Tittel: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 04, 2011, 20:35:09 pm MOTOR ER SOLGT
Hei.. Vurderer salg av følgende etter at jeg ble påkjørt, (MOTOR ER SOLGT) T4 2056cc ca 130hk, portet , 9.3:1 kompresjon, 1,1mm skuish kammer, vassere kam, 2stk doble 40 Dellorto, Porsche vifte/dynamo overhalt for kr 6500,- Nybygd i år2009 med ny 228mm clutch. nybygd gearbox i år 2010, laget for å tåle 3-400hk og tilpasset 228mm clutch. Hybrid mod. 113/002 1. og 2. gear Hovedaksel WP Australia 3,33 x 1,93 1. og 2. gear "Ny" type 73- 1. og 2. låsering med modifisert reversdrev for 1,93 2. gear "Gammel" type -73 1,26 3. gear med sveiset synk.ring "Gammel" type -73 0,89 4. gear med sveiset synk.ring Le86A synkroniseringsnav for hybrid hovedaksel Ring og pinion "Gleason" 4,125 Forsterkede sideplater for svingaksel diff. Quaife momentsperre Sway-A-Way Racing drivaksler 28 7/16" med lange splines Bygd av Stig Sæter fra Stjørdal i 2010 Rustfritt BAS exos med Lamda sonde og instrument for å ha i bilen kjøpt 2010. Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 07, 2011, 18:08:59 pm Kan uten problem selges hver for seg..
T4 2056cc = Kr 16000,- overhalt og forbedret for ca kr 15000,- år 2009 kjørt kansje 80mil til sammen siden da. ( SOLGT ) Gearboks = Kr 21000,- betalte kr 24000,- med Qaife sperre og forsterket drivakslinger fra år 2010 kjørt ca 20 mil med. BAS eksos = kr 11000,- betalte kr 13000,- med inn sveiset gjenger for lamdasonde, følger med lamda og instrument. brukt i ca 20mil. Kom gjerne med bud i tråden så vurderer jeg salg hvis jeg er fornøyd med prisen. ;) Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: GetBackOnTrack på juli 08, 2011, 13:08:35 pm Har du et billed af t4 2054 motoren?
Med venlig hilsen Jakob Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 08, 2011, 21:44:56 pm [attachment=8]
Se www.youtube.com og søk på "Reinsbukken" Bilder er fra montering og div, tar nye bilder etter at jeg kommer tilbake fra tur til Sverige "Fottballcup" med barna.. 10/7-17/7 Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 10, 2011, 00:21:16 am Drar på ferie i dag, men er tilbake 18/7
PS: har ikke mulighet til å svare før jeg er tilbake, så vennlig ha litt is i magen til dere som sender PM og forventer raske svar..... ;D Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 11, 2011, 08:28:22 am Hei.. Har tilgang til internett på hotellet, så jeg blir online like vel denne uka. Så bare fyr løs med pm og inlegg i tråden, legger inn budene i tråden etter hvert som de kommer på PM også. Motor er bud på prisantydning..
Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 13, 2011, 00:32:55 am Da er bud på kr 17000,- for T4 2056 tikket inn :-)
Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 18, 2011, 22:34:55 pm Hei.. Da tikket det inn et bud på kr 18000,- på T4 2056cc Fra "oppmon" her på forumet..
Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Solan på juli 19, 2011, 12:06:27 pm Jeg byr 19 laken for motoren her fra Våtmarkene :)
Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 24, 2011, 00:00:54 am Lar bud runden gå til mandag 25/7 kl 00.00 på T4 2056cc, Porsche vifte/dynamo, 2stk doble 40mm Dellorto, extern oljekjøler med stålomspunne slanger til montering framme.. :)
Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 26, 2011, 10:09:14 am Jeg byr 19 laken for motoren her fra Våtmarkene :) Da har du fått PM med betalings opplysninger.. Grattis med motor.. ;D Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på juli 28, 2011, 10:55:37 am Hei.. Anbefaler både gearboks og eksosanlegg begge er bygd med tanke på mye hestekrefter... ;D
Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda Skrevet av: Reinsbukken på august 07, 2011, 23:09:19 pm MOTOR ER SOLGT Hei.. Vurderer salg av følgende etter at jeg ble påkjørt, (MOTOR ER SOLGT) T4 2056cc ca 130hk, portet , 9.3:1 kompresjon, 1,1mm skuish kammer, vassere kam, 2stk doble 40 Dellorto, Porsche vifte/dynamo overhalt for kr 6500,- Nybygd i år2009 med ny 228mm clutch. nybygd gearbox i år 2010, laget for å tåle 3-400hk og tilpasset 228mm clutch. Hybrid mod. 113/002 1. og 2. gear Hovedaksel WP Australia 3,33 x 1,93 1. og 2. gear "Ny" type 73- 1. og 2. låsering med modifisert reversdrev for 1,93 2. gear "Gammel" type -73 1,26 3. gear med sveiset synk.ring "Gammel" type -73 0,89 4. gear med sveiset synk.ring Le86A synkroniseringsnav for hybrid hovedaksel Ring og pinion "Gleason" 4,125 Forsterkede sideplater for svingaksel diff. Quaife momentsperre Sway-A-Way Racing drivaksler 28 7/16" med lange splines Bygd av Stig Sæter fra Stjørdal i 2010 Rustfritt BAS exos med Lamda sonde og instrument for å ha i bilen kjøpt 2010. Da trekkes alle ting for salg pga at interessen for boble har blomstret i løpet av ferien :) Beklager på det sterkeste til deg/dere som har vunnet budrunde og sender PM i håp om å kjøpe noe.. ingen betaling er fullført så jeg føler at ingen handel er binnende før det er gjennomført, håper på forståelse for det.. :-[ |