VWNorge

Forum => Snikk-snakk => Emne startet av: JooV på mars 04, 2008, 21:08:06 pm



Tittel: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: JooVmars 04, 2008, 21:08:06 pm
Noen som har erfaring med denne?
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC%2DC10%2D5201

SYKT billig!


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: Holmenmars 04, 2008, 21:11:44 pm
159.95 USD = 828.065 NOK + MVA = 1035.08


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: JSmars 04, 2008, 21:48:45 pm
+ 100 gærninger i frakt, kommer fort på 1700 hjemme på døra.
De AA greiene har det vært et par negative tråder om på andre forum.
"manufactured in China, inspected and assembled in the USA." Ingen av de utsagnene er vel noe automatisk kvalitetsstempel.  :D


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: JooVmars 04, 2008, 22:41:17 pm

"manufactured in China, inspected and assembled in the USA." Ingen av de utsagnene er vel noe automatisk kvalitetsstempel.  :D


Heheah, godt poeng ;)


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: HansOmars 04, 2008, 22:49:30 pm
Klart, skal du kjøre originalt opplegg ellers med org kam, topper,gasser osv holder det vel greit skulle jeg tro. 3 hk mer også kanskje...

Men helt klart ikke noe å trimme på etter det jeg har lest.


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: tovwairmars 04, 2008, 22:53:26 pm
Hvordan er holdbarheten på Mahle sin slip-in sats da...?


Tittel: .
Skrevet av: Race-buggymars 04, 2008, 23:17:38 pm
.


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: tovwairmars 04, 2008, 23:19:01 pm
Hvordan er holdbarheten på Mahle sin slip-in sats da...?

har bygget flere 1680ccm med slip in sats med mahle sine sylindere, holder fint vis man er nøye med å kjøre motor varm føre en drar turtall. da holder di lenge, er seff bedere med 1680ccm som ikke er slipp in.

slipp in satsen pleier å spreke i bunn av sylinder
Men skal jeg først ta opp blokka for større sylindere,så blir det nok for større...


Tittel: .
Skrevet av: Race-buggymars 04, 2008, 23:25:26 pm
.


Tittel: Sv: 1680 slip-in fra cip1?
Skrevet av: tovwairmars 04, 2008, 23:46:28 pm
Joa,du har rett i det.Sikkert greit nok i en bruksbil,som kjøres pent med.