VWNorge

Forum => Problemløseren => Emne startet av: lars buun på mars 26, 2011, 20:21:51 pm



Tittel: dellorto
Skrevet av: lars buunmars 26, 2011, 20:21:51 pm

jeg har 1915 motor med 2 stk drla 45 som tømmer flotør kammeret etter at motor stoppes,
bensin renner ut av de hullene som er samlet (5 stk )like under gass sjeldet,vet ikke hvilket av hulla,
Bensin renner ut av et kammer i hver forgasser,Flotør høyde er 5mm og nye pakninger er montert,
Det renner også ut der om jeg tar av toppen (flotør) og tømmer litt bensin ned i kammeret.
Motoren starter lett og går fint uten poffing og smelling.
Hvorfor tømmes nesten flotør kammeret  ???


Tittel: Sv: dellorto
Skrevet av: Dragset'nmars 26, 2011, 20:52:45 pm
Hør med Erik Hoås. Hvis han ikke vet, så kjenner han en del karer som har peiling på forgassere.


Tittel: Sv: dellorto
Skrevet av: Andersen Racingmars 26, 2011, 21:00:45 pm
hei
cato her på forumet er helt konge på dette


Tittel: Sv: dellorto
Skrevet av: Pittmars 26, 2011, 21:09:39 pm
http://www.dellorto.co.uk/editor/uploads/images/DRLADIAG2.PDF


Tittel: Sv: dellorto
Skrevet av: lars buunmars 26, 2011, 21:40:49 pm
Har kontrolert mot sprengskissa ja ,3 ganger :P alt ser ut til å stemme med den,
Mulig motoren skal ha en skikkeli dram etter at den blir stoppet,( ;DTror ikke de nei)


Tittel: Sv: dellorto
Skrevet av: lars buunapril 09, 2011, 21:54:19 pm
Cato er en som har peiling ja,
Det var indre plombe i den ene forgasseren og ytre plombe i den andre.Som cato mente.
Cato ville fikse dette for meg.
Forgasserne kom reparerte tilbake,Og ble montert på motor
Alt virket som det skulle nå ,men nå var det Puffing fra gasserne.
Ny kontakt med cato,Større dyser var svaret,
Tomgangsdyse fra 55 til 70
Hoveddyse fra 162 til 175
Fikk kjøpe disse av Cato ,Fikk dysene i dag.
Ble montert før frokost,Sukse. Puffingen kom bort,motoren ble montert i bil
og den går som  ;D ;D
Vil takke Cato for Hjelpa, Raskt og proft.