Tittel: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: RZR-Marius på november 05, 2008, 02:08:35 am Får jeg dette til å bli "pent" og tett uten å måtte lage blekket selv? Har du gjort jobben og vet hva jeg må booke hos f.eks cip1?
ps; 1600n stod i en 1303.. Takker og bukker :D Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: OTO på november 05, 2008, 14:28:42 pm Jeg satte 1600 motoren rett i min 58 modell uten noen form for modifikasjoner på blekket, så her har du bare innbit deg at det blir problermer :)
Lykke til. Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: JS på november 05, 2008, 14:46:26 pm Om du har orginal bakplate på bilen din må du modifisere blekket som ligger over eksosen pga. annen bue i motorrommet.
Det kan jeg garantere deg ikke er innbilding. Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: RZR-Marius på november 06, 2008, 11:40:44 am Var den biten jeg tenkte på ja.. Takk for tipset!
Ellers går det greit på sidene? Er det ikke forskjellig bredde på motorrommet og`? Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: JS på november 06, 2008, 14:36:56 pm "Hyllene" på sidene er litt forskjellige, men det er så lite at du trenger ikke å gjøre noe med det.
Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: RZR-Andy på november 07, 2008, 19:26:37 pm Ny motorromspakning er greit, M!
Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: OTO på november 09, 2008, 13:53:23 pm Om du har orginal bakplate på bilen din må du modifisere blekket som ligger over eksosen pga. annen bue i motorrommet. Det kan jeg garantere deg ikke er innbilding. Tja jeg har ikke moddet noe i min bil, men bakplata er fra 1960 modell. utjør det hele forskjellen? Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: JS på november 09, 2008, 15:12:27 pm Finn-Erik måtte kappe ganske mye av det blekket på sin 1960 modell når han satte inn 1600 i våres.
Jeg skjønner ikke hvordan du får dette til å passe og bli tett? Om du holder opp et 30hk blekk ved siden av et til en 1600 motor ser du jo at det er STOR forskjell på den ytre buen? Tittel: Sv: Kjøleblekk v bytting til 1600motor i -58 T1. Skrevet av: OTO på november 14, 2008, 12:28:02 pm Finn Erik, har den "gamle" bakplata. Jeg har den "nye". Det er nok forskjellen.
|