Tittel: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: MrKreosot/ Arne på juni 22, 2010, 13:24:40 pm Har en brannpumpemotor med motornr som begynner med 126. har 1587ccm, og er singelportet.
Mitt spm er om dette er en 1600 motor? Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: TEH på juni 22, 2010, 13:28:06 pm http://www.thesamba.com/vw/archives/info/industrialdating.php
Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: Rikard på juni 22, 2010, 13:29:05 pm Er vell en 1600 singelport tenker jeg ;) finnes jo det også!
Ble som oftest brukt i transportere, busser ;) Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: Erlend / bug66 på juni 22, 2010, 13:29:57 pm jeg har en jeg.. singelport 1600 :) har målt orginal sylindre og er 1600.
Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: MrKreosot/ Arne på juni 22, 2010, 13:52:30 pm Takker, var det jeg tenkte meg.
Ble bare litt forundret da den gikk rett i 1300 kassa. men den går greit selv med 30 solex gasser ;) hadde 1200km med den under BG helga(tur retur Gjøvik-Mantorp). Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: Kjell Roar på juni 22, 2010, 14:04:14 pm Fin motor det. Faktisk enkelte som trimmer disse istedenfor dobbelporter'ne, hvis man er ute etter mer dreimoment på lavere turtall, istedenfor toppeffekt. Altså en hverdagsmotor.
Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: MrKreosot/ Arne på juni 22, 2010, 14:15:51 pm Ja, den går veldig fint. Men vurderer å få på dobbeltportet topper iløpet av vinteren. Må ha litt mer power, slik at det står i stil med bilen ;)
Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: Erlend / bug66 på juni 22, 2010, 14:28:41 pm Fin motor det. Faktisk enkelte som trimmer disse istedenfor dobbelporter'ne, hvis man er ute etter mer dreimoment på lavere turtall, istedenfor toppeffekt. Altså en hverdagsmotor. jeg har gjort dette, med org kam, høyere komp og to 34 ITC gassere :) går bra det ja Tittel: Sv: Industrimotor med kode 126 Skrevet av: MrKreosot/ Arne på juni 22, 2010, 14:56:34 pm Fin motor det. Faktisk enkelte som trimmer disse istedenfor dobbelporter'ne, hvis man er ute etter mer dreimoment på lavere turtall, istedenfor toppeffekt. Altså en hverdagsmotor. jeg har gjort dette, med org kam, høyere komp og to 34 ITC gassere :) går bra det ja Så tråden din bug66, ser veldig bra ut det. Vi får se hva jeg gjør. Kan hende jeg kjøper en brannpumpemotor til og bygger den opp. Time vill såv ;) |