Tittel: Korting av forstilling Skrevet av: Danny på mars 27, 2016, 23:52:34 pm Har prøvd senkeforstilling, likte ikke at det ble så stivt forann, så satte heller på senkespindler på orginal forstilling. Liker høyden og komforen. Har sporadisk subbing i skjermene og lurer på om jeg skal korte 5-6cm, for å slippe det.
Er det så enkelt som å ta av armene, ut med fjærpakke og lager, og kutte likt på hver side, kappe fjærene på den ene siden, og lage nytt sentreringshull, og sammen med hele shiten igjen? Må uansett ha hjulkontroll føre jeg kommer på veien igjen, så om det er så enkelt, lurer jeg på om jeg skal hive meg på oppgaven nå... Danny Tittel: Sv: Korting av forstilling Skrevet av: Danny på mars 27, 2016, 23:57:38 pm Hmm, ser jo nå at jeg må kutte i midten og sveise sammen igjen, tror jeg får leve med litt subbing i ny og ne....
Tittel: Sv: Korting av forstilling Skrevet av: MCCCIIIS på mars 29, 2016, 20:58:44 pm Hmm, ser jo nå at jeg må kutte i midten og sveise sammen igjen, tror jeg får leve med litt subbing i ny og ne.... Eller kjøpe en som er ferdig kortet;-)Tittel: Sv: Korting av forstilling Skrevet av: Danny på mars 29, 2016, 21:14:20 pm Subber ikke mye, litt ujevn bane i full sving, så subber det litt :)
Tittel: Sv: Korting av forstilling Skrevet av: wide5 på april 03, 2016, 09:03:11 am Du må ikke kutte på midten. Men på begge sidene, på utsiden av innfestingen.
Få heller noen som kan dette til å gjøre det for deg, hvis du ombestemmer deg igjen.👍 Tittel: Sv: Korting av forstilling Skrevet av: Kjell Roar på april 03, 2016, 19:11:25 pm Eller finn felger med større innpress. Hvilken boltsirkel har du, årsmodell bil?
Tittel: Sv: Korting av forstilling Skrevet av: Danny på april 03, 2016, 21:55:29 pm 1964 orginale felger.
|