Tittel: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: torivar på oktober 10, 2011, 23:14:10 pm Noen tanker rundt dette. Ønsker moderat senk og fortsatt ha boblas "gode" kjøreegenskaper.
Tenker også på det å utføre jobben sjøl. Hva er lettest? Årsmodell 1966. Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: Trond Dahl på oktober 10, 2011, 23:26:20 pm begge deler :-)
Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: torivar på oktober 10, 2011, 23:30:14 pm begge deler :-) Å nei nei nei;)Ønsker bare litt stuk i fronten. Ikke gnister når jeg kjører over dumpene i veien;) Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: Kim Larsen på oktober 10, 2011, 23:48:22 pm Senkespindler gjør susen,samtidig som du opprettholder den orginale fjæringen.
Kim Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: Eikstad på oktober 11, 2011, 07:24:56 am Senkespindler gjør susen,samtidig som du opprettholder den orginale fjæringen. Kim Og du får med klaringsproblemer på kjøpet siden spindlene flytter hjulet ca 12mm ut på vær side... 2" kortet puma i høyeste stilling og spindler bør gjøre jobben :) Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: BERGER på oktober 11, 2011, 07:29:54 am Du kan få prøve min 69 Tor-Ivar, før du bestemmer deg. Den har CSP`s senkespindler. Super å kjøre. Du må bare gå litt ned på dimensjonen på dekkene forran, så får du fin klaring. Jeg kjører i tillegg med 5mm spacere forran for at felgen skal gå klar av caliper, og det fungerer fint.
På første bildet er det 165/65-15 på orginale felger (ikke spacer), på neste er det 145/65-15 på eightspoke (med spacer) Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: hovdingen på oktober 11, 2011, 08:45:10 am Og det har du fått godkjent hos BT?
Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: BERGER på oktober 11, 2011, 08:47:55 am Ikke enda, men det skal gå. CSP spindlene kommer med TUV papirer, så det gjenstår bare å få tatt en forstillingkontroll, justert lys og bestilt time hos BT :)
Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: Trond Dahl på oktober 11, 2011, 09:27:05 am Senkespindler gjør susen,samtidig som du opprettholder den orginale fjæringen. Kim Og du får med klaringsproblemer på kjøpet siden spindlene flytter hjulet ca 12mm ut på vær side... 2" kortet puma i høyeste stilling og spindler bør gjøre jobben :) Bingo :-) Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: torivar på oktober 11, 2011, 10:22:55 am Ikke enda, men det skal gå. CSP spindlene kommer med TUV papirer, så det gjenstår bare å få tatt en forstillingkontroll, justert lys og bestilt time hos BT :) Jepp, hadde vært fint med et test run;) ..så om man tukler med forstillingen må bilen vises hos BT? Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: Jens-Ole aka 'Dansken' på oktober 11, 2011, 13:54:49 pm Du endrer vinklerne på forhjulene og derfor må du ha 4 hjuls kontroll. Men absolut senkespindler på balljoint forstilling! ;)
Tittel: Sv: Dropspindler vs Puma? Skrevet av: JTWE på oktober 11, 2011, 17:54:22 pm Dropspindler med stivere fjørblader (Sway-Away lager dette) - evt Puma for å finjustere de siste mm.
|