Tittel: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på mai 23, 2011, 15:22:54 pm hørt dette er ett triks for å få mere cambervinkel.
noen som har mer info anng dette ? evt hvor mange grader dette utgjør? Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Lynet på mai 29, 2011, 21:39:05 pm Er det ikke omvendt? Dersom man senker IRS-biler mye blir cambervinkelen veldig stor. Bytt om armene og flytt feste for støtdemper så blir den mer normal, selv ved kraftig senking.
Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på mai 29, 2011, 22:10:11 pm ja er vel det jeg har Googlet også.
men att IRS får "MYE" camber er vwel en overdrivelse? Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: VWdriver på juli 03, 2011, 23:07:45 pm Go kveld Jørn
Blir en del camber når man senker mye. Men er ikke dekkene for breie blir det ikke så ille. Med moderat senking og mine 345 dekk så ligger de 2 cm over bakken ytterst. Har hørt at å snu og bytte side er tingen. Marius K Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Pål på juli 03, 2011, 23:31:35 pm Å snu gir mindre camber. Jeg har gjort det på en av mine tidligere biler. Sveisa om og modifiserte støtdemperfestene.
Har hørt enkelte har opplevd å få positiv camber når de snur bærearmene. Men det kommer sikkert litt an på vekta på bilen bak senter av drivakslene. Og hvor mye man senker. Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på juli 03, 2011, 23:52:06 pm jepp
blir å bygge om armer for å få mer camber her , eller å få letter justering uten å forandre høyde på bil vinterprosjekt Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Hot Owl på juli 05, 2011, 10:46:02 am Litt sånn her likzom:
(http://1.bp.blogspot.com/-4K9zYQhCYZw/TWIvjpgTGKI/AAAAAAAAAcU/hQC2SQoLrqc/s1600/30cu2op.jpg) Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på juli 05, 2011, 10:50:00 am Grunnprinsippet ja.
Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: lofotn på juli 05, 2011, 11:27:52 am Litt sånn her likzom: dæven steike! dersom biltilsynet hadde kommet over noe sånt på en teknisk kontroll på veiene, DA hadde dæm gått fullstendig bananas!! ;D :D ;D ::) :o(http://1.bp.blogspot.com/-4K9zYQhCYZw/TWIvjpgTGKI/AAAAAAAAAcU/hQC2SQoLrqc/s1600/30cu2op.jpg) Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Formula Vee på juli 05, 2011, 11:50:00 am Denne har vært vist her før, men syntes det passte allikevel...
http://www.youtube.com/watch?v=_r6ltUgtFWI Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Ketil S. på juli 05, 2011, 14:10:55 pm Ser jo helt jævlig dumt ut spør du meg!
Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Formula Vee på juli 06, 2011, 08:14:57 am Det er helt nødt til å ha vært lagd for å se helt jævlig dumt ut ja.. Kan ikke se noen andre grunner.. Kommer sikkert fra et miljø hvor du får Cred for Camber :) .. Og han her er president i klubben...
Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Gunnar|Rennfahrer2 på juli 06, 2011, 16:33:21 pm Hva med teflonforinger innerst som er borret ut av senter?
Du får en del mer med det, typisk BMW ting hvertfall, orginalt på E30 M3 mener jeg. Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på juli 06, 2011, 17:34:51 pm Hva med teflonforinger innerst som er borret ut av senter? Du får en del mer med det, typisk BMW ting hvertfall, orginalt på E30 M3 mener jeg. har tenkt litt på det. har dobble fjørplater, så vil man ikke da forsøke å "vri" disse litt ved montering av slike?? Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Gunnar|Rennfahrer2 på juli 07, 2011, 18:28:54 pm Jo men det gjør du jo uansett, går sikkert bra.
Hvorfor doble? Tittel: Sv: IRS bærearmer bytte om V/H side Skrevet av: Formula Vee på juli 08, 2011, 09:47:45 am Originalt begynte de med doble fjærplater på noen modeller, og gikk over til forsterkede enkle senere.
|