Tittel: dellorto Skrevet av: lars buun på mars 26, 2011, 20:21:51 pm jeg har 1915 motor med 2 stk drla 45 som tømmer flotør kammeret etter at motor stoppes, bensin renner ut av de hullene som er samlet (5 stk )like under gass sjeldet,vet ikke hvilket av hulla, Bensin renner ut av et kammer i hver forgasser,Flotør høyde er 5mm og nye pakninger er montert, Det renner også ut der om jeg tar av toppen (flotør) og tømmer litt bensin ned i kammeret. Motoren starter lett og går fint uten poffing og smelling. Hvorfor tømmes nesten flotør kammeret ??? Tittel: Sv: dellorto Skrevet av: Dragset'n på mars 26, 2011, 20:52:45 pm Hør med Erik Hoås. Hvis han ikke vet, så kjenner han en del karer som har peiling på forgassere.
Tittel: Sv: dellorto Skrevet av: Andersen Racing på mars 26, 2011, 21:00:45 pm hei
cato her på forumet er helt konge på dette Tittel: Sv: dellorto Skrevet av: Pitt på mars 26, 2011, 21:09:39 pm http://www.dellorto.co.uk/editor/uploads/images/DRLADIAG2.PDF
Tittel: Sv: dellorto Skrevet av: lars buun på mars 26, 2011, 21:40:49 pm Har kontrolert mot sprengskissa ja ,3 ganger :P alt ser ut til å stemme med den,
Mulig motoren skal ha en skikkeli dram etter at den blir stoppet,( ;DTror ikke de nei) Tittel: Sv: dellorto Skrevet av: lars buun på april 09, 2011, 21:54:19 pm Cato er en som har peiling ja,
Det var indre plombe i den ene forgasseren og ytre plombe i den andre.Som cato mente. Cato ville fikse dette for meg. Forgasserne kom reparerte tilbake,Og ble montert på motor Alt virket som det skulle nå ,men nå var det Puffing fra gasserne. Ny kontakt med cato,Større dyser var svaret, Tomgangsdyse fra 55 til 70 Hoveddyse fra 162 til 175 Fikk kjøpe disse av Cato ,Fikk dysene i dag. Ble montert før frokost,Sukse. Puffingen kom bort,motoren ble montert i bil og den går som ;D ;D Vil takke Cato for Hjelpa, Raskt og proft. |