Tittel: Type 2 custom chassis rapport Skrevet av: Del på september 30, 2010, 17:26:41 pm Vi har oppdatert en 1968 bay i underregionen. Vi har forsøkt å få tak i de beste delene tilgjengelig pr. idag.
Kunden vil ikke ha bilen spesiellt lav, teknisk oppdatering har vært viktigst. Her er delene vi har installert foran: C-E weedeater front beam 84mm smalere. C-E narrowed tie rods Wagen west drop spindler Wagen west "Bustang brakes" ventilerte skiver med wilwood calippere GAZ justerbare dempere Bak: C-E justerbare droppede fjærplater C-E skivebremserkit (basert på golf 4 komponenter) GAZ justerbare dempere. Videre planer: bremsekraftforsterker, og tannstangstyring. [attachment=1] [attachment=2] Tittel: Sv: Type 2 custom chassis rapport Skrevet av: Del på september 30, 2010, 17:38:09 pm Hva er erfaringene?
-CE weedeater beamen er meget bra kvalitet og alt passer. -Wagen west spindlene passer fint, men vi sliter litt med sporømfintlighet osv. Kanskje pga king pin vinkelen blir noe feil med dette oppsettet. Vi jobber med saken. -"Bustang" bremsene er meget bra. Super bremsevirkning. -GAZ demperne er også meget bra. -Bak bremsekittet til C-E er vi derimot mindre fornøyd med. Her trengs det mer produktutvikling. Dårlig passform på en rekke punkter. bremsevirkningen er ikke helt på topp enda, men vi jobber med løsninger. -Fjærplatene til C-E er supre og anbefales. ( vi har disse på GreenBayen også) Totalinntrykket er en mye mer fast og fin bil. Bremsevirkningen totalsett er mye bedre enn orginaltromlene. Tittel: Sv: Type 2 custom chassis rapport Skrevet av: Martin på september 30, 2010, 17:42:38 pm ser veldig bra ut. :)
Tittel: Sv: Type 2 custom chassis rapport Skrevet av: Vemund Simensen (prizma) på september 30, 2010, 22:41:20 pm Er dette "drosja" til Cato?
Tittel: Sv: Type 2 custom chassis rapport Skrevet av: Del på september 30, 2010, 22:52:22 pm Vel, Cato som lite brukt mellomnavn? Jon til fornavn. Men rød og hvit Drosje, absolutt.
|