VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Mr. G på februar 28, 2017, 17:18:57 pm



Tittel: Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4
Skrevet av: Mr. Gfebruar 28, 2017, 17:18:57 pm
Skal til med ein lett demontering, reingjering og gjennomgang av ein 2 liter type 4 motor i latebay.
Bilen har kmteller i speedometer som går til 1.mill. Så den har med svært stor sannsynlegheit rulla ca 225.000km.
Har lest meg til at kammen er ein svakheit på desse.
Er ikkje meint å splitte blokka.
Reknar med at ein ser kammen under stempelet når sylinder er tatt av slik som på type1-motor.
Er dette "godt nok" for å sjekke tilstanden på kamaksling?


Tittel: Sv: Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4
Skrevet av: tmatremars 01, 2017, 17:56:48 pm
Dersom du likvel har motor demontert vill jeg uansett anbefale å dele blokka for å sjekke alt og få rengjort innvendig.
I de type-4 blokker jeg har åpnet til nå har i alle fall kam/løftere vær (over)moden for bytte.

Kam profil på orignal kammen er utformet for å klare avgasskrav, men resultatet er høyere temperatur i toppene og høyrere forbruk
Dersom du ikke har som mål å holde motor 100% original ville jeg satt inn løfter foringer, T1 løftere og en alternativ kam tilpasset kompresjon, eksos, forgassere og type bil.
Eventuelt ny kam og type-4 løftere med "stor fot", men vet ikke om noen produserer dette nå







Tittel: Sv: Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4
Skrevet av: Mr. Gmars 01, 2017, 23:55:22 pm
Då er såpass mykje demontert at ein ser kamakslingen. Ein ser tydeleg det karakteristiske mønsteret etter ventilløftaren.
Kjenner også mønsteret med fingeren, men er ikkje mykje.

Eller der dette såpass at den bør skiftast?

Då reiser jo spørsmålet kva kam ein skal velga.
Skal fortsatt stå i bay-buss og har foreløpig plan om å bruka std forgassere. Kanskje litt høgare kompresjon.
Så nokon fleire hestar / botndrag skadar ikkje.

[attachment=1]