VWNorge

Forum => Problemløseren => Emne startet av: Ivar på juni 10, 2014, 22:51:05 pm



Tittel: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier (ikkje så slarkete lenger)
Skrevet av: Ivarjuni 10, 2014, 22:51:05 pm
Plokkopp'en skulle bli retningsstabil. (-75 Sika)
Kjøpte sett med aksling, to lager, støvkappe + +
Alt reingjort, montert og pressa fett i. Såg heilt 100 ut!

MEN har no trilla 4-5000km, og no er det synlig slakk i heile driten :-[
Fyller på med fett så det tyter, køyrer 2 mil så er det på an' igjen

Nokon gode bortforklaringer på dette??


Tittel: Sv: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier
Skrevet av: Tistlojuni 11, 2014, 00:40:49 am
kva grease brukar du?


Tittel: Sv: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier
Skrevet av: Ivarjuni 11, 2014, 09:25:48 am
Har brukt forskjellig karosserifett, bla Würth Universalfett I http://nettbutikk.wuerth.no/kjemi-papir-og-vaskeartikler/smoring/universalfett-i.

Siste mann ut no var Biltema sitt 'Understellsfett'
 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje-og-Smoremiddel/Fett/Universalfett-19826/


Tittel: Sv: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier
Skrevet av: 1303SSjuni 11, 2014, 12:18:22 pm
Bruker du fett med EP tilsetninger spiser det opp messing.


Tittel: Sv: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier
Skrevet av: Ivarjuni 11, 2014, 20:40:12 pm
I følge databladene på desse to eg har brukt, så er dei utan EP, men med litium......
Elles så har me jo brukt EP2 i propellhylser i generasjoner, så eg stiller meg litt spørjande til påstanden din?!?


Tittel: Sv: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier
Skrevet av: Tistlojuni 11, 2014, 21:32:18 pm
shell har ein grese som er for opne wireoverføringar og tannhjul. kjem ikkje på navnet(kan finna da), men den er svart og utrulig seig. den fyller opp slark utan problem. kjekk på kuleboltar og..
 men hadde jo vert greit å funne årsaken då


Tittel: Sv: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier
Skrevet av: Ivarfebruar 07, 2015, 14:05:57 pm
Då EU nærmar seg, måtte eg få ein varig løysning på dette slarkeriet.

Etter å ha løyst av armen oppå, kan eg med meterstokken måle nesten to mm radialslakk på bolten!

Ingenting målbart i bunn.
Som sagt så var bolt, 2x foringar, støvkappe + dingeldangel skifta i sommar.

Etter ein rask runde på verkstaden fann eg nokon utslitte kamakselforingar til 1958 Triumph Thunderbird 650. Dei hadde ca 1mm overdim på utsida, og ca 1mm underdim inni. Lengen er samme. Sintra bronse må vel vera bra ?!?

Ein runde i dreiebenken, og ein runde med justerbar brotsj, så blei det trang glidepasning

Montert og prøvekøyrt, og forbedringa blei formidabel ;D ;D

Dette går nok veien 8)