Tittel: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: California Blue på august 31, 2011, 18:52:27 pm Hvilke org. trommel kan jeg bruke. Passer det med feks. trommel fra 65-66, og må jeg bytte bremseskjold også?
Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: Gullik på august 31, 2011, 20:33:58 pm Du er klar over at du har en bil som ble levert med 4x130 for første gang siden den kom med 1500 motor, og at du antagelig ikke bør få beholde skiltene om du bygger den om til 5bolt tromler?
Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: Erlend / bug66 på august 31, 2011, 20:36:27 pm Er litt enig med Fredrik her.. bilen har liggende lykter, og synes det ser penere ut med 5-205, har '67 jeg og, og kunne tenkt meg 5-205 eller 5-130 selv :)
Post hva slags løsninger du finner da? Og hva slags skiver du finner på foran! Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: Kjetil på august 31, 2011, 21:03:46 pm Nå er jeg på tynn is.. Men er det like bremser på 67 1500 som på 1300s kasse?
Jeg skal ha inn s kasse og vurderer disse i såfall.. http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C31-501-615-211AG Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: Eikstad på august 31, 2011, 23:17:21 pm Det finnes nyproduserte bolt-on 5 bolt tromler som er bregnet på splittbuss med straight axle kit. Blir ikke dette tilfellet ganske likt???
Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: Splittbuss på september 01, 2011, 06:54:39 am Det finnes nyproduserte bolt-on 5 bolt tromler som er bregnet på splittbuss med straight axle kit. Blir ikke dette tilfellet ganske likt??? http://www.vwnorge.no/index.php/topic,38143.0.html Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: mags på september 01, 2011, 07:46:46 am Å fritte nå selger jo CSP Trommler på 5*205mm som passer på 68 nyere bremser bak. :P
Foran kan du bruke kun 66-67 spindler m Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: forBaust på september 01, 2011, 08:00:20 am Å fritte nå selger jo CSP Trommler på 5*205mm som passer på 68 nyere bremser bak. :P Foran kan du bruke kun 66-67 spindler m Fredrik, Har riktige tromler og spindler til deg hvis du trenger. Tror bakplatene også er i orden. Let me know! JAB Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: California Blue på september 01, 2011, 09:59:58 am Tanken her er å bruke org. gamle 2 delte Empi 5 spoke.
Vil bruke gamle trommler, da nye ikke går så godt sammen med di gamle felgene. Foran vet jeg at det blir senkespindel og trommel fra 66-67. Men må jeg bytte bremseskjlod bak? Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: BABOON på september 01, 2011, 10:24:01 am Selv om du kanskje kan bruke de du har er det allikevel hull til justering av bånd i skjoldene. Justeringshullet på 5 bolt er i trommelen. Altså lukkede skjold. Spiller kanskje ingen rolle, men...
Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: BeetleBug på september 01, 2011, 11:17:37 am Vurderer du å selge de felgene som står på så kan jeg være interessert. Må bare finne meg en bil først.
Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: California Blue på september 01, 2011, 19:11:50 pm Å fritte nå selger jo CSP Trommler på 5*205mm som passer på 68 nyere bremser bak. :P Foran kan du bruke kun 66-67 spindler m Fredrik, Har riktige tromler og spindler til deg hvis du trenger. Tror bakplatene også er i orden. Let me know! JAB PM! Tittel: Sv: T-1 67 1500. fra 4 til 5 hull trommel. Skrevet av: forBaust på september 02, 2011, 09:14:38 am Å fritte nå selger jo CSP Trommler på 5*205mm som passer på 68 nyere bremser bak. :P Foran kan du bruke kun 66-67 spindler m Fredrik, Har riktige tromler og spindler til deg hvis du trenger. Tror bakplatene også er i orden. Let me know! JAB PM! PM tilbake |