VWNorge

Forum => Problemløseren => Emne startet av: Tistlo på august 16, 2012, 16:03:16 pm



Tittel: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 16, 2012, 16:03:16 pm
Scc turen står for døra og 1915 motoren eg nylig har hivd i dokaen min lekker olja som aldri før.. før eg satt den inn so bytta eg simringen bak svinghjulet, og etter mykje om å men når motor var komt inn og fyrd opp so droplar da jo passlig med olja frå bak motoren.. eg skifta ogso til eit alu reimhjul eg hadde liggande og etter fleire turar so sprutar det jo olje frå bak reimhjulet , overalt. heile motoren er fuktig i olja.. da eg lurar på er om oljelekasjen bak reimhjul er normalt på taiwan repro shit reimhjul eller om da er andre ting som gjer da? eg kjem vel til å setta på eit orginalt snart. da må nevnast att motoren har massevis av endeslark, dvs 1-2mm. da vart sagt att motoren var nybygd og att dei hadde gløymt svinghjulshims....men virkligheiten er jo thrustelageret som har lang vandring i blokka. kan detta føra til oljelekkasjen bak reimhjulet?
nr3: eg har  nett fyllt på 10-40olja, den har vel gått på 20-50 olja før. er da vert å skifta igjen?


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Filip/purityaugust 16, 2012, 16:27:50 pm
Har du ånding fra blokka? Der ved oljepåfyllinga eller i toppdekslene.


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 16, 2012, 17:17:40 pm
jadå men da er orginalånding, men av den store typen, ca 15-20mm i diameter og so går da ein slangestuss bort til eit lite biltema filter

dreiv å sjekka tenninga istad og da går jo ikkje an å vera i nerheiten av motorrommet når du rusar den opp, er oljedamp overalt  - men da kjem mykje ut av filteret, so eg skal istaden berre ta ein slange og senda alt ned og ut.. likavel, da stoppar ikkje oljelekasjen frå bak reimhjul. droplar friskt under motoren når den går på tomgang. skal prøva med eit orginalt eit no snart


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: TURBOaugust 16, 2012, 19:18:19 pm
Alu-reimhjul er no dritt,hadde det på min 1915,skiftet til tungt orginal-hjul å min lekkasje ble borte.Bedre ånding hjalp også på min.


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 16, 2012, 19:27:43 pm
satt på eit orginalt no, da hjelpte ikkje i da heile tatt :-\ so eg trur eg berre lar da stå te og so tar eg med meg masse olja..


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Jeeaugust 16, 2012, 20:17:49 pm
Om bakrelageret ditt er løst i lagerleie, og den nå skyter olje. Og dette på en nyoverhalt motor. Ville jeg ikke kjørt en meter. Du gjør bare skaden større ved å bruke den. Dvs.. om du har planer om å bruke den til moring.. kjør på  :D


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Jærvaaugust 16, 2012, 21:29:50 pm
Scc turen står for døra og 1915 motoren eg nylig har hivd i dokaen min lekker olja som aldri før.. før eg satt den inn so bytta eg simringen bak svinghjulet, og etter mykje om å men når motor var komt inn og fyrd opp so droplar da jo passlig med olja frå bak motoren.. eg skifta ogso til eit alu reimhjul eg hadde liggande og etter fleire turar so sprutar det jo olje frå bak reimhjulet , overalt. heile motoren er fuktig i olja.. da eg lurar på er om oljelekasjen bak reimhjul er normalt på taiwan repro shit reimhjul eller om da er andre ting som gjer da? eg kjem vel til å setta på eit orginalt snart. da må nevnast att motoren har massevis av endeslark, dvs 1-2mm. da vart sagt att motoren var nybygd og att dei hadde gløymt svinghjulshims....men virkligheiten er jo thrustelageret som har lang vandring i blokka. kan detta føra til oljelekkasjen bak reimhjulet?
nr3: eg har  nett fyllt på 10-40olja, den har vel gått på 20-50 olja før. er da vert å skifta igjen?


1-2 mm i endelslakk  :o  :o  Ehh, glemt svinghjulshims...  ::)   Om du kjører 10-40 olje eller 20-50 olje med det som du har beskrevet som nybygd motor tror jeg spiller heller liten rolle.
Reimhjul på T1-motor har jo gjenger som "skrur olja" tilbake igjen. Har hørt at noen repro-reimhjul mangler dette.  Her er det nok flere ting å  ta tak i før jeg hadde kjørt noe lenger enn inn igjen i garasjen med denne her.
Kjøre med 1-2mm i endeslakk er ganske spenstig  ;)


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 16, 2012, 22:23:34 pm
Det er ikkje ein nyoverhalt motor, det er ein "nyoverhalt motor" - to heilt forskjellige ting.. nevnte eg att den er bygd på ei 1300 blokk?

shimsa er/var ikkje gløymt, da var berre ein konklusjon på endeslarken og ikkje mine ord. okkesom eg har kjørd mangfoldige mil på rundt eit halvt år med denne motoren i ei bobla, men det er fyrst no att olja tyter ut bak reimhjulet. menmen blokka er jo igrunn kaputt so den får tola ein tur til østlandet med litt olje etterfylling :)

og vist nokon har blokk tatt opp til 94mm er eg intrisert


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: justandyaugust 16, 2012, 22:32:09 pm
kjørte med en utslitt orginal 1300 fra mai-slutten av september for 2 år siden med motoren med 1-2mm endeslakk. slet veldig med ekstrem varme type 120-130 grader i olja, bensinen kokte i gasseren når jeg stoppet men det gikk det.  ;D men motoren min lakk ikke mye olje( bare litt vet støttstang rørene)

men hadde vært skeptisk til å kjøre 50mil med en motor som det renner olje ut bak reimhjulet på. har ikke du et lass med andre motorer da tistlo??


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 16, 2012, 22:41:57 pm
nevte eg att eg allerede har kjørt ganske mange mil med denne motoren:) den vert ikkje for varm, isofall har ikkje detta noko med endeslark eller oljelekasje å gjera. eg har ogso ein utsleten 1300 i ein 67, med endå meir endeslark og den går som ei klokka..men drar dårli i bakkane(reknar med innsuga er tette i koks)

ellers er da avreise imorgo tidleg so trur eg droppar å byta motor. var ein grunn til att eg valgte å bruka denne 1915motoren og. dokaen treng dei siste hestane:)


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Lars Brattengaugust 17, 2012, 00:34:46 am
God Tur. Satse på at du kommer ned da.


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 17, 2012, 00:45:10 am
håpar virklig eg og ;D


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Dewilaugust 17, 2012, 08:47:06 am
kjørte med en utslitt orginal 1300 fra mai-slutten av september for 2 år siden med motoren med 1-2mm endeslakk. slet veldig med ekstrem varme type 120-130 grader i olja, bensinen kokte i gasseren når jeg stoppet men det gikk det.  ;D men motoren min lakk ikke mye olje( bare litt vet støttstang rørene)

men hadde vært skeptisk til å kjøre 50mil med en motor som det renner olje ut bak reimhjulet på. har ikke du et lass med andre motorer da tistlo??
Da regner jeg med at jeg ser en diamantblå griselav 1967 modell på scc i kveld ;D


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: justandyaugust 17, 2012, 10:05:48 am
motoren jeg har i nå, er det jo ikke lekkasje men en liten foss..  >:(


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Dewilaugust 17, 2012, 11:06:16 am
Slå i en plugg ;D


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: hovdingenaugust 17, 2012, 19:20:26 pm
Jeg krysser fingene for deg Tistlo og er spent på hvordan denne historien ender. 8)


Tittel: Sv: dagens oljelekasje spørsmål
Skrevet av: Tistloaugust 20, 2012, 23:03:32 pm
gjekk heilt fint detta:) etter ca 100mil og tett oppunder 200liter bensin gjekk da berre 5-6liter olja totalt, og da må vel vera godkjent.
pga ein luguber tennplugg vart eg kjøyrande på litt 3 og litt 4 sylindara frå scc til elverum og til gol, der eg fekk pluggar hjå "ovalt" sjølv med full bil og hengar so makta han seg opp bakkane med dårlig tenning, men vart andre bollar når siste plugg var skikkeleg med og