Tittel: 1600 injection Skrevet av: P-stop på oktober 07, 2016, 16:55:05 pm Etter ca. 99 timer med feilsøking, måling og suging går bilen greit når den er varm.
Går overhodet ikke når kald. Ved videre feilsøking fant jeg at bensintrykkregulatoren ikke var koblet til vakuum. Fant heller ikke noe vakuumslange liggende å slenge. Fryd å gammen forsøkte jeg å finne ett uttak på spjeldhus som var oversett og kunne gi svar i form av falskluft. Neida der var alle tre brukt og jeg klarte ikke å finne nr. 4. Så da skal denne tydeligvis kobles sammen med en av de tre andre. Spørsmålet blir da hvilken. Sitter 2 uttak i halsen og ett under spjeld. Finner masse skjemaer på el og ohm og trykk. Men ingen oversikt over vakuumslanger. Ville vært greit å få på denne slangen der den skal så er en ting til i orden i hvert fall. Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: Pensjonisten på oktober 07, 2016, 17:57:42 pm Det var da voldsomt!! Nå er jeg mer interessert i timeprisen din??!! Ikke gi deg.
Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: Einic på oktober 07, 2016, 19:45:13 pm Hvis det er som på wasserboxer så skal bensintrykkregulatoren ha vacuum fra manifolden under spjeldet.
Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: TrettenNullTo på oktober 07, 2016, 21:55:43 pm Det var da voldsomt!! Nå er jeg mer interessert i timeprisen din??!! Ikke gi deg. 750 kr timen. Settes rett in på LP konto.Ikke sant P-Stop Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: Pensjonisten på oktober 08, 2016, 00:34:23 am Her rotter de seg sammen.
Da tror jeg han bare kan beholde den ::) Det skulle bli kr 74250,- og han er ikke ferdig enda!! Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: P-stop på oktober 08, 2016, 13:03:33 pm Slapp av vi innrømmer ca. 10 % pensjonistrabatt. ;D
Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: P-stop på oktober 08, 2016, 13:11:15 pm Hvis det er som på wasserboxer så skal bensintrykkregulatoren ha vacuum fra manifolden under spjeldet. Takk for svar. Da får jeg koble en y der å fortsette å søke.Har funnet en liten lekkasje også på retard siden av vakuumklokke på fordeler. Holder ikke vakuum. Føler allikevel at det ikke er nok til å forklare total håpløs gange ved kald motor. Men vi får se 100 småfeil blir jo litt til sammen det og. ??? Tittel: Sv: 1600 injection Skrevet av: 1303SS på oktober 11, 2016, 16:53:42 pm sjekk denne http://www.realtechsupport.org/UB/I2C/VW_L-Jetronic_Fuel_Injection_Workshop_Manual.pdf
|