Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
|
121
|
Bruktbørsen / Deler selges / 1641cc tsalgs
|
på: juli 30, 2011, 19:49:33 pm
|
Nybygd 1641, ny sylindersats, kam osv. Turnkey. Sett i bil og kjør. Ny sentermontert dobbel gasser 40
Mvh Tommen
|
|
|
127
|
Min klubb / Trondheim VW Klubb / Sv: Frøya 2011
|
på: juni 06, 2011, 20:17:23 pm
|
Du mener at dem var så fyllesjuke at det hastet med å komme i mål?
Ikke noe problem med fyllesyke her Kalle. 4 pils og en pizza blir man ikke syk av hmmmmm...Synes bestemt d luktet trøndersk kulturdrikke av den flaska til Tommen Hehe isbrevann må man ha slik at en får ordentlig rykkninga i høyrefoten angre for at æ ikke fikk tetta girkassen slik at æ fikk testa bilen me "nymotoren" men får vel prøv om d bli oppdalstur;) Takke for en kjæmpetur gutta. To be continued;) Tommen det var rein imsdal fra skikkelig isbrevann
|
|
|
142
|
Forum / Problemløseren / Sv: Dysing av 2332cc
|
på: mai 13, 2011, 17:07:28 pm
|
hei hvist du står på tomgang og gir full gass hva skjer da? Dør den ut?hvis ja større bensin dyser prøv 180-190 bensin dyser står i bunn og 200-205 luftdyser står i toppen på dyse røret tenning rundt 25 grader burde du ha
Mvh Andersen Racing
Nei den dør ikke ut men " brommer" litt før den kommer. Skal prøve litt forskjellig når jeg får bestille nå dyser. Har kunn 140,150,160 bensin og f2,f11 rør. Men mangler luft dyser. Skal sette gasserene på grunn innstilling nå og prøv å forske på nytt;)
|
|
|
144
|
Forum / Problemløseren / Sv: Dysing av 2332cc
|
på: mai 12, 2011, 20:25:13 pm
|
Når du legger ned så mye peng i topper og sikkert andre ting også så er lambda et must. Men hvis den går greit på lite gass og greit på full gass, altså kun dårlig i midten så må du som regel ha større luftdyse.
Nei det er nettopp at den funker ikke på full gass. Men skal prøve me lambda.
|
|
|
146
|
Forum / Problemløseren / Dysing av 2332cc
|
på: mai 12, 2011, 11:58:41 am
|
Hei.
Er det noen der ute som kan hjelpe meg med Dysing av en 2332cc??
Lurer på hvilke dyser jeg bør bruke på gasserene. Jeg har 9,71 i kompresjon, det er ms 230 topper fra Jpm. 1,25 Vippestell. Korte innsug. 48 idf.
Hvilke bensindyser jeg bør bruke, luft, tomgang osv.
Håper noen kan svare på Ca hva jeg bør gå for. Motoren oppfører seg som følgende: ligg fint på jevn gass. Men med en gang jeg trør pedal å motoren får motstand så popper det og mister effekt. Litt sånn kengeru effekt;). Aks dyser er åpen osv.
Mvh Tomme Mvh tommen
|
|
|
|