Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7
|
63
|
Forum / Originalprat / Sv: orginal bilde-video tråd.
|
på: desember 07, 2009, 21:37:34 pm
|
Litt om typebenevnelse:
Nyare transporter: T4 Endå nyare transporter: T5 Aller nyaste: T6
Er ikke den nyeste en oppdatert t5 slik som t4'n ble oppdatert? Ja sei det.. Eg veit egentlig ikkje, berre tippa på dei siste der,, for nytt for meg Øystein; Kva farge er det på den 59en din? ser jo kjempeflott ut! L335 capri syns eg huske der stod på lappen framme. jesus heiter bilen hehe
|
|
|
68
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw 1952 splitt
|
på: desember 05, 2009, 09:45:04 am
|
Godt å sjå denna att! Men korleis ser den ut no? Desse bilda var vel frå før lynet slo ned! Hadde jo 'og vore kjekt å tatt ein tur ned til deg! Du bur jo berre "nett øve haukelifjellet og opp ein bakke" Og bildene beviser jo att det ikkje er nødvendig med garasje for å restaurera bil! Pressenningstelt fungerar det og! Telte er borte vekk reiv det fyri snoen kåm. har flytta inn i verkstaden no litt varmare enn ute bare kom innom du.
|
|
|
69
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw 1952 splitt
|
på: desember 05, 2009, 09:39:59 am
|
artig å se at du står i et provisorisk telt - har prøvd noe lignende selv men sliter med vind. Bygde du snurra selv ? Har lyst å sveise meg noe slikt selv men enda ikke kommet så langt stå på - ser bra ut dette ja den er hjemmebygd blei mykje enklare å sveise rust når den kan snurrast runt.
|
|
|
71
|
Forum / Prosjektgarasjen / Vw 1952 splitt
|
på: desember 04, 2009, 14:22:36 pm
|
Legger ut litt litt bilder av 52 modellen min den låg ute før lynneslaget på vw norge sletta den Bilen har hatt to eigarar før meg frå 1953 til 1991 var den i asker B registrert bilen har blitt lakka svart ein gong i tia orginal farge er pastellgrønn l11. den skall restaureres til orginal stand har det meste av orginal delane med unntak av takktrek og ein bakskjerm. motoren er 25 hk,en som satt i bilen når den var ny.Motoren er overhalt for 20 år sia nye stempel og sylinderar og kam ventilar og styringar men aldrig starta
|
|
|
78
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: ØK: Punktsveisetang!
|
på: november 27, 2009, 21:40:21 pm
|
Det er nok ikkje meir enn den vanlege 1-fas 16amper.. Sånne golvmaskiner har eg ikkje bruk for, kun tenger Du må ha litt meir enn 16 amp 1 fas til ein punkt sveisar hadde ein slik på verkstan den måtte ha 40 amper 3 fas på nye plater er det greit å bruke punktsveising men på gammalt er det ubrukleg kasta den ut no ligg nedgraven i ei myr
|
|
|
85
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Sveiseapparat
|
på: november 19, 2009, 07:17:06 am
|
Jeg har en Esab, hugser ikke helt typen.. Men det er et meget kjekt apparat som kan kjøres med rørtråd, d.v.s at dy bytter om + og -.. Og setter i rull med rørtråd som inneholder flussmiddel, da slipper man gass.. Er ikke det genialt?
Rørtråd er vell ikje sø bra til tynnplate blir for varmt.
|
|
|
86
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: motorlokk og panser 68-
|
på: november 18, 2009, 22:09:07 pm
|
Har du eit veeldig strøkent panser til 69modell? Med veldig strøkent så meiner eg Ingen bulker som er hamra ut og lest i sparkel. Litt bulker går bra. Helst rustfri i spissen av panseret og ingen gravrust i luftintaksgrill-området. Har du eit sånt? Er detta sama panser som 1302? vist deter det har eg eit på lager strøkent.
|
|
|
|