VWNorge

Bruktbørsen => Deler selges => Emne startet av: Reinsbukken på juli 04, 2011, 20:35:09 pm



Tittel: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 04, 2011, 20:35:09 pm
MOTOR ER SOLGT

Hei.. Vurderer salg av følgende etter at jeg ble påkjørt,  (MOTOR ER SOLGT) T4 2056cc ca 130hk, portet , 9.3:1 kompresjon, 1,1mm skuish kammer, vassere kam, 2stk doble 40 Dellorto, Porsche vifte/dynamo overhalt for kr 6500,-
Nybygd i år2009 med ny 228mm clutch.

nybygd gearbox i år 2010, laget for å tåle 3-400hk og tilpasset 228mm clutch.
Hybrid mod. 113/002  1. og 2. gear Hovedaksel WP Australia                 3,33 x 1,93   1. og 2. gear
"Ny" type  73-  1. og 2. låsering med modifisert reversdrev for 1,93 2. gear
"Gammel" type -73       1,26   3. gear med sveiset synk.ring
"Gammel" type -73       0,89   4. gear med sveiset synk.ring
Le86A synkroniseringsnav for hybrid hovedaksel
Ring og pinion "Gleason"  4,125
Forsterkede sideplater for svingaksel diff.
Quaife momentsperre
Sway-A-Way Racing drivaksler 28 7/16" med lange splines
Bygd av Stig Sæter fra Stjørdal i 2010

Rustfritt BAS exos med Lamda sonde og instrument for å ha i bilen kjøpt 2010.



Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 07, 2011, 18:08:59 pm
Kan uten problem selges hver for seg..

T4 2056cc = Kr 16000,- overhalt og forbedret for ca kr 15000,- år 2009 kjørt kansje 80mil til sammen siden da. ( SOLGT )

Gearboks = Kr 21000,- betalte kr 24000,- med Qaife sperre og forsterket drivakslinger fra år 2010 kjørt ca 20 mil med.

BAS eksos = kr 11000,- betalte kr 13000,- med inn sveiset gjenger for lamdasonde, følger med lamda og instrument. brukt i ca 20mil.

Kom gjerne med bud i tråden så vurderer jeg salg hvis jeg er fornøyd med prisen.  ;)



Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: GetBackOnTrackjuli 08, 2011, 13:08:35 pm
Har du et billed af t4 2054 motoren?

Med venlig hilsen Jakob


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 08, 2011, 21:44:56 pm
[attachment=8]



Se www.youtube.com og søk på "Reinsbukken"

Bilder er fra montering og div, tar nye bilder etter at jeg kommer tilbake fra tur til Sverige "Fottballcup" med barna.. 10/7-17/7


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 10, 2011, 00:21:16 am
Drar på ferie i dag, men er tilbake 18/7

PS: har ikke mulighet til å svare før jeg er tilbake, så vennlig ha litt is i magen til dere som sender PM og forventer raske svar.....  ;D


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 11, 2011, 08:28:22 am
Hei.. Har tilgang til internett på hotellet, så jeg blir online like vel denne uka.  Så bare fyr løs med pm og inlegg i tråden, legger inn budene i tråden etter hvert som de kommer på PM også.  Motor er bud på prisantydning..


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 13, 2011, 00:32:55 am
Da er bud på kr 17000,- for T4 2056 tikket inn  :-)


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 18, 2011, 22:34:55 pm
Hei.. Da tikket det inn et bud på kr 18000,- på T4 2056cc Fra "oppmon" her på forumet..


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Solanjuli 19, 2011, 12:06:27 pm
Jeg byr 19 laken for motoren her fra Våtmarkene :)


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 24, 2011, 00:00:54 am
Lar bud runden gå til mandag 25/7 kl 00.00 på T4 2056cc, Porsche vifte/dynamo, 2stk doble 40mm Dellorto, extern oljekjøler med stålomspunne slanger til montering framme..  :)


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 26, 2011, 10:09:14 am
Jeg byr 19 laken for motoren her fra Våtmarkene :)

Da har du fått PM med betalings opplysninger.. Grattis med motor..  ;D


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenjuli 28, 2011, 10:55:37 am
Hei.. Anbefaler både gearboks og eksosanlegg begge er bygd med tanke på mye hestekrefter...  ;D 


Tittel: Sv: T4 2056cc , Svingaksel gearbox og Rustfri BAS med Lamda
Skrevet av: Reinsbukkenaugust 07, 2011, 23:09:19 pm
MOTOR ER SOLGT

Hei.. Vurderer salg av følgende etter at jeg ble påkjørt,  (MOTOR ER SOLGT) T4 2056cc ca 130hk, portet , 9.3:1 kompresjon, 1,1mm skuish kammer, vassere kam, 2stk doble 40 Dellorto, Porsche vifte/dynamo overhalt for kr 6500,-
Nybygd i år2009 med ny 228mm clutch.

nybygd gearbox i år 2010, laget for å tåle 3-400hk og tilpasset 228mm clutch.
Hybrid mod. 113/002  1. og 2. gear Hovedaksel WP Australia                 3,33 x 1,93   1. og 2. gear
"Ny" type  73-  1. og 2. låsering med modifisert reversdrev for 1,93 2. gear
"Gammel" type -73       1,26   3. gear med sveiset synk.ring
"Gammel" type -73       0,89   4. gear med sveiset synk.ring
Le86A synkroniseringsnav for hybrid hovedaksel
Ring og pinion "Gleason"  4,125
Forsterkede sideplater for svingaksel diff.
Quaife momentsperre
Sway-A-Way Racing drivaksler 28 7/16" med lange splines
Bygd av Stig Sæter fra Stjørdal i 2010

Rustfritt BAS exos med Lamda sonde og instrument for å ha i bilen kjøpt 2010.



Da trekkes alle ting for salg pga at interessen for boble har blomstret i løpet av ferien  :)

Beklager på det sterkeste til deg/dere som har vunnet budrunde og sender PM i håp om å kjøpe noe.. ingen betaling er fullført så jeg føler at ingen handel er binnende før det er gjennomført, håper på forståelse for det..  :-[