Tittel: Solex 32 BIC Skrevet av: Ivar på juni 25, 2015, 00:10:08 am Dette er litt off-VW-topic, så om moderator moderer meg, så er det OK.
På nettet ser eg at denne forgasseren er brukt på bla 356. Eg har den på ein Citroen HZ. Sidan Solex er jengs på VW tenkte eg at her er det professorar i mengder (i forhold til fb ;) ) Mitt spørsmål er; kvifor er denne plombert på noko som er rett over tomgang?!? Nokon som har vore borti slikt? [attachment=1] Der er ikkje mulig å stille på denne max skrua, utan å ryke plomberinga Denne motoren er 1600 med heile 45 hk. Burde den ikkje fått litt meir luft enn dette? [attachment=2] Tittel: Sv: Solex 32 BIC Skrevet av: Splitboy på juni 25, 2015, 18:43:54 pm Hei,
Denne gasseren sitter på Porsche brannpumper bl.a. Er ikke den samme som PBIC som er de som satt på tidlige Porscher og Okrasa settene til vw. BIC mangler akselerasjonspumpe - noe PBIC har. Kommer gasseren du har avbildet fra en brannpumpe? Mulig den ikke var tenkt å gå på fullt turtall? Tittel: Sv: Solex 32 BIC Skrevet av: Kjell Roar på juni 25, 2015, 21:12:58 pm Kanskje en plombering fra fabrikk, som skal fjernes før bruk?
Ellers har jeg fått tak i lite brukte Solex 32 PCI fra Håvard Kirkerud til en fornuftig pris. Mulig det er en bedre forgasser til ditt bruk? Stod på endel 1600 industrimotorer, og har akspumpe. Tittel: Sv: Solex 32 BIC Skrevet av: Ivar på juni 26, 2015, 07:40:46 am Takk for innspel karar!
Det ser ut for at de er snublande nære sannheten. Frå ei fb gruppe for dette køyretøyet fekk eg oversatt teksten frå fransk; " there is a regulator fixed with lead, which limits the vehicle speed and should never be modified!" Så blyklatten og strengen er ikkkje med oss lenger ::) Det viser seg likevel at gasstagoverføringane frå pedalen er neste begrensningen. No får eg ca 80-85% pådrag Greit at dette er eit køyretøy som ikkje bør bevegast i høgare hastighets område, har ein motor som kom i produksjon i -34, men til bruk i motbakkane me er belasta med her, så er det jo greitt å ha tilgong til meir enn rask tomgang 8) Får ha nokon testrundar, så får me sjå om det er behov for akspumpe ;) |