Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19
|
156
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Mere deler nå.
|
på: januar 13, 2011, 21:25:12 pm
|
Hei Geir
"002 gearkasse fra 76 m/aksler"
Hva slags kasse er dette? Hvilke bil er det til. Hva slags stand
Er på jakt etter en 1303 kasse 74-og senere.
Marius
Disse sitter i Transportere. Ikke bolt-on i bobler.
|
|
|
157
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Mere deler nå.
|
på: januar 13, 2011, 21:24:17 pm
|
Straight cut kam drev: DRD Type 1 Straight cut gear set. 500,- justerbart eller fast?
Justerbart, dette er AA produkt. Følger med 3 sett med skiver for justering.
|
|
|
158
|
Bruktbørsen / Deler selges / Lagt til mere deler som selges.
|
på: januar 13, 2011, 18:23:46 pm
|
Litt copy og paste....
Stock ratio or 1.25 ratio cam.
1 stk: DRD 280 Cam, 280 duration, .444 lift (Excellent torque cam on any size engine, bus and off road). 800,-
Ratio Rocker cam 1.4 or 1.5
1 stk: DRD R302 Cam, 302 duration, .530 lift( Hot street cam , 2000cc and larger, dual carbs and good heads, used in most of our 185+hp street engines, broad power band revs to 6700 rpms. 800,-
2 sett løftere: DRD type 1 chilled iron lifters, designed to be matched with chilled iron cam blanks only. All cams sold by DRD are to be used with these lifter sets. Lifters have been ground with the propper crown , to promote proper lifter spining. Sold in sets of 8. Elimiate cam and lifter failures with a proven combination. 800,- pr.stk
1 sett Vippearmer 1,4. Scat: New type 1 scat rocker kits. Includes solid shafts, new blocks, lash cap set with extra side shim washers, sold pairs of 2. These are the best forged rockers made, super strong, and quieter than rest, due to solid constuction. These rockers have Massive over sized, hardened adjusters, that will not wear out. 2000,-
Straight cut kam drev: DRD Type 1 Straight cut gear set. 500,- SOLGT.
T-4, 2 liter veiv med tilhørende råder m/ ARP bolter. 2000,- Solgt.
Div. T-4 blokker. 2 brukte glassblåste og Alodine behandlet, samt 1 NOS.
ARP bolter til T-4 blokk. Case thru bolter 6 stk. samt pinnebolter for syl/topp 16 stk. 1000,- SOLGT.
T-4 topper, firkant eksos, glassblåste og igjensveiset plugghull.. Bud
Intermediate housing BILLET til 091 kasse. 3000,-
Komplett T-1 kasse m/aksler og tromler. fra 64 mod. bud.
IRS bakende, kappet 10cm. fremfor torsjonsrør, ikke bærearmer. Komplett T-4, 1700 motor. W kode, innsprut. Race stoler, ligner på noe hardplast greier, med trekk. Aldri brukt. MMS bilde 002 gearkasse fra 76 m/aksler Motorluke splitt, pope nose m/pæreholder og glass. Håndtak med lås, ikke nøkkel. Bra stand, til å være 60 år gammelt. Lemmertz Sprint Star, 4x130. 4,5x15 felger, 4 stk. Urørte, og patina deretter, men ikke gæli.. Kan sende bilde på MMS Lemmertz Sprint Star 4x 130. 5,5x15 felger, 4 stk. Fine og dype. Lakkert i hvitt og svart... Kan sende bilde på MMS
T-4 innsug, for 2 stk dobble, passer DRLA/IDF gassere. MMS bilde. Oljekjøler, ekstern. ca 30x18 cm. Hang under Ghia'n i sin tid. Hydrauliske slanger sitter på. Med flaks så passer de og.... MMS bilde H beam, Scat råder. NYE. 5,4" med VW journal. 2000,- Solgt. JE stempler, smidde. 4"/101,6 mm. 4000,- Magirus Deutz sylindere. 100 mm. borring. Må maskineres. Gromme ting til din 4 tommers wasserboxer motor. :-) T-4 Blokk. Maskinert for Porsche vifte og 103/105 mm sylindere.
|
|
|
162
|
Forum / Problemløseren / Sv: Porsche vifte
|
på: januar 03, 2011, 19:01:01 pm
|
Ser bare B+ klemma på bildet, den skal til batteri. Har denne innebygd regulator? isåfall så skal du vel bare ha en ledning til ladelampe i tillegg. Husk å jorde dynamo mot motorblokk og gearkasse til chassis.
GeirH
|
|
|
163
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Betalt mye, fått lite.
|
på: desember 31, 2010, 21:54:25 pm
|
Etter litt uthenging på nett, så begynnte det omsider å skje litt. Toppene dukket ALDRI opp, men deler for tilsvarende verdi er nå ankommet. Litt mer til meg selv som havner under senga, (tur(bo)motor til Bay'en) og deler til en bekjent kokk fra VW miljøet. Da vet jeg hvor jeg IKKE skal handle flere ganger.... Godt nytt år til dere alle.
GeirH
|
|
|
167
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Betalt mye, fått lite.
|
på: november 23, 2010, 15:16:39 pm
|
Ringte banken, og de sa det gjaldt i 13 måneder. Rekker IKKE den heller da.. Sånn er det når en er godtroende. Men når det er sagt, så har jeg jo handlet fra DRD tidligere med hell.
|
|
|
168
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Betalt mye, fått lite.
|
på: november 23, 2010, 12:13:26 pm
|
Litt treg jeg og da. Sjekket litt mailer og PayPal kontoen min. Beløpet har gått via PayPal, så en mail er på vei dit. Se hva de sier.
|
|
|
169
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvor lavt kan det bli?
|
på: november 20, 2010, 23:58:27 pm
|
Smaken er helt klart forskjellig, men jeg ville aldri kjørt noe slikt. Dette er bare dumt. Noe av det geniale med autoMOBILEN er at den kan ta deg dit du vil, og det gjør jo ikke det greiene der. Dette blir litt som å sitte i rullestol når det er trapper inn til pub'ene... Men for fesjå så er det sikkert fett for noen.
|
|
|
170
|
Forum / Snikk-snakk / Betalt mye, fått lite.
|
på: november 18, 2010, 21:20:54 pm
|
Vel, en gang skal jo være den første. Har i mange år bestillt deler til VW fra USA. Det har vært ganske problemfritt. Nå sliter jeg litt med DRD racing heads. Bestillte i sep. 2009 noen Outlaws topper med innsug. Over 1900 dollar forsvant raskt fra kontoen. Etter en del purringer og forskjellig unskyldninger fra Darren, så viser det seg at de ikke greier å produsere dette. Her er det klassiske skinnet solgt før bjørnen er skutt. SÅ blir vi enige om at jeg kan ta ut det han skylder meg i andre deler. Heller ikke dette går bra. Sitter her og venter enda. Har ikke ringt og snakket med han, da jeg fort vil komme til kort språkmessig når jeg vil utrykke min misnøye. SÅ er spørsmålet hva gjør jeg? Truer han med uthenging på nett, god gammel dags grisebank....
|
|
|
175
|
Forum / Problemløseren / Sv: Vekt-toleranse
|
på: november 05, 2010, 21:24:48 pm
|
Dette hjelper deg ikke mye, men hvis du har plukket disse rådene ut av en motor som ALDRI har vært oppe, vel så ligger de innenfor VW spec'en.
|
|
|
177
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Oxyboxer Wannabe
|
på: november 03, 2010, 21:39:50 pm
|
ja geir blir spennende å se på temperaturer. trur ikke WBX toppene vil overleve uten noen form for væske igjennom for kjøling.
Hadd no tænkt å bruk litt vatten da, og noen "nusselige" radiatorer.
|
|
|
178
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Oxyboxer Wannabe
|
på: november 03, 2010, 10:57:22 am
|
Så bra Jørn. Dette er artig. Vært planen min i lengre tid å kjøre WB topper på 4" motor med luftkjølte sylindre. Men det å bruke olje som kjølemedie har ikke streifet meg. Stå på videre.
|
|
|
|