Tittel: VW motor i beltevogn Skrevet av: vwsolli på november 19, 2010, 22:22:39 pm 1200 motor :)
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25546754 Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: Tistlo på november 20, 2010, 18:36:52 pm Den perfekte vinterbil :)
Intresangt ratt i den og.. Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: SnowTrac på november 21, 2010, 11:37:28 am Den perfekte vinterbil :) ja jeg vet at Snow Tracen ble originalt levert med kubel ratt ;)Intresangt ratt i den og.. Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: vwsolli på november 21, 2010, 12:04:07 pm Din vogn Snowtrack?
Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: SnowTrac på november 21, 2010, 15:07:35 pm Din vogn Snowtrack? Nei den er ikke min. min har breiere belter se her: http://www.snow-trac.net/28873104Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: Pan på november 21, 2010, 16:17:20 pm Den perfekte vinterbil :) ja jeg vet at Snow Tracen ble originalt levert med kubel ratt ;)Intresangt ratt i den og.. Er vel neppe Kübel-ratt som sådan, men det samme tre-eika rattet som de aller første Boblene ble levert med, og som faktisk ble levert på Standardmodellen helt frem til... 1961 eller noe slikt. Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: Tistlo på november 21, 2010, 17:56:51 pm Rattet er vel muligens vert ein god andel av prisen på heile baljen??
Hadde virkeleg vert morro å hatt noko sånt til å henta posten med ein kald vintersdag..hmm ::) Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: SnowTrac på november 21, 2010, 18:06:37 pm Den perfekte vinterbil :) ja jeg vet at Snow Tracen ble originalt levert med kubel ratt ;)Intresangt ratt i den og.. Er vel neppe Kübel-ratt som sådan, men det samme tre-eika rattet som de aller første Boblene ble levert med, og som faktisk ble levert på Standardmodellen helt frem til... 1961 eller noe slikt. Tittel: Sv: VW motor i beltevogn Skrevet av: lofotn på november 23, 2010, 12:01:36 pm Artige kjøretøy, ;D det er riktig, det står en std 1200 motor i disse, fantes også noen med volvo motor men der var panser/fronten noe høyere, jeg byttet clutch på en slik Snowtrac da jeg bodde i lofoten, de første utgavene hadde usynkronisert girkasse, og vedkommende som kjørte den, skjønte ikke dette. så det ble masse sluring og styr, med defekt clutch som resultat, i tillegg står girene "feil" vei, siden motor står fremst og girkassa nærme førerplassen. 1giret ble da lengst vekk fra fører feks,
ble litt puss av rust og service i samme slengen, denne maskinen var den første vi hadde i skibakken før skikkelig løypemaskin ble innkjøpt. Motoren hadde sveivstart husker jeg, kjekt å ha når batteriet var flatt, :D |