Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 133
|
91
|
Forum / Problemløseren / Sv: Lekkasje aksling
|
på: juni 23, 2021, 06:36:55 am
|
Det skal være rigtig det ja. Den gamle delepusher vil vel altid anbefale nye pakninger når man har haft det åbent, men nu er jeg ikke helt så gammel og ikke længere delepusher heller
|
|
|
98
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bevarelsesverdig?
|
på: mai 05, 2021, 06:44:44 am
|
Den må vel stå som ut fra fabrikken?
"Kjøretøy som er 30 år eller eldre (regnet fra 1. januar i fabrikasjonsåret), og er i tilnærmet original utførelse, kan godtas som bevaringsverdig og godkjennes i denne utførelsen selv om det ikke oppfyller betingelsene i § 1-7. Innretning/utstyr som har betydning for sikkerheten, må virke tilfredsstillende."
I tillegg mister du vel en del frihet til å bruke bilen akkurat når du har lyst hvis du får den endret til bevaringsverdig?
|
|
|
103
|
Forum / Problemløseren / Sv: Forgasser issu,
|
på: april 28, 2021, 16:56:52 pm
|
hvis spjeldet er for åpent vil det ikke gjøre forskjell på blandingsskruen. Hvor mye har du skrudd inn tomgangs skruen etter den rammer armen?
|
|
|
104
|
Forum / Problemløseren / Sv: Forgasser issu,
|
på: april 28, 2021, 16:25:50 pm
|
Hvordan er den når du bruker synkromåler? Hva står den på og er den lik på alle? Har du justert eller skrudd på aux air skruene? De små på utsiden av blandings skruene? De skal være i bunn men ikke hardt.
Som en test, skru ut emulsions rørene med hoved og luftdyse og start motoren. Oppfører den seg anderledes?
|
|
|
107
|
Forum / Problemløseren / Sv: Forgasser issu,
|
på: april 23, 2021, 14:04:28 pm
|
Er det tomgangsskruerne eller blandingsskruene?
Hvilken størrelse dyser har du? og hvad er motor størrelse og ventiler?
|
|
|
|