Tittel: toppakning Skrevet av: ReidarRust på april 11, 2010, 13:04:22 pm denne kobbertettingen mellom sylinder og topp, skal denne byttes ut, eller kan den brukes om igjen?
Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: Einic på april 11, 2010, 13:19:53 pm Den kan fjernes. Toppen på sylinderen pusses helt ren, det samme gjøres med anleggsflaten i toppen. Da har du effektivt halvert muligheten for topplokkslekkasje.
Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: ReidarRust på april 11, 2010, 15:12:04 pm Den kan fjernes. Toppen på sylinderen pusses helt ren, det samme gjøres med anleggsflaten i toppen. Da har du effektivt halvert muligheten for topplokkslekkasje. ingen pakning i d heletatt?Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: beetle force på april 11, 2010, 15:44:57 pm Orginalt er det vel ingen tetting der nei, men har nok ville kjøpt 4 nye tettinger og montert de, de får du kjøpt hos hot-shop,dalhems og ellers alle som selger boble deler..
Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: Pitt på april 11, 2010, 16:03:10 pm Ikke bruk pakning nei d er no dritt d ha e aldri brukt !
Pitt Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: beetle force på april 11, 2010, 16:20:50 pm Du har sikkert kasta mange sånne........ ;D
Ikke bruk pakning nei d er no dritt d ha e aldri brukt ! Pitt Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: Pitt på april 11, 2010, 16:36:46 pm Ja d ha e gjort !! ;D
Pitt Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: Lasse `65 på april 11, 2010, 19:38:49 pm sjekk at vendehøyde ikke er tatt ned så.....at det er derfor ringen ligger der. Ellers kan du bli overrasket når du starter opp :o
du kan bruke litt slipepasta mellom sylinder og topp og snurre sylinder litt rundt for å få tett flate. Tittel: Sv: toppakning Skrevet av: rallybugs på april 11, 2010, 22:37:41 pm denne kobbertettingen mellom sylinder og topp, skal denne byttes ut, eller kan den brukes om igjen? bare bruk den om igjen , men varm den opp slik at det gløder med feks propan brenner , og kjøl den , da blir kobberringen mykt igjen og tetter skikkelig som da kobberringen var helt ny. |