Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 92
|
215
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: CSP og personnummer
|
på: juni 23, 2013, 22:03:28 pm
|
Har handlet der 3 ganger. Har sendt Mail mange ganger og de svarer raskt. De trekker fra tysk moms.
sitter med fakturaen her, og tysk moms er ikke trukket fra Er tysk mva spesifisert på fakturaen?
|
|
|
216
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Anbefalt bensinpumpe/ regulator til doble 45 Dellorto...?
|
på: juni 20, 2013, 21:39:50 pm
|
Facet blue top og Malpassi filterking = Stillegående, og tilstrekkelig med fløde. Filter innebygd i ragulatoren (anbefaler ikke med glass kuppel.) Veldig driftsikkert. Membranpumpe.
Høres veldig bra ut for en gatebil. Driftssikkert, funksjonelt og ikke minst stille. Holley pumpene er fine om du liker å høre lyden av pumpa overdøve motoren. Har bra erfaring med orginalpumpe. Viktig å måle trykket på en skikkelig måte uansett hva du velger.
|
|
|
217
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Turteller på motor med magnet-tenning?
|
på: juni 19, 2013, 21:45:40 pm
|
Takker! Vil den gå på alle 12V turtellere, eller bare på Autometer som det står på nettsiden? Har en gammel sexy VDO som jeg evt vil bruke. Skal kunne fungere på flere, men jeg har ikke fått den til å fungere 100% på Autometer. Nålen "hopper" periodisk, men ikke noe verdensproblem. Har tenkt å forsøke bedre skjerming av ledningen fra konverter til magnet.
|
|
|
222
|
Forum / Problemløseren / Sv: Katta i sekken.
|
på: juni 13, 2013, 15:50:28 pm
|
For oss som ikke fikk med oss pre-edit....hva handler dette om? 53-modell?
Pre-edit var det -58. For nytt for deg mao.
|
|
|
224
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hjelp til identifisering av turteller
|
på: juni 13, 2013, 14:01:50 pm
|
Da har jeg vært ens ærend i bingen for å lese av dette nummeret. Det står faktisk 901 741 302 06.
Da gjenstår det å forstå seg på hvor mye som gjenstår av 911R turtelleren. Går det an å forandre en 912 til å fungere riktig til 10000? Eller motsatt, går det an å forandre en 6er til 4 og hvorfor er det brukt et 912 hus?
Begge deler går fint å få til. Hør med Kobus, han har flere av dem. Mye replica der ute visstnok. 912 hus ble sikkert brukt for at man fikk tak i et billig? Husene er vel like som 6syl?
|
|
|
225
|
Forum / Problemløseren / Sv: Katta i sekken.
|
på: juni 13, 2013, 12:26:28 pm
|
- Du har kjøpt en 60 år gammel bil, over telefon. - Om det er snakk om orginalmotor koster en godt fungerende brukt et par tusenlapper. - Den tar en ettermiddag å bytte.
Og dette skal til forliksrådet? Jeg hadde kanskje sett på andre løsninger med mindre det er en spesiell motor eller en helt spesiell bil i svært høy prisklasse.
Mvh Johnny
|
|
|
229
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: The real deal eller repro?
|
på: juni 11, 2013, 19:26:41 pm
|
Jeg har også undret meg over dette, spesielt i tilfeller der kopiene er veldig "bleke", f.eks 8 spoke. Men slik er det bare, markedet har talt.
|
|
|
230
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Turteller på motor med magnet-tenning?
|
på: juni 10, 2013, 16:43:59 pm
|
Søk. Har vært tatt opp før.
Takk! Dette fant jeg: "Av andre ting så kan det nevnes at du må enten ha en magnet tilpasset turteller eller en magnet-til-turteller-adapter for å se turtallet Det er Autometer som lager begge deler." Er det bare jeg som ikke får søkefunksjonen til å funke på forumet? Jeg søker heretter kun via Google... det funket bedre Siden det ble skrevet har Autometer kuttet turtellere som virker direkte på magnet, så vidt jeg kan se av deres hjemmesider.
|
|
|
240
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvorfor er luftkjølt VW så billig?
|
på: mai 28, 2013, 22:20:11 pm
|
Austin - du har jo vært med i noen år nå, er dette den første "dumpen" i markedet du har vært med på?
Jeg husker at en slet enormt med å selge en veldig fin (var det gul og hvit?) splitbuss i osloområdet for ca 10 år siden. Var det 35.000 han skulle ha mon tro? Den gikk etter noen måneder til UK, naturlig nok.
Alle slike markeder har vel sine ups and downs?
|
|
|
|