Tittel: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: Jesper1201 på juli 04, 2015, 21:47:52 pm Meget fornøyd med min ny monterte Bug-Tech spak, men jeg har en ting å utsette og lurer på om det er noe easy løsning..
Når jeg blir litt vel ivrig å skal røske inn andre gir så treffer jeg alltid(!!!) revers isteden siden det er ganske lett fjørtrykk for å komme inn i revers. Har tenkt tanken med å sette på stivere fjører, men de som sitter der er ganske stive allerede, når jeg tar de ut.. Noen som har hatt samme "problemet" og har en kjekk løsning? (Ja, jeg vet jeg bare kan røske spaken rett bakover, men du tenker ikke sånn når du har hjulspinn på første og skal gire kjapt som f.. over til andre ;-) ) Tittel: Sv: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: FooZ på juli 04, 2015, 22:35:14 pm Det er ikke bare possisjonering av shift-plata som er litt feil?
Tittel: Sv: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: Jesper1201 på juli 04, 2015, 22:36:50 pm Niks, fins ikke slik på Bug-Tech spaken.
Er denne typen det er snakk om, og her er den kun 2 fjører som bestemmer mottrykket til venstre når du skal inn i revers. [attachment=1] Tittel: Sv: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: FooZ på juli 04, 2015, 22:37:41 pm Damn, nice! Er den for bruk i drag-race, eller bruker du den til vanlig kjøring?
Tittel: Sv: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: BeetleBug på juli 04, 2015, 22:49:47 pm Du justerer fjørene. Veldig enkelt.
-BB- Tittel: Sv: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: Jesper1201 på juli 05, 2015, 16:30:30 pm Har prøvd det og får de ikke fult så stive som jeg ønsker.
Når jeg har justert de så det er passe motstand så komprimeres fjørene helt og jeg får ikke lagt inn revers. Får vel bare prøve å venne meg til å dra rett bakover :D Tittel: Sv: Bug-Tech girspak, revers problematikk... Skrevet av: Formula Vee på august 12, 2015, 15:59:41 pm Fikk hjelp til min på et par minutter. God service.
Hi Jan Olav, usually the height is 34mm from the bottom of the shifter to the top of the ball, but every car is a bit different. The ball should be snugg in the shiftpan but not pushing the shift rod down. When you not get into reverse its usually to deep. Kind regards, Markus |