VWNorge

Forum => Prosjektgarasjen => Emne startet av: rofferen på oktober 10, 2011, 16:44:34 pm



Tittel: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 16:44:34 pm
har kommet godt på vei nå gitt.nye rådelager.nye veivlager.nye sylindere.ny oljepumpe på vei og filterholder..neste steg blir få piboltene på plass som måtte dreies ned for og få plass pga sylindere..mangler vippestellet.det skal på noe sterkere der.legger ut noen bilde.får håper opstarten går greit.og att alt funker som det skal har blitt litt penger ut.av det.fått god hjelp av svein t.til og borre opp blokka.og god hjelp.til og få avbalansert veiva.racebuggy har også kommet med god hjelp og mange gode tips.gleder meg som en unge.      Motoren skal mates med 2 enkle solex 44 mm.pluss empie efektanlegg.håper det blir litt drag i han


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Roy Grellandoktober 10, 2011, 18:11:29 pm
sitter ikke de stemplene feil vei? Mener å huske at pila skal peke mot svinghjulet, men jeg har tatt feil før jeg ;)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Andersen Racingoktober 10, 2011, 18:17:58 pm
du ikke dreie ned pinnboltene men gjøre hulla i cyl større


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 18:39:27 pm
hmm skal de sitte andre veien?.synes stemplene ser helt like ut på hver side jeg.hva skjer om det står feil?


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 18:42:20 pm
stemplene.er like rundt om ikke noe forskjell.og de går lett i sylinderene


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 10, 2011, 18:44:36 pm
Pilen skal mot svinghjulet


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dallandoktober 10, 2011, 20:01:29 pm
Pilen er der av en grunn, og faren er stor for at dem som konstruerte dem er kan mer om det enn deg og meg, så gjør som dem sier. ;)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 10, 2011, 20:03:12 pm
Ser ut som om det er 10mm pinnebolter? Har du casesavers i blokken?


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 20:25:12 pm
jeg har ikke safe cavers derfor jeg dreier ned pinnboltene.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 10, 2011, 20:46:35 pm
1915 og 10mm er ikke perfekt kombo.. Kunne funket med casesavers, men hadde det vært min motor hadde jeg borret og gjenget til 8mm og casesavers! 10mm ender opp med å måtte bøyes inn mot toppene! Gjør det rett først, før du evt. må rive motoren for å reparere gjengene!


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 20:57:26 pm
boltene blir 8 mm når jeg har dreid ned og gjengene forblir 10mm.så da slipper jeg case savers.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 10, 2011, 21:05:23 pm
Casesaverene er mye sterkere enn magnesiumen og aluen i blokken! Med pinnebolter rett i blokken risikerer du å dra ut gjengene.. Men det er din motor, og du gjør selvfølgelig hva du vil :)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 21:15:15 pm
orginal gjengene i blokka forblir jo orginale.tviler sterk på att gjengene ryker.e nok heller verre med boltene som jeg har dreid ned.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Roy Grellandoktober 10, 2011, 21:23:48 pm
hvorfor dreier du de ned da???

Hør på et par av disse gode rådene, det er mange der ute som har erfart problemer "the hard way"...


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 10, 2011, 21:31:21 pm
orginal gjengene i blokka forblir jo orginale.tviler sterk på att gjengene ryker.e nok heller verre med boltene som jeg har dreid ned.

boltene holder nok.. det er jo lengdeveis de skal holde! 10mm uten casesavers er nettopp 10mm i blokka.. 8mm m/ casesavers er 14mm i blokka..

gjengene ryker.. bare å vente på det. om du ikke bygger en 1915 med 50hk


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 23:51:35 pm
får en masse gode tips av racebuggy


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 10, 2011, 23:52:25 pm
pluss seff mange andre her inne


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Hot Owloktober 11, 2011, 08:23:42 am
Tipsene fra racebuggy får man bare på PM, tør ikke legge de ut han serru...  ::)

Jeg er ikke så bekymret over gjengene dine, hadde en blokk med 10mm bolter som hadde/har gått med over 180 hester siden 1986. Så det går nok. Magnesium er ikke det tøffeste materialet som finnes så man kan jo spørre seg hvor holdbart det er når man ser toppen av gjengene på case saveren etter å ha boret til 94 sylindere.



Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: BERGERoktober 11, 2011, 08:54:59 am
Hvordan blir det med strekk og moment når man har dreiet ned pinneboltene??


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Race-buggyoktober 11, 2011, 08:58:04 am
Tipsene fra racebuggy får man bare på PM, tør ikke legge de ut han serru...  ::)



ENKELTE TIPS han har fått har blitt via telefon. og ikke PM som du referer til JHU.

så slutt å spre forurenset "ORDBRUK" om en du ikke kjenner.






Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: BERGERoktober 11, 2011, 08:58:14 am
Og pilen på stemplet skal mot svinghjulet. Har noe med at krysspinnen ikke sitter i senter av stemplet å gjøre, mener å huske at det er laget slik for å vende letter, men ikke arrester meg på det..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Race-buggyoktober 11, 2011, 09:04:58 am
boltene blir 8 mm når jeg har dreid ned og gjengene forblir 10mm.så da slipper jeg case savers.

og dette er ikke TIPS du har fått av meg. jeg annbefalte case savers på alt over 1776ccm motor, som ikke har case savers



Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Hot Owloktober 11, 2011, 09:33:13 am
Tipsene fra racebuggy får man bare på PM, tør ikke legge de ut han serru...  ::)



ENKELTE TIPS han har fått har blitt via telefon. og ikke PM som du referer til JHU.

så slutt å spre forurenset "ORDBRUK" om en du ikke kjenner.

Jeg behøver ikke kjenne deg for å kommentere hvordan folk får tips av deg, du kan sikkert selv forklare hvorfor du føler deg mer hjemme på PM enn på forumet. Kanskje du ikke sender så mange PM'r, men de som får forteller i hvertfall villig vekk om det  :)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dewiloktober 11, 2011, 09:41:13 am
"Hei hei jenter, den lille rapen der skulle vært en fis vel."


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Race-buggyoktober 11, 2011, 10:07:31 am
Tipsene fra racebuggy får man bare på PM, tør ikke legge de ut han serru...  ::)



ENKELTE TIPS han har fått har blitt via telefon. og ikke PM som du referer til JHU.

så slutt å spre forurenset "ORDBRUK" om en du ikke kjenner.

Jeg behøver ikke kjenne deg for å kommentere hvordan folk får tips av deg, du kan sikkert selv forklare hvorfor du føler deg mer hjemme på PM enn på forumet. Kanskje du ikke sender så mange PM'r, men de som får forteller i hvertfall villig vekk om det  :)


og som Adminstrator har enn også taushets plikt. du bør jo revurdere din stilling her på forumet


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: TURBOoktober 11, 2011, 10:28:23 am
Har bare positive ting å si om tipsene og kjøpene jeg har gjort fra Racebuggy,men her inne er det tydligvis stor forskjell på hvem som snakker med tanke på hva som blir moderert å ikke.
Stå på Racebuggy :)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Hot Owloktober 11, 2011, 10:32:37 am
Hva i all verden er det du snakker om?
Du får nå heller be de du gir råd om å ikke fortelle det videre? Paranoia?
Du svarte ikke på hvorfor du ikke skriver rådene på nett?
Samme for meg men trådene hadde blitt bedre av det.
Det var hele poenget med innlegget mitt.  ;)

Kjør på med 1915 tråd!


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Trond Dahloktober 11, 2011, 10:38:21 am
Tipsene fra racebuggy får man bare på PM, tør ikke legge de ut han serru...  ::)



ENKELTE TIPS han har fått har blitt via telefon. og ikke PM som du referer til JHU.

så slutt å spre forurenset "ORDBRUK" om en du ikke kjenner.

Jeg behøver ikke kjenne deg for å kommentere hvordan folk får tips av deg, du kan sikkert selv forklare hvorfor du føler deg mer hjemme på PM enn på forumet. Kanskje du ikke sender så mange PM'r, men de som får forteller i hvertfall villig vekk om det  :)


og som Adminstrator har enn også taushets plikt. du bør jo revurdere din stilling her på forumet
Nå sporer vi kraftig av fra tråden her så jeg foreslår at dere/vi fortsetter på PM. Der må du vel forklare hvorfor du mener Jon Hroar bryter taushetsplikt ved å påpeke at, basert på andres utsagn, er flink å hjelpe folk med råd på PM men velger å ikke gjøre det åpent slik at alle kan lære av det istedet. Dette er jo et forum tross alt, hvor hele meningen er å dele informasjon, råd og tips.
så kan denne tråden fortsette slik trådstarter ønsket det. Alt annet vil bli stoppet, da dette er på vei til å skli langt ut.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Race-buggyoktober 11, 2011, 10:41:11 am
Hva i all verden er det du snakker om?
Du får nå heller be de du gir råd om å ikke fortelle det videre? Paranoia?
Du svarte ikke på hvorfor du ikke skriver rådene på nett?
Samme for meg men trådene hadde blitt bedre av det.
Det var hele poenget med innlegget mitt.  ;)

Kjør på med 1915 tråd!

 ikke Paranoid. men vi har tydligvis forskjellig oppfatning av det som blir skrevet.



Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 11, 2011, 10:54:08 am
Summa sumarum:

Ikke bruk 10mm uten casesavers og neddreide 10mm flytter bare problemet videre..

Og putt pilene mot svinghjulet :)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Roy Grellandoktober 11, 2011, 11:58:30 am
bra oppsummert, og enkle og billige råd som kan spare deg for mye hodebry fremover  ;D


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 11, 2011, 12:23:12 pm
jeg bygger motor på min måte.og sånn e det.jeg tenkte bare jeg skulle legge ut noen bilder av motoren min jeg.tenk på de sultene barna i africa..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 11, 2011, 12:26:26 pm
hei berger tror nok selve pinboltene blir noe svakere.men har en bestafar som har jobba med dreing i benk i 15 år så tror han kan sakene..men som du sier berger og min bestefar og jeg,tor nok boltene blir noe svakere.men gjengene holder fin.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Erlend / bug66oktober 11, 2011, 12:32:59 pm
ok

lykke til


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: BERGERoktober 11, 2011, 12:41:44 pm
hei berger tror nok selve pinboltene blir noe svakere.men har en bestafar som har jobba med dreing i benk i 15 år så tror han kan sakene..men som du sier berger og min bestefar og jeg,tor nok boltene blir noe svakere.men gjengene holder fin.

Jeg tror også boltene holder, tenkte mer på om strekket i bolten endrer seg og hvilket moment en da bør trekke til med? :)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 11, 2011, 15:44:18 pm
tenkte sånn rundt 25nm prøve med det først de skal normalt trekkes til med 35nm


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Andersen Racingoktober 11, 2011, 16:50:55 pm
hallo gutta
jeg driver med en 2400 rcn motor og der bruker jeg 94 mm cyl med 86 mm veiv korte ross stempler og 5,7 ltr råder
jeg bruker håndfresen til å gjøre større hull til boltene i cyl større og nå går de på som om det skulle være 8 mm
dette har jeg også gjort på Formula Vee sin Turbo motor  pluss mange andre motorer
men det er va jeg syntes er best

Motor hilsen fra meg
Andersen Racing


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 11, 2011, 20:28:34 pm
ah hørtes ikke dumt ut det heller.hmm mange muligheter her gitt.hvor mye anbefaler du og dreie ned syl for og få mere komp?


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Andersen Racingoktober 11, 2011, 21:09:40 pm
først måle cc i toppene
finn ut hvor mye comp du vil ha ( vanligvis til gate er 9 til 9,5)
vende høyde burde være rundt 1,3 til 1,5
har du mer enn det kan du dreie ned cyl for å få mindre vendehøyde
www.csp-shop.de har motorkalkulator der legger du inn slaglende på type 1 er det 69 tror jeg. vendehøye alså fra stemplet og til toppen på cyl. boring dvs hvor stort stemplet er .og cc i toppene det er kun cc fra 1 hull du skal bruke

Andersen Racing


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 11, 2011, 21:13:40 pm
toppene e på 44 cc..stemplene er 93 og noe.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Andersen Racingoktober 11, 2011, 21:21:49 pm
Diameter: 94 mm
Stroke: 69 mm
Combustion chamber volume: 44 ccm
Deck height: 1.5 mm  vendehøyde

Compression ratio: 9,80  kompresjon

Mvh Andersen Racing ;D


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 12, 2011, 00:10:23 am
såpass i komp ja.hvor mye tror du den vil yte ca.110 cam som står i pluss porta topper.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Andersen Racingoktober 12, 2011, 15:58:29 pm
hei
ca 100 hk med dobble gassere


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 12, 2011, 16:15:38 pm
okai.jeg har 2 stk 44 gassere jeg skal ha på.to enkle


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 13, 2011, 17:04:20 pm
fikk pinnboltene igjen av min bestefar han har gjort en flott jobb.har nå prøvemontert sylindere og topper.for og se att motoren går lett rundt.alt virker ok så langt.til lørdag blir det en tur til svein t.for og få dreid ned syllinderene for mere kompresjon..når dette e gjort må jeg også plugge igjen ene hullet i oljepumpa til oljekanalen.olja skal gå ut lokket i bunnen.gjennom ett oljefilter,som jeg skal ha på innerskjermen.og så retur til motor.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: bajasoktober 14, 2011, 00:02:32 am
du kommer til å kjøre ifra meg nå roffe :P hehe


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 14, 2011, 09:55:17 am
det gjorde e jo før og hihi


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Tistlooktober 14, 2011, 18:31:45 pm
pile på stempelet er der for at kryssbolten står offset i stempelet


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 14, 2011, 22:28:59 pm
okei.har satt de riktig vei nå


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: bajasoktober 15, 2011, 11:32:58 am
det gjorde e jo før og hihi

ja du gjorde vel d ;) lenge leve 1200 hehehe lav og treig vettu ;) så får du være lav og kjapp :P hihi


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 15, 2011, 18:16:29 pm
skal bli godt og ut og cruise hvertfall det e helt sikkert og vist


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 16, 2011, 17:47:29 pm
hei noensom kan gi meg en beskrivelse av hvordan man justerer inn tenninga.altså fordleleren.kan ikke helt huske detta.send gjerne ett bilde?


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 17, 2011, 19:36:31 pm
I dag har jeg demonert viftehus fra gamle motoren.detta skal jeg tette igjen noen småhull på og lakke orntelig opp.fikk også skrudd ut gamlemotoren som står i bile en 1600.planene nå e vel og få lagt coilen inn i bilen så jeg får skjult mest mulig ledninger..skal også prøve og få festa bensinrøret litt anderledes så jeg kan få skjult mest mulig der også..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: BERGERoktober 18, 2011, 07:42:35 am
hei noensom kan gi meg en beskrivelse av hvordan man justerer inn tenninga.altså fordleleren.kan ikke helt huske detta.send gjerne ett bilde?

Grunnjustering gjør du ved å la sylinder #1 stå på tdc (begge ventiler lukket) og vrir fordeler til rotor peker mot det lille hakket på kanten av fordeleren. :)
Resten med tenningslampe etter oppstart.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 18, 2011, 09:54:01 am
ah oki.det hva noe sånn ca jeg trodde det hvar


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 21, 2011, 18:42:57 pm
tilpassa kjøledeksel.og viftehus.n¨skal alle småhull sveises igjen på viftehuset.for en klin look mulig det blir lakke det i bilens farge eller svart blank.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 22, 2011, 13:41:06 pm
da hvar oljeslanger på plass.pluss lufting til veivhus


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 26, 2011, 19:31:38 pm
da gjenstår kunn og lakke blikket.igjen.venter på lammel kommer om 2 uker.så e det bare og sette den i.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 28, 2011, 18:11:00 pm
her ser dere hvetfall en komplett motor.neste steg vil den fyre.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 31, 2011, 23:26:00 pm
da er motor ferdig sammensatt som på bilde med gassere påmontert.mangler bare lamellen nå så er den klar for og fyres.tennpluggkabler ligger og viler i bilen.så e spent på hvordan detta skal gå til når dem er klar,


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: holmsenoktober 31, 2011, 23:28:05 pm
Lykke til, ser bra ut


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 31, 2011, 23:32:27 pm
jo takk


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dallandoktober 31, 2011, 23:33:48 pm
Håper oppstart går bra. ;)
Lite tips, plasseringen av temp sensoren er ikke så god da det er veldig dårlig sirkulasjon der..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 31, 2011, 23:38:11 pm
skulle hatt tempsensoren i bunnpluggen har tenkt på detta..hmm får man kjøpt en slik henne? unnberg eller hot shop


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dallandoktober 31, 2011, 23:40:33 pm
skulle hatt tempsensoren i bunnpluggen har tenkt på detta..hmm får man kjøpt en slik henne? unnberg eller hot shop

ehm, ja  tror du får fatt i sånn di fleste steder eks cip1 osv.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferenoktober 31, 2011, 23:44:42 pm
jupp..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 02, 2011, 23:23:10 pm
ikke mye liv i den nei.går kun på dramm


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 05, 2011, 16:57:57 pm
Har gitt opp.i med 1600 og ut og kjør 1915 er død


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: TURBOnovember 05, 2011, 17:59:25 pm
Hva skjedde med 1915?


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: billit1november 05, 2011, 19:54:33 pm
Det samme lurer jeg på.. Trist å høre i hvert fall..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 05, 2011, 21:31:32 pm
eller med andre ord jeg hadde gitt opp men fant feilen og kun en bagatell.lagg 2 stk skiver mellom insuget og topp på høyre side.han dro inn falsk luft fjerna de skivene på me ny pakning.så hvar han der gitt..nydelig svev.må justere ventiler og sånt.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: billit1november 05, 2011, 21:36:27 pm
Grattis..


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 05, 2011, 21:39:46 pm
takker tøft svev på han.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dallandnovember 05, 2011, 23:49:59 pm
Ordna du det med støtstengene?


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 06, 2011, 00:39:40 am
gikk og justere de faktisk.ikke dreid ned så mye att jeg måtte korte de.men jeg kunne likt og få tak i 2 stk remhjul.sånn att vifterema ikke stå sjevt på.den sentrer ikke med remhjulet i bunnen.virker som remhjulet i bunnen er for langt inne i forhold til remhjulet på dynamoen.?


Tittel: da hvar motor i orden.neste montere 1960 baklys på 63 i en og lakke baksjermer
Skrevet av: rofferennovember 08, 2011, 23:05:50 pm
motoren sviver på alle 4 ingen lekasjer og se oljefilter hengt på plass.neste prosjekt nå.er og monter 1960 baklys og lakke baksjermer og bakplate-


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Gulliknovember 08, 2011, 23:16:01 pm
gikk og justere de faktisk.ikke dreid ned så mye att jeg måtte korte de.men jeg kunne likt og få tak i 2 stk remhjul.sånn att vifterema ikke stå sjevt på.den sentrer ikke med remhjulet i bunnen.virker som remhjulet i bunnen er for langt inne i forhold til remhjulet på dynamoen.?
Ikke umulig at du kan få reima til å treffe litt bedre, om du løsner den klemma rundt dynamoen og ser om du kan dytte  dynamoen litt "lengre inn" i vifte huset uten at det subber i noe


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 08, 2011, 23:25:02 pm
hjalp faktisk det prøvde det.riema står litt skjevt enda men ikke mye


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dallandnovember 08, 2011, 23:37:21 pm
Du får shims hos CB performance.
Eg hadde problemet andre veien, men da det ikke eksisterer noe shims til dynamo hjulet så lagte eg bare en selv.
Selvgjort er og blir velgjort. ;)


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Hot Owlnovember 09, 2011, 00:27:20 am
Du får shims hos CB performance.
Eg hadde problemet andre veien, men da det ikke eksisterer noe shims til dynamo hjulet så lagte eg bare en selv.
Selvgjort er og blir velgjort. ;)

Finnes dynamo hjul shims.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: TomRnovember 09, 2011, 00:28:38 am
Alle Berg ENT sine reimhjul leveres med shims til dynamo, tror de selges på CB og VW Parts og...


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: Dallandnovember 09, 2011, 00:31:26 am
Alle Berg ENT sine reimhjul leveres med shims til dynamo, tror de selges på CB og VW Parts og...

Hey, det fantes ikke i lokalet eg sko å monterte motoren... ;D


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 09, 2011, 10:50:30 am
riktig.


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 24, 2011, 22:24:42 pm
i DAG KJØRTE JEG BOBLA NED PÅ JOBB FOR OG TA SISTE lakk jobb.første prøvetur.går meget bra e fornøyd.men ikke fornøyd med an koblingene.noe wræl


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: billit1november 24, 2011, 23:40:18 pm
Selve koblingene eller overgangene? Trist, men dette burde jo gå greit å fikse.

Kim


Tittel: Sv: 1915cc
Skrevet av: rofferennovember 25, 2011, 08:20:07 am
koblingene som tulla.har ettertrekt hjalp det.men hvor lenge.sikkert ikke noe problem og få tak i ändre koblinger