VWNorge

Bruktbørsen => Biler selges => Emne startet av: Petter Cha på august 23, 2011, 12:55:25 pm



Tittel: 68 boble roadster norges TØFFESTE
Skrevet av: Petter Chaaugust 23, 2011, 12:55:25 pm
Kanskje norges TØFFESTE Boble Roadster
Godkjent ombygget til "American Roadster" med byggesett fra NKC i 2008
Dette er en cruise maskin, som unge og gamle snur seg etter med et glis om munnen.

Hva er gjort med bilen:
-custom eksos bygget av Speedfreak garage
-nye 145/50/15 dekk forran
-white walls
-øyelokk
-monterte dropspindler (for å få den god lav) renset og fettet opp hjullagrene.
-nye bremsesylindre, sko og annen hardware i bakbremsene i fjor, sjekket og smurte opp fremme samt byttet noen bremseslanger. Pedalen er fast og fin, bremser godt.
-Forgasseren ble renset og byttet hardware på samt monterte ny bensinpumpe i fjor. Den originale bensinpumpen har blitt plukket fra hverandre, renset/rengjort og pakket i eske.

Hva følger med:
-12" sub og en Dynabel Monoblokk (inntil 1200W i 1ohm oppsett, montert bak baksetet)
-ny hanskeromliner i plast med plass til cd spiller. Spilleren er nå midlertidig montert i den originale pappkassa.
-kabel til å koble til telefon og ha direkte tilgang til Spotify/WIMP
-spindler til skivebremser, stamstag og div. Med skivebremser fremme kan motor på 90-100hk godkjennes hos Biltilsynet.


Eu godkjent i August i fjor.

Motoren er en 1300 dobbeltporter som er ganske frisk.

Kan ses på Heistad i Porsgrunn

Prisantydning på VW Norge Forumet 55 000,- inkl omreg
selges grunnet overgang sykkel

mobil 40413636
epost petter@ermatrading.no

[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=6]
[attachment=7]
[attachment=8]


Tittel: Sv: 68 boble roadster norges TØFFESTE
Skrevet av: folkevognaugust 24, 2011, 08:10:22 am
Av ren nyskjerrighet, hvordan funker egentlig den motoren uten kollektor for alle fire eksosrørene og med forskjellig lengde på røret fra sylinder 1&2 og 3&4?


Tittel: Sv: 68 boble roadster norges TØFFESTE
Skrevet av: Petter Chaaugust 24, 2011, 13:39:25 pm
Av ren nyskjerrighet, hvordan funker egentlig den motoren uten kollektor for alle fire eksosrørene og med forskjellig lengde på røret fra sylinder 1&2 og 3&4?

dette har jeg ingen kunnskap om
vet veldig lite om slike ting, så hadde jeg visst hva en kollektor er så kunne jeg svart,
motoren oppfører seg likt som før