VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Tistlo på mai 22, 2013, 00:53:14 am



Tittel: Forgassar dilemma
Skrevet av: Tistlomai 22, 2013, 00:53:14 am
eg driv å hjelper ein kar med å få fiksa opp ein 412(grønn med penzoil merke..)  og motoren var utstyrt med både feil og utsletne forgassara. eg anskaffa rett type forgassara, som vel og merka har stått i buss, og fekk tak i rett type insug til å få desse på 412motoren(ein 1700 W)

gassarane da er snakk om er 32-34 PDSIT-3
ifølge merkelappen på dei er dei høgre og venstre?

problemet er at den som trulig er venstre forgassar, er utstyrt med alt mulig dilldall på øverste halvdel, menst den høgre forgassaren er heilt "rein" og ikkje noko meir enn kva som burde vera nødvendig.

på venstre forgassar finst da støtdempar til gassarmen, ein drøss med vakumutak, ein sodig "firkant"? og andre greier som ikkje er på den andre forgassaren.

er da mulig å oppdriva eit forgassartopplokk som tilsvarar den høgre forgassaren, eller er alle desse greiene nødvendig for å få ting til å fungera? dei store vakumutaka er vel til bremseservo, noko som ivertfall ikkje vert behov for. og støtdemparen til gassarmen er vel eit slags miljøfenomen?

slenger med bilder av dei to, der eine av dei er nyoppshina.


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Reielmai 22, 2013, 01:08:36 am
De skal være sånn, forskjellige. Alt dill dall på venstre gasser er der for en grunn. Den dempefunksjonen hjelper på tomgang når du slipper gasen brått, bremser og justerer.


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: 1303SSmai 22, 2013, 07:17:13 am
Det på den venstre gasseren er tomgangssystemet er forgasserne ordentlig grunnjusterte så justerer du tomgang og co på den venstre.fungerer fint det.1800motorene i 411-412 hadde vel 40mm solex Var masse brukt til bilcross før.


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Tistlomai 22, 2013, 11:57:17 am
kva skal på den tuten som stikker opp då? og den slangestussen som henger igjen der? når eg tenker meg om kan ikkje bremseservo ha vert kobla til der.. så kva skal då vera der?


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Dallandmai 22, 2013, 13:24:53 pm
Stusser går inn på luftfilteret..


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Tistlomai 22, 2013, 14:23:36 pm
begge to? mangel på logikk!


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Dallandmai 22, 2013, 15:48:27 pm
Den store på toppen går til luft filteret, den ut på siden med en slange bit går ned mellom innsugene og fordeles ut til to røre, ett inn på hvert innsug på "innsiden". bremsekraftforsterkeren henter vakuum på "utsiden" av innsuget


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Tistlomai 23, 2013, 11:05:22 am
hmm har ingen utak på innsugene sovidt eg hugsar.. må vel moddast tenker eg


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: 1303SSmai 23, 2013, 14:47:08 pm
Sitter en rørstuss inn mot midten på innsugene som skal til sentraltomgangsystemet.Du kan sei det sånn att på tomgang så suger den luft/Bensinblanding igjennom den store stussen på venstre side,i den kanalen sitter da tomg.stoppventilen og skruen som du justerer luft/tomg.hastighet.Se for deg systemet på en 1600 boblegasser.Har muligens noe tegninger på det en plass men da må eg leite endel ;)


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: 1303SSmai 23, 2013, 14:50:51 pm
Fant noe her http://www.ratwell.com/technical/DualCarbs.html


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: cato®mai 26, 2013, 10:16:44 am
1700 forgasssermotor   ( Z ) ?

Har samme type uten alt ekstra stæsjet på ventre forgasser
Mulig jeg har en sånn liggende


Tittel: Sv: Forgassar dilemma
Skrevet av: Tistlomai 27, 2013, 01:34:48 am
1700 W ganske sikker på da, men den har nok hatt insprytning ein gong i historien, men er no utstyrt med to stk LOSLETNE 1800forgassara eller ka da var. har ikkje hatt tid til å forska meir på greiene, men skal sjå på da når vist eg får tid ein dag i veko no.