Tittel: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: cmi på juni 27, 2010, 22:46:50 pm Tja lurer i grunn på hva som egentlig skiller "s" utgaven fra vanlig utgave, er det bare motor, eller har den mer sportslig preg?
Prøver og sette meg inn i boble verdenen :) Tittel: Sv: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: Filip/purity på juni 27, 2010, 23:11:36 pm Som regel skivebremser på s-utgaven.
Tittel: Sv: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: cmi på juni 27, 2010, 23:22:56 pm Det har min ja, hvertfall foran. Noe karosseri messig?
Tittel: Sv: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: Boblehue på juni 27, 2010, 23:42:35 pm 1302 har 1,3l motor med 44hk.
1302S har 1,6l motor på 50 ville gamp. Tittel: Sv: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: fatzy på juni 27, 2010, 23:52:39 pm Var en tråd for en stund siden om motorlokket har 2 eller 4 sett med riller. Tror at konklusjonen var at 1302 har 2 sett og 1302S med 1600 motor hadde 4 sett.
1300 og 1600 motorene har iallefall gearkasser med forskjellig utveksling. Tittel: Sv: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: Squareback på juni 28, 2010, 00:00:46 am Var en tråd for en stund siden om motorlokket har 2 eller 4 sett med riller. Tror at konklusjonen var at 1302 har 2 sett og 1302S med 1600 motor hadde 4 sett. Tja, de førstekommende hadde 2 sett med luftespalter - de seinere 4 sett. Dette hadde ikke noe med "S" å gjøre Tittel: Sv: Hva skiller 1302s fra 1302 bortsett fra motor? Skrevet av: fatzy på juni 28, 2010, 00:28:33 am Var en tråd for en stund siden om motorlokket har 2 eller 4 sett med riller. Tror at konklusjonen var at 1302 har 2 sett og 1302S med 1600 motor hadde 4 sett. Tja, de førstekommende hadde 2 sett med luftespalter - de seinere 4 sett. Dette hadde ikke noe med "S" å gjøre Ja, dèt var diskusjonen! Jeg vet ikke, men det sies 1971 var det forskjell på S og ikke S lokkene. I '72 hadde alle 4 sett med riller, som du sier..... |