Tittel: T1 -1952 montasje av bakruter Skrevet av: eivinds på februar 10, 2014, 21:42:13 pm Har gjort flere forsøk idag med å få inn bakrutene uten å lykkes. Gummilistene er produsert av West Coast Metric.
Kan se ut som om listene er for tykke. Kan jeg slipe eller skjære dem ned. eller bør jeg prøve å kjøpe noen andre gummilister. Sidevinduene og frontruta klarte vi å få inn. Gode råd imøtesees. Eivind Tittel: Sv: T1 -1952 montasje av bakruter Skrevet av: unge lovende på februar 10, 2014, 22:43:27 pm Legge listene i veldig varmt vann eller bruke silicon spray pleier å gjøre underverker :)
Tittel: Sv: T1 -1952 montasje av bakruter Skrevet av: H-MEK på februar 11, 2014, 00:27:48 am Kjøpte også nye lister til min, men greide ikke få de inn. Ved sammeligning var repro mye tykkere enn originalen.
Jeg endte opp med lister fra siderutene til kadett c. Tittel: Sv: T1 -1952 montasje av bakruter Skrevet av: SplitMan på februar 11, 2014, 01:02:04 am www.bbt4vw.com ...sine lister er de eneste med a) riktig type skjøt og b) riktig passform. Bestill deg et sett derfra. Og uansett så er det varme, Zalo og tynn sterk ledning som gjelder... Tittel: Sv: T1 -1952 montasje av bakruter Skrevet av: Dr. Ing. Brezelfürsten på februar 11, 2014, 09:26:18 am Dette har vært diskutert utenlands også. Forholdsvis kjent problemstilling. Glem West Coast Metric, kjøp Bbt sine.
Tittel: Sv: T1 -1952 montasje av bakruter Skrevet av: Bendik på februar 11, 2014, 10:33:29 am Gjelder dette også lister for oval fra WCM?
|