juni 03, 2024, 23:51:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
271  Forum / Snikk-snakk / Sv: Youtube video tråd på: august 14, 2012, 06:49:20 am


Like festelig kvar gong denne dukker opp
272  Forum / German/Euro-look / Sv: Min German/race looker på: mai 05, 2012, 22:14:45 pm
Bli heller overrasket over hvor mye org. boltenene tåler!
273  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: 150tusen? dyrt gitt på: april 22, 2012, 22:13:00 pm
Gamlebilen min.
274  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Topper T1 på: februar 10, 2012, 11:06:47 am
Har et sett med comp. el. liggende, kan leveres med rustfri eller titanventiler. 48 & 40mm,- ev. ferdig portet.
275  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: T4 sveiseflens turbo kjøpes på: januar 07, 2012, 21:42:09 pm
Postlagt i formiddag.
Takker for hjelp når det var min tur a motta.
276  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: T4 sveiseflens turbo kjøpes på: januar 06, 2012, 22:36:03 pm
Den er i posten i morra til deg tenker jeg.
Enkell eller dobbbeltløp?
277  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Topp modifisering på sitt ypperste. på: desember 09, 2011, 14:56:33 pm
Mtp på det med antall ventiler osv, så drister jeg meg til å nevne at Porsche fortsatt sverger til 2 ventiler pr sylinder, og det er sikkert ikke uten grunn Gliser

De gikk fra 2 ventiler pr. sylinder til 4 i 1999 med 996 modellen.
BTW: 959 kom med 4 ventiler pr. sylinder.

My bad Kult Var det da motorene også ble vannskadet?

996 var den første 911´n med vannskade. Men 959 var luftkjølt.









959 var både vann & luftkjølt.
278  Forum / Hva skjer? / Sv: JPM Dyno Day #8, 15 oktober. på: oktober 13, 2011, 18:01:58 pm
Lenge sida ej har glett mej so masse til å bli pissatrengt!
279  Forum / Hva skjer? / Sv: JPM Dyno Day #8, 15 oktober. på: oktober 12, 2011, 15:25:13 pm
Ser ut som det kan bli tøft å vere hjort, og samtidig beholde livet i sør-sverige mot slutten av denne veka...
280  Forum / Hva skjer? / Sv: JPM Dyno Day #8, 15 oktober. på: oktober 12, 2011, 09:39:57 am
Hjortfilet er suverent i sør-sverige, så går for den.
281  Forum / Problemløseren / Sv: "VERTIGATE SHIFTER" på: august 25, 2011, 08:05:24 am
Har en liggende som muligens ikke blir brukt...t-1 kassse eller?
282  Forum / Problemløseren / Sv: Kjølevifte T-1 på: august 13, 2011, 09:28:13 am
Tigget forsiktig over ei vifte for nokre år siden, uten tilsettning, men problemet er at den kan slå seg en ørlitengrann. Kunne kjenne på motoren/viftehuset etterpå at det ikkje var heilt bra. Ville nok gått for en som er ballansert etter sveising. Kjører du mer moderat turtall eller powerpully holder en org. vifte.
Har liggende et par nye sveiste ballanserte vifter på hylla, kan ta med til SCC 
283  Forum / Problemløseren / Sv: LYSTGASS på: august 10, 2011, 22:17:41 pm
Det hadde jeg satt enormt stor pris på. Litt vanskli og bo på motsatt side av landet, SCC helga blir rett og slett for kort til å rekke over alt uten hjelp.
284  Forum / Problemløseren / LYSTGASS på: august 10, 2011, 19:53:46 pm
Trenger hjelp til å få fraktet en stk flaske med lystgass fra Sverre Kahrs i Drøbakk til SCC.
Er det noen som kan hjelpe meg med det?
285  Forum / Forumexpressen / Bringe skummel blå flaske fra Sverre Kahrs til SCC på: august 10, 2011, 14:13:01 pm
Er det noen som kan hjelpe meg med det? Gliser
286  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: CSP girspak selges på: juni 08, 2011, 21:59:51 pm
750,-
287  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dragslicks med fælg 5x130mm ønskes Leid/lånt til mantorp :P på: juni 05, 2011, 22:27:14 pm
Har 26/11,5-17 på 9 ganger 17 et 47 cup1, men frykter det er en formidabelfrakt...
288  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / SERPENTIN KIT på: april 26, 2011, 20:24:56 pm
Noen som har et sett liggende til overs?
289  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 20, 2011, 12:53:59 pm
SUPERDUPERT!! Gliser
TAKKER FOR ALL HJELP!!!
290  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 19, 2011, 11:27:24 am
Hadde vært til masse hjelp bare med bunndelen vist den er OK.
Takker for all hjelp.
291  Forum / Snikk-snakk / Sv: knasten har bursdag idag på: april 18, 2011, 18:24:43 pm
Gratulerer me dagen!
292  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 17, 2011, 22:28:33 pm
Etter å ha inspisert den skada råden har jeg konkludert med at det sannsynligvis er lettere å lage vinoppner av den enn øljekk...
293  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 16, 2011, 09:39:26 am
Her øyner jeg et håp,- Hva med en super ratty totalhavarert H råde som emne til øljekk for ratfantastene i  bytte, eller noe annet Blunker?? I øyeblikket det smalt bakider føltes det som et tap i millionklassen.
294  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 16, 2011, 09:28:23 am
Jeg trenger i utgangspuntet kun en bunndel som er ok for å kompletere...skal nok kunne parre dem i hop & normalisere dem.
Som du ser på bildet er bunndelen og bolter i et stykke, så vist øllopptrekkkeren kan klare seg med en litt deformert bunning så har jeg det liggende.
295  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 16, 2011, 09:08:37 am
Hva er målet på den innv. i den  store enden ?

Innvendig uten lager er 54mm, med lager 2" chevy som er 50,8mm
296  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 15, 2011, 21:16:07 pm
Rådene er tøff de, og de var konstruert for t4 med langt slag for klaring til kammen. Men de har sine svakheter, så jeg tipper at det er en del som i likhet med meg har bare tre liggende på hylla etter katastrofale havari.
Jeg trenger i utgangspungtet bare en, men til flere jeg kan få tak i, til lettere er det å få til et brukbart sett...de jeg har er 5,7" men er det noen som har andre lengder, om så bare en, er det til hjelp.
Kan også bytte vis noen er intr, i det, har flere sett med chevy 5,5 og 5,7" råder på hylla. De er alle mer solide en desse er, men er ikke slanke nokk til å bruke på t4 med 86 mm veiv
297  Forum / Problemløseren / Trenger hjelp til å finne råder på: april 15, 2011, 11:22:28 am
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,34257.0.html
298  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / GOD, GAMMEL RACER RÅDE på: april 15, 2011, 11:20:41 am
Er det noen som har liggende en eller flere av denne typen råder?
299  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw? på: februar 26, 2011, 22:15:43 pm
Tømmer du tanken på en std 1600 & fyller opp med e85 kommer du ca 599 meter før du får en del problemer...sjøl klarte jeg å halte resterand km heim med ekstrem bruk av akspumpe. Borret org. 1.25 dysa først til 1,5 mm,-litt bedre, deretter til 2 mm i mangel på mellomting, men vart då ganske bra. Smekka på et sett med 1,4 vipper, og std motoren vart etterkvart relativt frisk...
300  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Enlighten me! Motorstørrelser vs. motorstørrelser... på: januar 25, 2011, 20:52:56 pm
Det går bra, men enda bedre med 94, så korfor ikkje?
Det er turbomotorer på over 700 hk som går med 94mm.
Det Maher skriver er for det meste korrekt.
Når en først skal rive i både veiv og syl. sats korfor ikkje gå for mest mulig kubikkkk.Men bygg rett, bruk rette oppsett etter ka en vil oppnå. Planlegg og beregn.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!