VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Ruggen på august 02, 2012, 21:37:41 pm



Tittel: T4 i T2
Skrevet av: Ruggenaugust 02, 2012, 21:37:41 pm
Har hentet inn en T4 2L motor som tanken var at den skulle inn i min 66 panelvan med tiden, noen som har gjort dette før og vil gi noen tips om fallgruvene som sikkert vil komme ;D


Tittel: Sv: T4 i T2
Skrevet av: ovaltaugust 03, 2012, 07:38:51 am
Då eg bytte til "moderne" motor og girkasse i ovalen min, sjekket eg hvilke svinghjuls-hus på girkassa som ville passe itil 1969  1300 motoren, og då fekk eg tips om at 1500 girkassa frå 1967 ville matche den, eg ville og då kunne få en 6 voltstarter som ville passe til kassa (lik 12 voltstartaren) dersom eg ville behalde 6 volt på ovalen då.  (før 1967 ville eg vel då hatt 1200 girkasse med bl.a. lavere fart e.t.c. ..?) so då fant eg og ut at svinghjula hadde tettere med tenner på dei nyare (bl.a. for å passa til dei nyare startarane og...) derfor er starterdreva mindre og en litt tynnare aksling på dei nyare 6volt,s og 12 volt,s startarane.
Eg hadde allerede før funne ut at det gikk an å slipa ut or 1200 kasser å bruke dei gamle 6 voltstartarane, men denne gongen ønskte eg ikkje å få et "misforhold" til meire turtall eller lågare fart, med nyemotoren då.

Men her blir det vel langt meir å ta hensyn til då...ikkje minst kjøling og.

-Ser derfør at dette er slike ting du bør gå inn i dersom du vil montere nyare motor i 66 splitten din. Tips; spør Jee her på forumet.  ;)