|
Tittel: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: Squareback på mai 12, 2026, 00:06:17 am Onsdag 20. mai kl. 18–20 fylles Follo museum opp med flotte, gamle Volkswagen-biler når vi inviterer til en ny runde med Cars & Coffee! Dette er kvelden for alle som elsker klassiske biler, god stemning og en hyggelig prat med andre entusiaster.
Ta en runde blant kjøretøyene, spark litt i dekka og nyt en vaffel med en kopp kaffe. 📢 Spennende foredrag kl. 19! Trond Hagen, Som har kjørt fra Norge til Afrikas sydspiss i Renault 4 holder et spennende foredrag om turen. Anbefales! 📍 Sted: Follo museum, Belsjøveien 17, 1443 Drøbak 📅 Tid: Onsdag 20. mai 2026 kl 18-20. Velkommen til en kveld med nostalgi, kaffe og bilprat! 🚙✨ Arrangementet er et samarbeid mellom Follo museum og Follo VW Klubb Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: TrettenNullTo på mai 13, 2026, 18:54:17 pm Kult.
Prøver å få med Stoffer og meg selv. Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: Squareback på mai 15, 2026, 18:33:54 pm Kult. Prøver å få med Stoffer og meg selv. Gjør det. Er også et klubbmedlem som tenker å selge sin meget original røde 1303S som dukker opp med denne. Vi sees! Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: Squareback på mai 19, 2026, 19:05:57 pm Har også latt foredragsholder Trond komme med inn med en Renault 4. Vi sees.
Gratis inngang for Alle! Bilde fra et tidligere Cars & Coffee er vedlagt under! Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: Squareback på mai 19, 2026, 21:51:29 pm Hei!
For de som vil, blir det felleskjøring fra YX Nygårdskrysset, Ski, i morgen, onsdag 20. Mai til Cars and coffee, Follo museum i Drøbak Avreise er presis kl. 17.30! Tenkt kjørerute er i grove trekk: Kongeveien -> Sundbyveien -> Årungen -> Osloveien -> Follo Museum. Resten møter rett på museet. Flott foredrag KL 1900, med Trond Hagen, som har krysset et par kontinenter med Renault 4 Velkommen! Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: TrettenNullTo på mai 20, 2026, 08:47:13 am Kult. Må nok melde pass her. Har litt for mye å gjøre før Super ScenicPrøver å få med Stoffer og meg selv. Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: Squareback på mai 20, 2026, 13:31:35 pm Kult. Må nok melde pass her. Har litt for mye å gjøre før Super ScenicPrøver å få med Stoffer og meg selv. Hei Det går nok fint! Jeg rekker ikke Super Scenic i år, men det blir bra oppmøte i Drøbak i dag! Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum 20.5.2026 se artikkel fra Motor Skrevet av: Squareback på mai 24, 2026, 08:17:12 am Da kom det en fin artikkel i motor.no! 😄
https://www.motor.no/bil/follo-vw-klubb-pa-follo-museum/356173 Tittel: Sv: Cars and Coffee, Follo Museum Drøbak 20.5.2026 KL 18-20 Skrevet av: RuneA på mai 24, 2026, 10:13:47 am Moro :)
|