Tittel: 68 boble roadster norges TØFFESTE Skrevet av: Petter Cha på august 23, 2011, 12:55:25 pm Kanskje norges TØFFESTE Boble Roadster
Godkjent ombygget til "American Roadster" med byggesett fra NKC i 2008 Dette er en cruise maskin, som unge og gamle snur seg etter med et glis om munnen. Hva er gjort med bilen: -custom eksos bygget av Speedfreak garage -nye 145/50/15 dekk forran -white walls -øyelokk -monterte dropspindler (for å få den god lav) renset og fettet opp hjullagrene. -nye bremsesylindre, sko og annen hardware i bakbremsene i fjor, sjekket og smurte opp fremme samt byttet noen bremseslanger. Pedalen er fast og fin, bremser godt. -Forgasseren ble renset og byttet hardware på samt monterte ny bensinpumpe i fjor. Den originale bensinpumpen har blitt plukket fra hverandre, renset/rengjort og pakket i eske. Hva følger med: -12" sub og en Dynabel Monoblokk (inntil 1200W i 1ohm oppsett, montert bak baksetet) -ny hanskeromliner i plast med plass til cd spiller. Spilleren er nå midlertidig montert i den originale pappkassa. -kabel til å koble til telefon og ha direkte tilgang til Spotify/WIMP -spindler til skivebremser, stamstag og div. Med skivebremser fremme kan motor på 90-100hk godkjennes hos Biltilsynet. Eu godkjent i August i fjor. Motoren er en 1300 dobbeltporter som er ganske frisk. Kan ses på Heistad i Porsgrunn Prisantydning på VW Norge Forumet 55 000,- inkl omreg selges grunnet overgang sykkel mobil 40413636 epost petter@ermatrading.no [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3] [attachment=4] [attachment=5] [attachment=6] [attachment=7] [attachment=8] Tittel: Sv: 68 boble roadster norges TØFFESTE Skrevet av: folkevogn på august 24, 2011, 08:10:22 am Av ren nyskjerrighet, hvordan funker egentlig den motoren uten kollektor for alle fire eksosrørene og med forskjellig lengde på røret fra sylinder 1&2 og 3&4?
Tittel: Sv: 68 boble roadster norges TØFFESTE Skrevet av: Petter Cha på august 24, 2011, 13:39:25 pm Av ren nyskjerrighet, hvordan funker egentlig den motoren uten kollektor for alle fire eksosrørene og med forskjellig lengde på røret fra sylinder 1&2 og 3&4? dette har jeg ingen kunnskap om vet veldig lite om slike ting, så hadde jeg visst hva en kollektor er så kunne jeg svart, motoren oppfører seg likt som før |