Tittel: Nødblink 68 bay Skrevet av: Kenth på januar 28, 2010, 22:33:39 pm Er det noen som har peil på hvor mange ledninger det skal inn på nødlysbryteren. på min er det bare to, får ikke det til å stemme ..
Tittel: Sv: Nødblink 68 bay Skrevet av: Kenth på januar 28, 2010, 22:44:01 pm Er det noen som har peil på hvor mange ledninger det skal inn på nødlysbryteren. på min er det bare to, får ikke det til å stemme .. Eller får jeg bussen godkjent uten nødblink?Tittel: Sv: Nødblink 68 bay Skrevet av: Vemund Simensen (prizma) på januar 28, 2010, 23:02:34 pm Ikke at jeg har noe peil på dette, men det kan stemme at det kun går 1 leder inn til bryteren (med spenning) og en ut.
Den som da går ut splittes, eller kjøres videre i serie fra hver lampesokkel. Det finnes koblingskart i Haynesboka og på Thesamba. Disse kan hjelpe deg. Ofte kalt for Wiremap på engelsk. Lykke til =) Tittel: Sv: Nødblink 68 bay Skrevet av: Kenth på januar 28, 2010, 23:06:57 pm Ikke at jeg har noe peil på dette, men det kan stemme at det kun går 1 leder inn til bryteren (med spenning) og en ut. Den som da går ut splittes, eller kjøres videre i serie fra hver lampesokkel. Det finnes koblingskart i Haynesboka og på Thesamba. Disse kan hjelpe deg. Ofte kalt for Wiremap på engelsk. Lykke til =)Takk Vemund. Får se litt imorgen også :) Tittel: Sv: Nødblink 68 bay Skrevet av: Pan på januar 28, 2010, 23:13:44 pm Er det noen som har peil på hvor mange ledninger det skal inn på nødlysbryteren. på min er det bare to, får ikke det til å stemme .. Eller får jeg bussen godkjent uten nødblink?Montert utstyr skal fungere, men i utgangspunktet var det ikke noe krav til nødblink i 1968. Bobla fikk det som ekstrautstyr på 69-modellen. Tittel: Sv: Nødblink 68 bay Skrevet av: K.H på januar 28, 2010, 23:38:45 pm det kan jo høres utsom om du har denne typen.
J5 er nødblinkbrytern og J er releet. http://vintagebus.com/wiring/Transporter_USA_from_August_1967.jpg |