VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Riisern på juli 31, 2011, 00:05:20 am



Tittel: Droppspindel spm
Skrevet av: Riisernjuli 31, 2011, 00:05:20 am
Har forstått det slik at de fleste droppspindler gjør at hjulet før økt sporvidde. De fleste kompenserer dette ved å smale forstillinga. Men finnes det ikke leverandører av spindler som har samme egenskaper som orginale, slik at man kan kjøre vanlig bredde på forstillinga og ha hjulene på vanlig plass?


Tittel: Sv: Droppspindel spm
Skrevet av: justandyaugust 01, 2011, 01:44:00 am
tror ikke det. jeg kjører jo med smalere dekk for å kompensere på bredden da jeg har org. bredde på puma`n funker fint det


Tittel: Sv: Droppspindel spm
Skrevet av: Unneberg Bilaugust 01, 2011, 08:49:00 am
er vel bare en produsent av dropp spindler til T1  ???  CB som produserer de i Kina,  CSP bytter ut akseltappen og dobler prisen, men da får du TUV papirer ( de gjør det bare med 65- spindler )

hvis du vil lage dropp spindler uten sporvidde økning får du veldig lite gods til å holde fast spindel tappen !


Tittel: Sv: Droppspindel spm
Skrevet av: Riisernaugust 06, 2011, 18:57:06 pm
tror ikke det. jeg kjører jo med smalere dekk for å kompensere på bredden da jeg har org. bredde på puma`n funker fint det
Du kjører vell samme dimensjon som meg? 135/80-15?

Unneberg: Ser hva du mener der ja. :)


Tittel: Sv: Droppspindel spm
Skrevet av: Squarebackaugust 06, 2011, 23:37:49 pm
Erik, du kan jo lage/bruke felger med høyere innpress/ET? Da trenger det jo ikke bli sporviddeøkning...


Tittel: Sv: Droppspindel spm
Skrevet av: Riisernaugust 07, 2011, 11:27:33 am
Erik, du kan jo lage/bruke felger med høyere innpress/ET? Da trenger det jo ikke bli sporviddeøkning...
Godt poeng:) Pm til deg forresten :)