Tittel: Får en tak i M12 til M14 oversize "studs" i Norge. Skrevet av: Kjetil Lima på januar 25, 2011, 23:19:00 pm Har funnet ut at det letteste for å parre mine felger med tromlene bak er å skaffe studs med M12 gjenger inn i trommel som går over i M14 gjenger ut i felg.
Motsatt av disse som selges på Cip1 https://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D9517 Finnes noe slikt å få tak i i Norge ? Tittel: Sv: Får en tak i M12 til M14 oversize "studs" i Norge. Skrevet av: Trond Dahl på januar 25, 2011, 23:23:20 pm Ikke rare prisen derfra hvertfall :-)
PS! Jonassen kan borre opp og presse inn så ingen problem å få det gjort i en fei heller. Han har borr i riktig diameter for det kjøpte han når han tok mine... Tittel: Sv: Får en tak i M12 til M14 oversize "studs" i Norge. Skrevet av: Kjetil Lima på januar 26, 2011, 00:07:24 am Med 5x205 boltsirkel ligger hullene veldig langt ut mot bremsebanen, skal jeg få studs presset inn må det ikke bare borres men de må maskinere ut av tromlene slik stud får en jevn anleggsflate.
Enklere om jeg kan få tak i noe som kan skrus inn :-) Tittel: Sv: Får en tak i M12 til M14 oversize "studs" i Norge. Skrevet av: Kjetil Lima på januar 26, 2011, 09:33:52 am vwparts sier at dette ikke er en trygg løsning så det er nok derfor det ikke selges slike over disk :-)
Tittel: Sv: Får en tak i M12 til M14 oversize "studs" i Norge. Skrevet av: Eikstad på januar 26, 2011, 23:57:53 pm Mener du at vw parts påstår at skruer som går fra M12 i trommel til M14 ikke er en trygg løsning? Ser poenget, men håper de også mener at de motsatte boltene som finnes hos cip1 er like utrygge. Det svake punktet blir i overgangen melom de to gjengedimensjonene. Enten skruen som stikker ut av trommelen er M12 eller M14 så er målet i overgangen melom dimensjonene på skruen dønn lik.
Tittel: Sv: Får en tak i M12 til M14 oversize "studs" i Norge. Skrevet av: Kjetil Lima på januar 27, 2011, 00:26:20 am De mente det ja. NOT SAFE med store bokstaver til og med :D
Uansett, jeg har bestillt studs for å presse inn fra baksiden, så får det heller koste litt ekstra i maskinering av tromlene. |