Tittel: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: Endre S på juni 22, 2016, 20:51:34 pm Trenger nye drivakslinger til 03. Porsche 901 kasse og 944 bærearmer. Hvem har sånt? Totallengde som er ca 100 mm lengre enn original
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: pWolf på juni 22, 2016, 20:57:19 pm Jussi- Kuplapaja.
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: Roy Grelland på juni 22, 2016, 20:58:57 pm Sway-away har også en del forskjellig. Jeg har 2.5 cm smalere IRS-bærearmer og fant drivaksler der
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: G.D på juni 22, 2016, 21:38:57 pm Jeg bruker originale 944 drivaksler, men din er kanskje noe bredere..
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: KnastenradUndKnotenblech på juni 22, 2016, 21:51:45 pm GKN
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: BERGER på juni 22, 2016, 21:53:32 pm Jeg kjøpte mine til Rabalder hos Sway-A-Way, spesiallaget på mål :)
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: Endre S på juni 22, 2016, 22:35:30 pm Jeg bruker originale 944 drivaksler, men din er kanskje noe bredere.. Alu armene er litt bredere ja. Får sende noen forespørsler, takker for tips Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: Savanna67 på juni 22, 2016, 22:40:24 pm Skinne kan også levere spesial drivaksler. De tåler mye.
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: Endre S på juni 22, 2016, 23:23:38 pm Skinne kan også levere spesial drivaksler. De tåler mye. Betviler ikkje styrken i det Skinne leverer :-) men nå har eg ikkje tenkt å ha så mange nm i hekken 😎 Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: Endre S på juli 03, 2016, 22:42:54 pm Finnes det oppskrift/opplysninger på hvordan en finner ut mål på drivaksel. Ser at de leveres fra 15" til 22" . Så kommer det drivledd på. Kan dette regnes ut på noe vis?
Tittel: Sv: Hvor bestiller eg custom drivaksler Skrevet av: BERGER på juli 04, 2016, 07:23:47 am Finnes sikkert en riktigere måte å gjøre dette, men jeg tok en std aksling, kappet den i to, fjernet et godt stykke av den ene og laget en hylse som jeg satte på midten slik at den ble justerbar. Satte så denne sammen med åpne drivknuter på bilen uten fjærstavene slik at jeg kunne bevege armen opp/ned og finne lengden som gjorde at drivknutene var mest mulig sentrert hele tiden :)
|