VWNorge

Min klubb => Follo VW Klubb => Emne startet av: Squareback på mai 12, 2026, 00:06:17 am



Tittel: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: Squarebackmai 12, 2026, 00:06:17 am
Onsdag 20. mai kl. 18–20 fylles Follo museum opp med flotte, gamle Volkswagen-biler når vi inviterer til en ny runde med Cars & Coffee! Dette er kvelden for alle som elsker klassiske biler, god stemning og en hyggelig prat med andre entusiaster.

Ta en runde blant kjøretøyene, spark litt i dekka og nyt en vaffel med en kopp kaffe.

📢 Spennende foredrag kl. 19!
Trond Hagen, Som har kjørt fra Norge til Afrikas sydspiss i Renault 4 holder et spennende foredrag om turen. Anbefales!
📍 Sted: Follo museum, Belsjøveien 17, 1443 Drøbak

📅 Tid: Onsdag 20. mai 2026 kl 18-20.
Velkommen til en kveld med nostalgi, kaffe og bilprat! 🚙✨
Arrangementet er et samarbeid mellom Follo museum og Follo VW Klubb


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: TrettenNullTomai 13, 2026, 18:54:17 pm
Kult.
Prøver å få med Stoffer og meg selv.


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: Squarebackmai 15, 2026, 18:33:54 pm
Kult.
Prøver å få med Stoffer og meg selv.

Gjør det. Er også et klubbmedlem som tenker å selge sin meget original røde 1303S som dukker opp med denne.

Vi sees!


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: Squarebackmai 19, 2026, 19:05:57 pm
Har også latt foredragsholder Trond komme med inn med en Renault 4. Vi sees.

Gratis inngang for Alle!

Bilde fra et tidligere Cars & Coffee er vedlagt under!


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: Squarebackmai 19, 2026, 21:51:29 pm
Hei!

For de som vil, blir det felleskjøring fra YX Nygårdskrysset, Ski, i
morgen, onsdag 20. Mai til Cars and coffee, Follo museum i Drøbak

Avreise er presis kl. 17.30!

Tenkt kjørerute er i grove trekk: Kongeveien ->  Sundbyveien -> Årungen
-> Osloveien -> Follo Museum.

Resten møter rett på museet.

Flott foredrag KL 1900, med Trond Hagen, som har krysset et par kontinenter med Renault 4

Velkommen!


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: TrettenNullTomai 20, 2026, 08:47:13 am
Kult.
Prøver å få med Stoffer og meg selv.
Må nok melde pass her. Har litt for mye å gjøre før Super Scenic


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: Squarebackmai 20, 2026, 13:31:35 pm
Kult.
Prøver å få med Stoffer og meg selv.
Må nok melde pass her. Har litt for mye å gjøre før Super Scenic

Hei

Det går nok fint! Jeg rekker ikke Super Scenic i år, men det blir bra oppmøte i Drøbak i dag!


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum 20.5.2026 se artikkel fra Motor
Skrevet av: Squarebackmai 24, 2026, 08:17:12 am
Da kom det en fin artikkel i motor.no! 😄

https://www.motor.no/bil/follo-vw-klubb-pa-follo-museum/356173


Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20
Skrevet av: RuneAmai 24, 2026, 10:13:47 am
Moro :)