Tittel: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: ORANGEBUG på desember 21, 2013, 18:10:24 pm Tjobing godtfolk. Min T3 camper er i ferd med å bli komplett, men er fortsatt usikker på valg av clutchlamell. Begynner og bli ei stund siden jeg har hatt en doning for gatebruk, og jeg ønsker og bruke den myyyye. Synes og huske sinterlamellen hugger en god del? Synspunkter om det, eller vet noen om det finnes en litt mer "kjørevennlig" 228mm lamell?
Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: dalhems på desember 21, 2013, 21:26:26 pm Hei
jeg har 4 pucks sinterlamell på lager, men jeg har også standard lamell på lager. Om det er av interesse, så kan den sendes i posten. Hilsen Steinar på Dalhems Norge Tlf. 48 99 15 17 / info@dalhems.no Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: dalhems på desember 21, 2013, 21:33:22 pm hei .
Jeg glemte litt info om disse lamellene. Sinterlamellen tåler store krefter og moment, men den er direkte i låsningen. Det er ikke mulig med særlig sluring. Den er mer typen av og på. Std. typen er mer anvendlig til gatebruk om man ikke har veldig sterk motor. Hilsen Steinar på Dalhems Norge Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: ORANGEBUG på desember 21, 2013, 21:55:19 pm Glemte vel og nevne det at vi snakker om 200 turbohkr her..... ::)
Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: geir F på desember 21, 2013, 22:13:59 pm Jeg har kjørt med en 228mm 4 puck med org. Trykkplate på gaten i mange år.
Det funger helt supert. Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: ORANGEBUG på desember 21, 2013, 22:19:44 pm Jeg har kjørt med en 228mm 4 puck med org. Trykkplate på gaten i menge år. LIKER!Det funger helt supert. Har en 6-pukkers, jeg tenkte å bruke æ da, tong bil træng godt med grep vetth. Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: Dewil på desember 21, 2013, 23:26:14 pm Må si at hvis man liker en litt agressiv clutch så er det knall å kjøre med. Jeg hadde 200mm 4-puck i bobla og storkoste meg. Når jeg fikk fiksa motorfestene ;D
Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: justandy på desember 25, 2013, 02:04:37 am Kjør med sinter. Har til og med en lastebil på jobben med det (bergingsbil)
Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: Gunnar|Rennfahrer2 på desember 25, 2013, 22:39:24 pm Hvordan går det med svinghjul og trykkplate da, mine ble fort filler. Råere trykkplate og ett litt mindre aggressivt belegg, og hydraulisk clutch, er nok en bedre kombinasjon for kjørbarheten mener nå jeg.
Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: Andersen Racing på desember 26, 2013, 14:40:37 pm Hei
Gjør som Geir F sier det har jeg gjort mange ganger slitter litt mer på svinghjul og trykkplate Zinter og org trykkplate klarer ca 200-230 hk Cip 1 har forsterket trykkplate og Zinter Mvh Kåre Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: ORANGEBUG på desember 26, 2013, 16:24:45 pm Hei Ser at cip1 har to typer sinter også..... ?Gjør som Geir F sier det har jeg gjort mange ganger slitter litt mer på svinghjul og trykkplate Zinter og org trykkplate klarer ca 200-230 hk Cip 1 har forsterket trykkplate og Zinter Mvh Kåre Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: Dewil på desember 26, 2013, 16:53:22 pm http://www.pacificcustoms.com/ac141005mw.html
Her er det også noen. Man får disse billigere andre steder har jeg sett. Tittel: Sv: SINTERLAMELL/GATEBRUK ? Skrevet av: holmsen på desember 26, 2013, 16:55:25 pm Hei Ser at cip1 har to typer sinter også..... ?Gjør som Geir F sier det har jeg gjort mange ganger slitter litt mer på svinghjul og trykkplate Zinter og org trykkplate klarer ca 200-230 hk Cip 1 har forsterket trykkplate og Zinter Mvh Kåre |