Tittel: drivakselspm Skrevet av: nobrakes på august 05, 2011, 23:46:57 pm enkelt for noen, gresk for meg akkurat nå.
passer drivaksel fra 1302/03 i leddene på bay?? altså selve akselen/splinesen Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på august 06, 2011, 01:03:55 am Ja det skal de gjøre
Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: nobrakes på august 07, 2011, 16:00:25 pm jadda.. :) det funka ikke,(splines var riktig det), men bobleakslene var enda lengre enn på bay, bay sine er ca 47 cm lange (kom på at jeg bare har målt venstre aksel jeg da) , mens på bobla var de en god del lengre.. :(
finnes det drivaksler som er ca 43 cm lange å oppdrive da ? har fått tips om mercedes 123 sine, men tviler på at de er så korte egentlig Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på august 07, 2011, 17:30:42 pm Hva mekker de til?
Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: nobrakes på august 07, 2011, 17:37:50 pm smalere bakstilling er ønsket, ca 8 cm totalt/4cm pr side ;)
Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på august 07, 2011, 19:42:12 pm disse kan vel brukes.?
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D16%2D2201 er de litt korte kan du evt forè ut med slike ringer som er på frontdiffen på syncro. Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: nobrakes på august 07, 2011, 21:30:21 pm er det norske leverandører på deler derfra som kan skaffe? eller er det lønnsomt å ta de inn selv ? de har jo så å si helt rett lengde, litt flex er det vel i leddene også, har levert orginalakslene ikveld på korting, som midlertidig løsning, så de fra cip1må jeg ha ser jeg ,takker så mye :) jeg har i tillegg funnet fjærstaver til 67 splitt, de er 23mm kortere enn bayen sine, kan vel i tillegg korte de noe, slik at de kan fungere på bilen, har og tenkt på å bruke ytre "huset" til torsjonen fra 67 splitt, og lager egne fjæringsstoppere. mottar veldig gjerne tips og triks, og synspunkter på hva jeg tenker feil, eller bør gjøre på en annen måte :)
Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: Tistlo på august 08, 2011, 23:44:58 pm sjekk teknisk avdeling + bay central på kustomcoachwerks.com garantert fleire trådar der om innkorting av bay
Tittel: Sv: drivakselspm Skrevet av: nobrakes på august 09, 2011, 10:55:36 am har lest endel tråder der, men de som omhandler korting bak, som jeg har funnet, der bruker de t-1 kasse , den er slankere/smalere enn baykassa, jeg skal bruke baykassa, så går for de akslene som er linket til lengre opp i tråden her ser det ut til, korter orginalaksler nå til å begynne med, så jeg får prøvd ut bilen litt ;)
|