VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Tistlo på desember 26, 2009, 19:54:38 pm



Tittel: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Tistlodesember 26, 2009, 19:54:38 pm
Hallo

Eg lurte på ein liten ting,,,

Dersom ein har ein gammal utsleten (1300) motor, og plukker denne ned og overhalar den med nye lager,, kva sjer dersom ein sett nye lager på ei blokk som egentlig burde linjeborast? Vert det ein bedre motor sidan det er nye lager i han, eller vert den dårlegare fordi dei gamle lagera passa bedre i den allerede ovale blokka, som burde linjeborast?

Christer


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Hot Owldesember 26, 2009, 20:00:15 pm
Lager som rangler rundt med veiva er i hvertfall ikke en suksessoppskrift. Motoroverhaling av typen kattevask er bare en kortsiktig måte å få opp verdien på motorer for salg.


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Tistlodesember 26, 2009, 20:28:43 pm
Så dersom ein ikkje har peng til linjeboring så bør ein heller la dei gamle lagera stå i? Ser for meg att det vert litt ranglete med nye lager ja...


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Hot Owldesember 26, 2009, 20:43:25 pm
Lager skal sitte med et visst klem, slik at de ikke beveger seg når blokka blir varm eller lignende. De danner også viktige oljekanaler i samarbeid med blokka, så de må sitte helt hundre. Sveis litt rust for noen og kjøp en helt ny blokk fra VWPARTS er mitt tips. ;)


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Tistlodesember 26, 2009, 21:18:11 pm
Mao, ny blokk, linjeboring eller ingen overhaling!

MEN det er jo ikkje nødvendigvis att dette er tilfelle heller, for eg må snart begynna på motoren til impulsen,, skal jobba mykje med toppane og få dei frest ned 2mm for komp etc, så då tenkte eg att eg kanskje skulle byta lager når eg var igang, og det var DERSOM det skulle visa seg att blokka krevde boring, att eg laga til denne for å få det svaret eg tenkte meg..

Har eg flaks så treng kanskje ikkje blokka boring, men så sleten som den motoren er så gjer den nok da!

Eg får forhøyra meg om prisar på boring! Må vel verta billigare enn å kjøpa ny blokk från US!! Men ikkje dumt det tipset ditt! :)


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: rallybugsdesember 26, 2009, 21:24:37 pm
Jeg tar 1000 for å linjeborre ei renvasket blokk , tar du ut pinneskrua til toppene så koster postfrakten 125 kr hver vei i ei papp eske.


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Tistlodesember 26, 2009, 21:48:37 pm
Nei sjå der du! Detta var hyggeleg! Då treng eg berre 9 timar med rustsveising for andre så har eg til eventuell boring! :)


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Kjell Roardesember 27, 2009, 00:56:39 am
Tistlo, ikke bytt lager bare for å bytte lager. De bør være slitne først.  ;)
Og er de slitne, er det god sjans for at blokka bør linjeborres. Ser alle lagrene fine/jevnt slitte ut, kan blokka være ok. Er de ujevnt slitte, er det en indikasjon på moden blokk. Eller whatever...


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Tistlodesember 27, 2009, 02:04:09 am
Jaudå! Motoren står fortsatt i bilen så ingen veit om det må linjeborrast i heile tatt! Men det skal eg snart finna ut :) Har fått noko bra tips på pm, så eg trur detta skal løysa seg uansett kor dårlege lager det måtte vera i motoren!


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: ovaltdesember 27, 2009, 10:54:14 am
Ja alle desse tipsa over er god læring Tistlo, du treng jobb på denne motoren for å få rette oversikten på alle desse spørsmåla.
Sletne motorar??
Dersom tidlegre eigarar har berre kjøyrt og kjøyrt, minimalt med service, oljelekkasjar og lange oljeskiftintervallar, so endar motorane opp som vrak tilslutt. Dersom det er mistanke om slikt so treng iallefall motoren åpnast dersom ein ikkje vil kassera,n So dette er då syn som du fer erfaring med, ved å åpna motoren då.
Eg brukar å legga på minnet opplysningar omkring historia te motoren, sjekka endeslark, skifte olje å prøve på å starta,n etter at toppdeksla og har vore av for visuell sjekk.
Dersom bilen (og motoren) kan framvisa dokumentert servicehefte, vil den som regel vere i god eller brukbar stand. ein lære seg å satsa på brukbare objekt...(eller kassera vrak), dersom ein skrur eindel. 


Tittel: Sv: Sleten motor, nye lager?
Skrevet av: Tistlodesember 27, 2009, 15:47:49 pm
Ja men då er godt å veta att akkuratt denne motoren i Impulsen faktisk er tatt veldig godt hand om! Forrige eigar var mekanikar så denne er det skifta olja på og hatt service på skikkeleg! Men den har jo godt ca 170 000km så den er jo sleten etterkvart. Men det skal verta kjekt å overhala denna no som eg har fått so mykje gode tips! både her og på pm! :) Takk takk!