, tok av kjøleblekka for å blåse reint, sjekka pluggar ventilar og tenning, og monterde isaman att og sette på ein girkassedel m 12volt starter. Lagde meg ein ledning frå battriet + til koilen og monterte batterilednigen + grov til starter + og sette på ein startkabel frå minus til gods. Lagde så til ein liten ekstraledning frå + batteriet som eg sko ha til startinnslaget (stikkeren på starteren) Så var det tid for prøvestart på golvet. Eg slo i ein liten dram i forgassaren etter at eg hadde lagt ein bensinslange oppi  bensinkanna. -Tok så den vesle startledningen å sette den mot + batteriet...Motoren starta med ein gong  :o men...den stoppa rett etterpå...Skønte at den må sikkert være tom for bensin i flottørkamret, så eg tok av bensinslangen til forgassaren å prøvde å kinne litt, å rett nok det kom ikkje bensin der. Eg tok så og kinna motoren samtidig med at eg "heverta" slangen frå pompa, og der kom bensinen, (bensinpompa hadde vore heilt tørr i mange år, so den trengte berre litt hjelp for å levera bensinen) På med slangen og motoren starta DIREKTE ;D ...slepte "gasspådraget" og motoren gjekk ned på tomgang og gikk heilt stabilt.
Meget god 1300 motor 1969modell.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 20:45:18 pm
No når eg har motor som går, så tok eg til å gjera reint i golvet inni bilen reiv ut matter og asfaltplater og under der er det som den "nett kjem frå fabrikken" overalt :) :) :) så etter ein halvtime skraping å støvsugaren, så smurte eg golvet med owatrol. Ser heilt supert ut. Fant også ei lokalavis frå 1980, som var heilt tørr å læsbar under matta.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Kjetilnovember 03, 2009, 20:55:15 pm
Ja den plexiskjermen havner nok påatt ein dag den.

Får si fra om den ikke skal på igjen da.  ;)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 20:59:09 pm
Ja den plexiskjermen havner nok påatt ein dag den.

Får si fra om den ikke skal på igjen da.  ;)
Trur den blir solgt med Bobla, ein dag i framtiden den  ;)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Superbeetlenovember 03, 2009, 21:01:40 pm
hehe...skremmende hvor lite rust det var på skogsvraket iforhold til garasjestøveren min.. ::)


Gøy lesing:)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 21:10:33 pm
Ja, dette er utruleg.

Etter at eg hadde skrapt golvet og smurt opp med olje, skrapte eg av indreskjermane bak, kanalene og varmkanalar, der det satt att noke lim og diverse frå detta helsikes "Teddystoffet", så fekk eg blanda meg autolakk lik orginalfarga, og pussa å malte over dette før eg begynte på bremsene bak.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 22:28:32 pm
Har no prøvd å få til eit innlegg til om motormonteringen før natta, (men det går ikkje ::) -Måtte altså slipa ut ca ein halv mm rundt inni kløtsjhuset på "6volt" gearkassa, og 38mm innover for å gje same klaring til svinghjulet...etter ei prøving og ein justering ekstra so er motoren montert. så då kjem eg med meir i morgon :)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Kjell Roarnovember 03, 2009, 22:43:36 pm
Sto denne ved veien opp mot Liagardane? Synes jeg kjente igjen de andre bilene som stod der. Har litt familie som bodde oppi der.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 22:45:38 pm
Sto denne ved veien opp mot Liagardane? Synes jeg kjente igjen de andre bilene som stod der. Har litt familie som bodde oppi der.
Jepp.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 22:52:25 pm
Sto denne ved veien opp mot Liagardane? Synes jeg kjente igjen de andre bilene som stod der. Har litt familie som bodde oppi der.
Har du  Honda CX500 også? har eg og hatt pluss mange mange andre (kjørte ut rett nedafør der bobla sto, for noken år sida, med ein GSX1100...braut kun ein fot... he he)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Kjell Roarnovember 03, 2009, 22:59:46 pm
Ja, CX'en kjøpte jeg da jeg var 18, kan jo ikke selge studentmopeden min! Jeg har kjørt rundt 100.000 km med CX'en, så den kjenner jeg godt. :) Var på slektstevne i 84 med den et stykke ovenfor bilene. Var der siste gang på begynnelsen av 90-tallet, tror ikke bobla var der da? Kan bare huske Opelene (eller hva det er).


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 03, 2009, 23:09:59 pm
Ja, CX'en kjøpte jeg da jeg var 18, kan jo ikke selge studentmopeden min! Jeg har kjørt rundt 100.000 km med CX'en, så den kjenner jeg godt. :) Var på slektstevne i 84 med den et stykke ovenfor bilene. Var der siste gang på begynnelsen av 90-tallet, tror ikke bobla var der da? Kan bare huske Opelene (eller hva det er).
He he, "studentmoped" m smidde stempel ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 04, 2009, 07:42:47 am
Som sagt så måtte baktromlene av for å reparere bremser, og derfor måtte eg lage til eit stativ som eg kunne skrue fast i skjermskruene og i ein hjulbolt på eine sida av trommelen. På andre sida støttet eg med ein trebit ned i betongen da.
Med eit grovt pipesett brukte eg latmannen og eit langt røyr...og dermed måtte "elefantskruen" gje tapt.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 04, 2009, 08:17:08 am
Ja så prøvde eg å legga inn bilde av nye deler i bakstillingen (nye bremsedeler m nye håndbrekkv.) e.t.c. men det synte seg at bildene var for store. Men bilen er no snart kjøyrbar...dvs at eg må fyrst få deler frå Tistlo som skal komplettere el anlegget, dermed kan eg flytta bilen for eigen hjelp til lageret mitt under låven.
Tistlo samlar isaman ei pappøskje med smådeler til neste helg...eg får då heller montere bakskjermane og hjula (som eg har bredda til 6,5" felgar) og fortsetta med bremsene framme denne veka då.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tistlonovember 04, 2009, 17:59:35 pm
 :o

Denne var jo UTRULEG bra for å ha stende uti skogen i årasvis! Snakk om funn!

Den vert jo kanontøff med ratlook utvendig, gromme raude felgar og stor god motor 8)
Skal få rota saman deler til deg så du kjem vidare!


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 04, 2009, 19:59:17 pm
Ja takk for det Tislo, ja den ska bli ratlook utvendig.
I dag har eg dratt opp startledningane å reparert noke kabelsko å montert påatt bakskjermane, å bobla kan no startas å kjøyrast, men det blir vel te å få istand frambremsene fyrst, slik at bilen nesten er ferdig.
Men den må senkast, he he.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tommy.Hnovember 05, 2009, 00:00:29 am
Ser jo veldig bra ut den der. Rampete blir den og :)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 11:35:19 am
Ja, ideen er altså å få denne i tipp\topp stand der ein ikkje ser... og ha den shabby utvendigt og innteriørmessigt, (og senka selvf.) men at den som kanskje vil ha denne vidare kan kjøpe,n og lett laga seg ei bra boble vidare. :)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 11:48:25 am
No treng eg 1 -2 - 3 - 4...råd i rekkefølge om både utstyr å tips kordan eg senker eit hakk bak, (gjerne framme og) for den som har god peiling på denne -1964modell- ???


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Trond Dahlnovember 05, 2009, 11:51:44 am
Puma foran, og endring av vinkel på fjørplatene bak

http://www.hotshop.as/Mekketips.htm


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 12:01:40 pm
Puma foran, og endring av vinkel på fjørplatene bak

http://www.hotshop.as/Mekketips.htm
Ja takk for det Trond, men how too?? er altså litt redd for at det seier Spooooiing?? når eg begynner å demontere baki der, he he, men men, eg får vel ta den lærdommen og.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: zapperx (Glenn Andersen)november 05, 2009, 12:30:41 pm
Står en del her.
Lykke til ;)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 14:45:49 pm
Står en del her.
Lykke til ;)
ja, skal begynna å leita opp...berre det ikkje gjekk i datacrashet i sommar.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: zapperx (Glenn Andersen)november 05, 2009, 14:54:58 pm
Står en del her.
Lykke til ;)
ja, skal begynna å leita opp...berre det ikkje gjekk i datacrashet i sommar.

Sorry, skulle vært en link der :-[
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=212669&highlight=lowering
 ;D ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 15:12:46 pm
Står en del her.
Lykke til ;)
ja, skal begynna å leita opp...berre det ikkje gjekk i datacrashet i sommar.
Sorry, skulle vært en link der :-[
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=212669&highlight=lowering
 ;D ;D
Takker den var bra ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 15:37:45 pm
fant att motorluka idag, som var noke bulkete, men banka den nok  til at den bli perfekt til denne bilen. ;D ;D ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Rikardnovember 05, 2009, 15:48:23 pm
Fytti rakkern, denne bilen var jo sinnsykt bra!!

Også makan til rask fremgang!
Dette liker vi ;D ;D
Stå på!

Mvh Rikard


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Kjell Roarnovember 05, 2009, 16:03:08 pm
Liker stripene på sida, jeg. Hadde en som jeg malte motorlokk og panser svart silkematt, et par svarte striper på taket og stripe der du har dine. Og så et par Hella Rallye-lykter foran.

Blei rulle rallybil, det (rulle etter lakkmetoden...  ;D).
Havna opp Verdal'n, tror jeg, for drøyt 10-12 år siden (Chincilla 69-1500).


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 16:05:49 pm
Ja eg må forsere denne (for å begynne på raude ragtopbobla), for etterpå då skal eg begynne på Gromprosjektet mitt; Ovalen min.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 21:36:32 pm
Puma foran, og endring av vinkel på fjørplatene bak

http://www.hotshop.as/Mekketips.htm
Ja takk for det Trond, men how too?? er altså litt redd for at det seier Spooooiing?? når eg begynner å demontere baki der, he he, men men, eg får vel ta den lærdommen og.
ja då har eg oppdaga begge linkane om senking...SUPERT ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 05, 2009, 21:58:38 pm
Puma foran, og endring av vinkel på fjørplatene bak

http://www.hotshop.as/Mekketips.htm
Ja takk for det Trond, men how too?? er altså litt redd for at det seier Spooooiing?? når eg begynner å demontere baki der, he he, men men, eg får vel ta den lærdommen og.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 09:39:38 am
Ja so er det helg og "boblehobby igjen" vil begynne på framdelen og få bremser iorden iallefall. kanskje meir...får sjå etterkvart.
Tok ut tanken og skrapte reservehjulbrønnen, (litt overflaterust rett under der rehjulet hadde kontakt med botnen, men etter rens - owatrol - og litt flikking vil det være klart for Tectyl, før "bruksstand". -Indreskjermane og støtfangarfester er perfekte.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 12:55:19 pm
Ja då er mastersylinderen ute...eg bør vel demontera den for å få oversikt om kor dårleg.. eller god den er.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 13:14:27 pm
Sprayer godt på med CRC og lar det stå å trekke.

-Men eg sko hatt noke utstyr som ligg under panseret til 60 deluxen...


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tistlonovember 08, 2009, 13:21:46 pm
Ser jo voldsomt bra ut detta her! No har eg snart klare alle delane dine og.
Den gule, får du ikkje opp panseret?


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 13:27:53 pm
Nei, har gått i vranglås og derfor ville eg reparere panserlåsen, (som eg fekk ut etter å ha skore ein "U" under res.hjulbrønnen) og skrudde av dei fire boltane som held den

Tok denne ifrå kvarandre og målde på låseklakken at det nok var avslete ca 1mm der denne kviler mot eit hakk då.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 13:32:51 pm
Sveiste på att ca 1,5mm, og filde til att, og satte isaman att.
-Øyrene som eg bøygde opp for å demontera låsen knakk av to stk. men eg berre slaglodda dei to, etter samanstillinga att.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 13:36:48 pm
Låsane er heilt like på "Rat-bobla" og 60,en men den var svart på "gamla gula"

-Monterde påatt, og vips...panseret funka att.  ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 16:58:25 pm
Ja då var det å begynna på Master syl.
Sette den i skrustikka og testa "inntakrøret" m gummipluggen med litt trykkluft...og dette var då heilt tett og iorden. Plukka av skiva som stenger for at ikkje bremsestemplet kjem ut, etter å ha fjerna mansjetten og låseringen.
stemplet rikka seg ikkje (som venta) så eg slo det litt innover med ein liten trebit...det skyldes det vanlege med bremsesystemet på alle bilar, at kondens - rust - har blanda seg saman på utsida av br.stemplet, og når ikkje eigaren rensker her med jevne mellomrom, so vert det fastrusting.
P.g.a. all CRC en som hadde stått og trekt seg medan eg reparerte panserlåsen på 60,n so skulle det no ikkje mykje trykkluft til før "innmaten stemplet" skaut ut m mykje drit he he. Dette lovde godt.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 17:20:00 pm
Ja det var mykje drit på delene, og alle delene skal reingjerast og kontrollerest nøye. Til honing bruk eg ein liten røyrstubb og 400 våtsl.papir og CRC. Blank å nyhona sylinder fekk eit lite lakkstrøk.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 17:28:54 pm
Då vart Mastersylinderen like god att...(kosearbeid i dag dette og penger spart) -Det er uansett bra å læra seg overhaling av bremsesystemet, (men når det gjeld bakbr.syl til boble...er det ein fordel å byta til nytt), fordi det som regel er ein stor jobb å måtte av med baktromlane. :)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tistlonovember 08, 2009, 18:39:14 pm
Godt å sjå att ikkje alle lever i eit bruk, kast, kjøp nytt samfunn! Du viser korleis det SKAL gjerast! Fiksa, ikkje byta! :)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 08, 2009, 19:10:20 pm
Ja, slik er eg... ;D ;D føler vel at det ikkje vart gjort så mykje idag, (tek tid med denne dokumentasjonen også) grrrrr. men synest nok likavel at for oss "vanlige" bobleentusiastar so vert det nyttigt å syna at mykje kan brukast oppatt, og fleire fer forståelse for kvifor div. delar streikar på bilane våre då, særleg på "bremsesida" synest eg.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 10, 2009, 18:41:47 pm
Ja då har eg sjekka tanken og montert ny hjelpesnekke, sidan den va borte, og so er hovedbremsesylinderen på plass att.
Av med h.framskjerm og demontering av trommel og bremser. Av med bremsesylinderen v.s. igår...den var jammen fastrusta, den ja.
Fylle den opp med CRC både uttapå og inni.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 10, 2009, 19:02:52 pm
Tek med rep. av denne også fordi den var extremt fast igår. Men den hadde stått og løyst seg opp noke til idag, og dermed starta eg idag med å vippa ut låse-ståltråen til stemplene... (dei går som regel ut på den sida som ikkje er heilt inne) og dermed kan eg slå innover stemplet litt, det er då løsna slik at eg kan begynne å snu på det, med eit flattjern og spray...Raskt kan eg snu det lett rundt og dermed kan eg og setta på ei tang og dra ut medan eg snur.
Det kom lett ut og då kan eg ha olje på ein tynn liten skrutrekkjar og vippe ut den eine gummipakningen. (olja gjer den glatt)etter den kan eg plukke ut mellomfjøra å "pakningsstøttene" som til vanleg ligg i bremseveske. Det er då att den siste gummipakningen som eg gjer det samme med...d.v.s. eg slepper inni noen dråpar olje og så brukar eg samme tynne skrutrekkjaren til å vippe pakningen på tvers, og så er den enkel å ta ut.
Sette så bremsesylineren på ei pipe eller ein røyrstump, og brukar ein trebit og sler ut stemplet. dermed er denne sylinderen også demontert.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 10, 2009, 19:14:32 pm
Honar opp denne og til perfekt stand og legg litt raudfarge på før eg monterar ihop att alle reingjorte delene (fargen gjer delane meir synleg på bildene men er ikkje nødvendige elles). Smør litt grease på bremsestempelsida...(altså på "tørrsida" av bremsestemplene, der som det rustar...)
-V.frambremsesylinder heilt iorden på 14 minutt..


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 10, 2009, 19:23:04 pm
Etter skraping av indreskjermen og reingjering av forstilling og indre bremseskjoldet, smør eg med Owatrol, tørkar av overflytande olje, og tilslutt målar eg indreskjermen her og.
I morgon skal eg starte på siste sida framme, og då tenkjer eg at smådelene frå Tistlo er komne og.  


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tistlonovember 10, 2009, 21:14:50 pm
Vakkert arbeid altso! Godt eg ikkje har kasta nokon av dei bremsepumpene eller sylindarane eg har bytta ut med nye, for no skal dei overhalast! :)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 11, 2009, 08:03:16 am
Ja, det er mange som kjøper seg  f.eks brukte calipere...og dei som blir erstatta kan virke iorden då dei vert montert, men dei fleste som ikkje er opna å reinska, vil ta "ujamnt" og tilstoppast tidlegare...f.eks er gjengangarane på EU kontrollane akkurat dette problemet, og verkstadene veit at denne jobben er det dei ferraste som gjere...og iallefall skikkeleg. Her går tusingane unna. ::)


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 11, 2009, 22:33:13 pm
Andre og "siste"sida framme er idag nesten klar, og sidan denne sida var lik dei andre...er hovedjobben gjort for denne gang. Bilen skal når den no blir "sjølvgåande" ut av verkstedet og inn på lageret mitt. Det blir då lufting av bremsene og montering av bensintanken før det blir ein prøvetur på garden.
Kjem att med noken "siste" bilder før den blir parkert for vinteren då.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 14, 2009, 12:34:32 pm
Ja då fekk eg alle smådelene få Tistlo, (bra deler og god service...tilogmed koblingskjema for blinkreleet)

Vart fin no vel, på dasch,en ?? Rett farge dette på ein ratlook  ???  ;D ;D ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tistlonovember 14, 2009, 19:45:23 pm
Hehe, passa ikkje så godt inn men? ser jo fancy ut!:)
Fann ein kvitt patinert "rat-look" grill idag, på nye bilen.. Du kan få bytta om du vil heller ha det.


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 22, 2009, 13:51:16 pm
Ja so kom vinteren før eg fekk meg ein "liten" prøvetur, (det vart meir anna som måtte gjerast undå her heima...) men no kan eg kjøyra Ratbobla mi til lageret, men eg må brøyta fyrst so dette vert nok siste innlegget for denne gong, neste gong blir vel når eg skall gjere ferdig innrednigen og registrera.  ;D ;D


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: Tistlonovember 22, 2009, 16:26:20 pm
Berre å legga om til kjettingar det! ;D

Men den har jaggu vorte bra! Flotte bilder


Tittel: Sv: Mitt "opprinnelige" skogsvrak
Skrevet av: ovaltnovember 22, 2009, 19:03:49 pm
He he ja, men målet er nådd foreløpig for denna bobla...godt å veta at ein ikkje behøver å begynna på skratsj... neste gong kan eg berre starta upp og kjøyra inn i verkstaden og berre driva med "småtteriet" ;) ;D