Tittel: Originaleksos T2 - lekkasje Skrevet av: Ivar på mai 05, 2016, 22:57:34 pm Alle er så opptatt av å ha eit åpent anlegg. Eg er meir opptatt av å ha eit tett anlegg.
Korleis får folket dei forb....a skøytane til å hode tett over tid? Skøyten mellom varmepottene og potta bak er jo originalt med nokon 'asbestkonar', ditto skiver, og klammer. Korleis kan dette i det heile være tiltenkt å holde tett over tid?? Har montert nye deler på nytt anlegg. Har forsøkt å montere med 'monteringspasta', utallige forsøk med alternative kjemikalier i kombinasjon med dei originale ringane, og utan. Same driten alt ihop! Korleis har dei 'geniale' ingeniørane hos VW komme opp med ideen om at denne skøyten passer best av alt å plassere rett over motorfestet? Der det er minst plass av alle, i heile motorrommet?? Det er jo søren tute ikkje mulig å køyre meir enn 15-20.000 km/eitt år, før driten lekker som ein skakkjørt trombone >:( Er det ingenting som holder lenger?? Må snart bytte potta, og då vurderer eg å få svidd ut ordentlige flensar med boltar, og sveise dette på både varmepotter og potta bak. Nokon andre som har gått lei, og komme opp med noko bedre?? Tittel: Sv: Originaleksos T2 - lekkasje Skrevet av: Ivar på mai 17, 2016, 20:50:42 pm ?!? Så dette problemet er det kun eg som har...... ???
Tittel: Sv: Originaleksos T2 - lekkasje Skrevet av: SveinT på mai 17, 2016, 21:32:31 pm Kan i alle fall være stor kvalitetsforskjell på originale og repro klemmer. Gjett hvilken som virker best...
[attachment=1] Jeg har også god erfaring med å bruke reparasjonspasta fra Biltema, som monteringspasta ved montering. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Eksosanlegg/Eksosanlegg-Universal/Reparasjonspasta-2000017096/?artId=361723 Men har også laget flenser på en bil, og da ble det samme fasong som originalflensene mot topplokk. Da kunne jeg bruke samme pakninger på alt. |