Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
|
151
|
Bruktbørsen / Biler selges / Sv: Team KDF Looker søker nye eiere.
|
på: januar 16, 2014, 18:30:09 pm
|
2 andeler kjøpt. Kom igjen folkens. Speed opp kjøping av andeler slik at denne er klar til trekking til sommeren. Og jeg har plass allerede i garasjen til denne. Trenger ikke rydde en gang ! Anders.
|
|
|
159
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Ragtopdeler til salgs. Både 2 og 3-folders.
|
på: januar 04, 2014, 22:25:05 pm
|
300,- for nyere bøyle [/quote] Budet er godt nok, så om ikke noen andre byr over, så får du den. Avslutter denne auksjonen mandag kl 20.00 forumtid. PS. Denne kan jeg ta med meg til Bergen, da jeg skal på et møte på Mongstad 19-21 januar. Om det passer at du møter meg på Flesland/Bussgarasjen eller Knarvik, så får du den fraktfritt.
|
|
|
160
|
Bruktbørsen / Deler selges / Ragtopdeler til salgs. Både 2 og 3-folders.
|
på: januar 04, 2014, 21:13:18 pm
|
Bilde 1-3 Frontbøylen med lukkemekanisme, men uten håndtak og dekslet som fester toppduken. Se bilde. Kommer fra en 1950-modell. Pris.... bud over 1000.-
Bilde 4-5 En bøyle til et nyere tak ( sikkert 2-folder) Se bilde. Pris..... Bud...... Billig.
|
|
|
161
|
Bruktbørsen / Deler selges / Splitvindu utkappp fra 50-modell boble. SOLGT.
|
på: januar 04, 2014, 20:53:45 pm
|
Er det noen interesse for et split-utkapp ? Dette kommer fra en 1950-modell. Det har en liten bulk over og under høyre vindu ( Sett bakfra), men er ellers i god stand. Kun overflaterust.
Pris = bud over 1500.-
Kan være behjelpelig med frakt til Trondheim, eller kan pakke og sende om det er interessant.
Anders.
|
|
|
163
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Formel Vee
|
på: desember 07, 2013, 23:02:00 pm
|
hva er realistisk prisnivå på slike?
Jeg solgte min 69-RPB uten motor og delvis manglende karosseri/glassfiber for 5-6 år siden for 18K. Jeg ville gjettet på ca 30 for et komplett objekt, og minst 50 for en ferdig preppet bil med lisens. Prisene varierer også mye med fabrikat og hvor mye jobb som er lagt ned i tuning av motor. Anders.
|
|
|
164
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Formel Vee
|
på: desember 07, 2013, 11:19:12 am
|
De finnes der ute, i garasjer og låver og kjellere. Tar ikke mye plass og blir sjelden og aldri brukt. Nå er det lenge siden jeg har sett noen til salgs. En bekjent og tidligere arbeidskollega har 8 stykker (RBP, Beach og Hansen) Minst en av dem er lisens på, og han kjører 3-4 løp hvert år.
Han burde selge noen ( både plassmessig og praktisk sett) men har ikke hørt han har snakket om å selge. Om du ønsker å ta kontakt med han å prøve å overbevise han om nettopp dette, så kan du få navn og telefonnummer av meg. Han holder til i Halden.
Anders.
|
|
|
165
|
Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Min første
|
på: oktober 17, 2013, 20:52:30 pm
|
Ja denne ser jeg når jeg kjører på "nordsia" som det heter der den står. Tror ikke denne har vært mye brukt de senere årene. Har stått ute på samme plass i flere år ser det ut til. Tøff bil, selv om det ikke er min stil.
Anders.
|
|
|
171
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: T-1 Oval. Håndbrekkdeler og braketter til pedalsett.
|
på: september 25, 2013, 07:31:57 am
|
dei håndbrekk delane, befinn dei seg inni tunellen eller i forbindelse med sjølve håndbrekket. mistenker at eg har pedaldelane. sjekker imorgo ettermiddag.
De befinner seg helt foran på bilen, bak dekselet som du finner mellom forstillingsrørerene. Trenger faktisk mutrene som sitter på håndbrekkwirene også. Hadde vært gull om du hadde alt dette Tistlo. Anders.
|
|
|
172
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / T-1 Oval. Håndbrekkdeler og braketter til pedalsett.
|
på: september 23, 2013, 23:35:10 pm
|
Heisann. Jeg mangler noen smådeler til håndbrekket og noen braketter til pedalsettet. Se vedlagte bilde. Håndbrekkdelene finnes på bobler med mekaniske bremser opp til 1960, og alle bobler opp til -55 har jeg fått vite. Brakettene skal finnes på alle pedalsett som har rullepedal, altså opp til aug-57. Alt av interesse ! PS. Om Kent/Mr.Bubblehead blander seg inn og "overtar" denne tråden, så er det helt greit. Dette er et samarbeid vi har. Anders.
|
|
|
173
|
Min klubb / Salten VW / Sv: Cruise-tur i Bodø/Fauskeområdet
|
på: september 05, 2013, 11:13:56 am
|
Hei espen. Jeg er med. Sett en dato ikke alt for langt frem i tid. Og så tror jeg vi må la jungeltelegrafen gå utenom forumet .også. Ikke alle som er innom her enda. Kjerringøy passer utmerket!
Anders.
|
|
|
174
|
Min klubb / Salten VW / Sv: Vi og bilene våre !
|
på: august 21, 2013, 13:15:25 pm
|
Mitt navn er Anders Fiva og bor i Bodø. Jeg har drevet med VW i ca 15 år, og kjører i dag en 1951 Split-boble. Har også 3 andre bobleprosjekt på gang. En -43, en -55 og en -59 modell.
|
|
|
175
|
Min klubb / Salten VW / Vi og bilene våre !
|
på: august 21, 2013, 13:09:12 pm
|
Her oppfordrer vi til å presentere dere. Si litt om hvem du er, hvor i Salten du holder til, og hvilken bil du kjører.
|
|
|
176
|
Min klubb / Salten VW / Sv: VW-interesse i Salten
|
på: august 09, 2013, 10:57:11 am
|
Knall Espen !!!!
Jeg foreslår at vi starter to nye tråder. En som heter: Vi og våre biler. Og en som heter kjøp og salg. Og så kan vi jo også bruke denne siden når vi skal samles og kjøre tur.
Anders.
|
|
|
179
|
Forum / Problemløseren / Sv: 30 hk industrimotor vil ikke gå på tomgang. Trenger tips.
|
på: juli 04, 2013, 13:38:01 pm
|
Jeg har verksted med løftebord, så jeg rev like godt ut motoren. Det var bare et tynt lag med sot i forvarmingsrøret. Ingen problemer å blåse gjennom med trykkluft. Fylte det med rødsprit og lot det stå, blåste gjennom igjen, fremdeles ikke mye som kom ut. Tror nok ikke det er dette som plager motoren. Forgasserproblem tror jeg heller ikke det er, så nå er det tenningssystemet jeg må gå igjennom. Greier ikke å SE noe feil med det. Jeg har et nytt fordelerlokk jeg skal prøve. Etter det er jeg tom for ideer. Kom gjerne med flere tips om det finnes. Jeg drar på jobb ut i havet nå i dag, og har 2 uker på å fintenke.......... Anders.
|
|
|
180
|
Forum / Problemløseren / Sv: 30 hk industrimotor vil ikke gå på tomgang. Trenger tips.
|
på: juli 04, 2013, 08:54:59 am
|
Røret blir ofte tett av karbon fra eksosen, så den må sjekkes/renses. Og det fører til forgasserising når det ikke er iorden. Dessuten, hvis du kjøper nye pakninger fra de fleste delepusherne, får du feil pakning mellom eksos og forvarmerrør. Pakningen dekker for endel av tverrsnittet i røret, da det er beregnet for 34 hk og nyere. På pakningen du skal ha, er hullet til forvarminga plassert i offset i forhold til pinneboltene, mens nyere motor har hullet i senter.
Tusen takk for godt svar. Da har jeg i alle fall korrekte pakninger. Så er det BARE å få av innsuget.
|
|
|
|